GSMRo

Alege Inteligent

Monitorizeaza-ti traficul de date


Cand ai un smartphone, de foarte multe ori risti sa faci cost suplimentar datorita traficul de date scapat un pic de sub control. Android Market e plin de solutii, iar 3G Watchdog este o solutie pe care eu o prefer dupa cateva teste. E simpla, relativ precisa si nu imi consuma foarte multe resurse cat ruleaza in background. Stiu ca si NetQin Android Booster ar fi trebuit sa monitorizeze traficul de date de pe un smartphone cu Android, dar la mine pur si simplu nu functioneaza aceasta facilitate si de aceea am decis sa caut solutii, mai ales ca vreau sa testez cat trafic de date se consuma daca utilizez Google Maps pentru navigarea GPS😉.

Setezi limita de trafic, periodicitatea si data cand operatorul tau "iti baga" minutele si traficul si ... cam atat.

Setezi limita de trafic, periodicitatea si data cand operatorul tau "iti baga" minutele si traficul si ... cam atat.

Aplicatia 3G Watchdog face un lucru simplu: monitorizeaza traficul de date consumat astfel incat sa te protejeze de costuri suplimentare. Se poate seta un numar de MB, GB, etc. de trafic pe care il ai lunar/saptamnal/zilnic si pe care nu vrei sa-l depasesti. Dupa ce ai stabilit traficul lunar poti alege si data in care operatorul de telefonie mobila iti ofera din nou traficul, minutele, etc. – mai pe romaneste: ziua cand iti intra minutele si traficul. Aceste lucruri sunt utile pentru ca odata setate nu trebuie sa mai ai grija lor. Aplicatia 3G Watchdog monitorizeaza traficul de internet realizat pe smartphoneul tau cu sistem de operare Android, iar daca te apropii de consumarea traficului stabilit de tine ca limita, cu siguranta vei fi mai intai anuntat si in cele din urma blocat daca ai atins limita de trafic.

Eu folosesc 3G Watchdog de azi, iar daca mai gasesc ceva interesant de spus despre aceasta aplicatie, am sa mai revin la acest articol cu updateuri sau cu anumite comentarii. Va invit si pe voi sa faceti acelasi lucru cu incredere. Aplicatia poate fi descarcata gratuit de pe Android Market si este suficient sa scrieti 3G Watchdog in caseta de cautare din aplicatia Android Market care vine preinstalata pe orice dispozitiv cu sistem de operare Android. Sper sa va fie de folos! Astept parerile voastre!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

20 comments on “Monitorizeaza-ti traficul de date

  1. sergiu
    12/09/2012

    e o prostie de aplicatie,eu l-am avut setat de pe data cand incepea abonamentul la 1gb desi eu aveam 1,5gb extraoptiune si imi arata ca am consumat 80%,cand trimit mesaj sa vad cat mai am…..surpriza,169euro suplimentar

    • ioansuhov
      12/09/2012

      Cred ca are o eroare pe telefonul tau (modelul pe care il ai). Da-i rating scazut si explica eroare in Play Store si poate se rezolva.

  2. Zuzinela
    04/10/2011

    Buna,

    Va rog sa-mi spuneti si mie daca aveti idee ce aplicatie ar putea consuma 100 MB in 15 minute sau chiar mai mult?

    De o luna am o mare problema cu traficul inclus in extraoptiune( 1GB de trafic) care mi se consuma cat ai zice peste.

    Eu mi-am downloadat Onavo Lite, similar lui 3G WatchDog care arata fiecare aplicatie in parte si cat a consumat.

    Partea proasta e ca Android OS+other (presupun ca e sistemul in sine, ca nu prea ma pricep) e aplicatia cu cel mai mare consum, si mi-a mancat chair si 6MB in mai putin de 1 minut. ( alta data am urmarit un videoclip de 2 minute pe net si am constata cu uimire ca mi se consumasera 144MB)

    Nu inteleg cum functioneaza, ca am toate sincronizarile dezactivate prin telefon, iar lunile trecute ramaneam cu 300-400mb nefolositi, iar acum imi este frica sa deschid netul.

    Mersi frumos pentru un eventual ajutor!

