GSMRo

Alege Inteligent

Prezentare video HTC Cha Cha


HTC Cha Cha se anunta a fi un succes in urmatoarea perioada mai ales in segmentul de piata din care face parte: smartphone-uri medium. Are si tastatura QWERTY si ecran tactil! Si Android 2.3 Gingerbread :)! Aceste doua lucuri pot fi de un real folos pentru cei care isi doresc sa faca trecerea de la un telefon clasic la un smartphone deoarece in el se imbina si butoanele si touchscreen-ul. Despre HTC Cha Cha am mai scris pe GSMRo.ro in alt articol pe care va rog sa-l cititi cu un click aici. In articolul pe care il cititi acum voi publica videoclipul in care fac eu o scurta prezentare video a smartphone-ului HTC Cha Cha. Din punct de vedere al preturilor pot sa spun ca exista deja oferte destul de bune (strict din punct de vedere pret ca despre abonamente si conditii voi ramane impartial si nu imi voi da cu parerea) de achizitie la anumiti operatori de telefonie mobila din Romania. Totusi, HTC Cha Cha poate fi achizitionat si la liber si am gasit deja un magazin online care il vinde, iar pretul poate fi verificat constant cu un click aici.

In continuare va invit sa urmariti prezentarea video realizata telefonului mobil HTC Cha Cha. Astept comentariile cu parerile si sugestiile voastre. Sper sa va placa!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Prezentare video HTC Cha Cha

  1. Iulia
    10/08/2011

    Poti sa imi spui te rog de unde l`ai achizitionat si cat a costat ,pt ca mi`l doresc foarte mult nu l`am vazut decat la orange cu abonament.Multumesc!

    • Gabriel Ursan
      10/08/2011

      Buna Iulia. Telefonul pe care l-am prezentat nu era al meu personal ci mi-a fost pus la dispozitie de un prieten ce lucreaza la o companie de telefonie mobila si a avut bunavointa sa mi-l dea pentru un review. Daca doresti, numai spune-mi si iti caut zilelea astea cel mai bun pret de liber pe internet😉. Astept sa-mi spui cum vrei sa-l achizitionezi ca poate te pot ajuta macar cu un sfat.

  2. Pingback: Cu ce e mai bun Android Gingerbread? | GSMRo

  3. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

  4. Pingback: Primul tau smartphone | GSMRo

  5. cristy21steaua
    25/06/2011

    Buton dedicat pt facebook..asta e tare :))

    • Gabriel Ursan
      25/06/2011

      Da!🙂 Ca sa nu te obosesti sa intri direct din meniu🙂. Practic, HTC Cha Cha este un fel de smartphone dedicat tinerilor dependenti de social media.

  6. Gabriel Ursan
    24/06/2011

    Recunosc ca exprimarea mea „a doua camera secundara”🙂 nu e tocmai inspirata, dar asa se intampla cand filmezi dintr-o singura incercare tot. Scuze.

Scrie un comentariu!