    • Robert Radu
      04/10/2011

      Pai videoclipurile de pe net consuma mult din cauza continutului flash. Aplicatii download-ate din market consuma 5 – 6 Mb + search-ul pe care-l faci ca sa gasesti aplicatia. Mai consuma eventualele update-uri, mail-uri, etc. pe care le faci.

      • Zuzinela
        04/10/2011

        Bun…am inteles 5-6 mb, dar e posibil in 15 minute in care mai cautam, mai ascultam, sa consum 144 MB?

  3. Andrei
    13/09/2011

    Cum il pot descarca si instala? Va rog sa-mi explicati cat mai detaliat pentru ca de abia azi mi l-am luat si sunt cam in ceatza. Multumesc anticipat!

  4. Ciprian
    12/07/2011

    Mersi mult !!

  5. Ciprian
    12/07/2011

    Salut,am o noua intrebare,sper ca nu deranjez..
    Care e treaba cu Pa mobil s-au setari VPN retele virtuale private….. are vreo treaba cu wireless ca nu inteleg cum se folosesc cele doua ??
    Multumesc.

    • Gabriel Ursan
      12/07/2011

      PA (AP in egleza) inseamna punct de acces si reprezinta cu alte cuvinte setarile tale de acces la internet, dar nu au treaba cu setarile Wi-Fi.
      VPN (Virtual Private Network – Retea Privata Virtuala) e cu totul altceva, n-are treaba si daca nu esti familiarziat nu merita sa-ti bati capul. Mai multe citesti aici daca vrei http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_private_network

  6. Alin
    12/07/2011

    Super tare aplicatia!!!
    Chiar isi face treaba foarte bine !! spre surprinderea mea:))

    Gaby stii vreun programel care sa iti seteze lumina la ecran automat… dupa cum este afara ??
    e cam naspa..daca lesi lumina ;a maxim consuma dar afara automat trebuie sa o lesi spre maxim..cand e soare ai probleme mari sa vezi pe ecran…
    Si o ultima intrebare:
    Cand apare update la 2.3 ?
    Mersi fain

    • Gabriel Ursan
      12/07/2011

      Salut! Nu stie nimeni exact cand apare update la 2.3 oficial (prin Kies) pentru Romania. Sper ca la sfarsitul anului macar🙂.
      Legat de aplicatie nu exista pentru ca telefonul trebuie sa aiba senzor de luminozitate exterioara de care aplicatia sa se foloseasca si din pacate nu are – trebuie stetata manual in functie de necesitati!

  7. Petre
    11/07/2011

    Aplicatia 3G Watchdog, pentru monitorizarea traficului, a fost una din primele instalate. Am setat limita lunara, data si vad ca arata destul de precis cat se consuma.

  8. Pingback: Navigare GPS pe Android | GSMRo

  9. C.Razvan
    10/07/2011

    Am gasit ceva interesant pentru cei care doresc sa foloseasca Google Maps Offline la acesta adresa http://www.videotutorial.ro/?p=6670 . Mai multe detalii gasiti acolo😀 .

    • Gabriel Ursan
      10/07/2011

      Astazi am testat si eu asta, dar putin ca n-am Wi-Fi la dispozitie acum ca sa fac download calumea. Oricum acest aspect e ok😉.

  10. C.Razvan
    10/07/2011

    Chiar am nevoie de o asemenea aplicatie, mai ales dupa ce orange mi-a „tras” o teapa, atunci cand m-a anuntat ca nu mai am trafic dupa ce am ramas fara credit si mb de trafic😦 . Am activata optiunea netmail si se presupunea ca voi fi anuntat cand nu mai am mb de trafic.

    • Gabriel Ursan
      10/07/2011

      Nu stiu cine ti-a spus ca te anunta cand nu mai ai trafic🙂. Eu am o optiune asemanatoare pe abonament si nu mi s-a promis ca ma anunta cineva, deci n-am fost anuntat🙂. Nu cred ca nici pe cartela te anunta, sincer. E mai bine sa te protejezi cu mana ta folosind aceasta aplicatie, ai dreptate.

Scrie un comentariu!

