GSMRo

Alege Inteligent

Invitatii Google+


Daca vreti o invitatie pe reteaua sociala Google+, va invit sa-mi dati doar un mail la gabriel[@]gsmro[punct]ro sau sa-mi lasati un comentariu la acest articol. In campul destinat adresei de mail va rog sa completati adresa pe care doriti sa va trimit invitatia (nu o va vedea nimeni altcineva – doar eu voi putea sa o vad din panoul de administrare). Eu de cateva zile bune ma tot joc pe el si imi place ce vad. Sincer sa fiu, cred ca cel putin toata „lumea buna” va aprecia Google+ si va avea un cont acolo. Google+ este un fel Facebook a mult mai puternicei companii, Google. Unii il aseamna cu o combinatie optima intre LinkedIn si Facebook. Deocamdata se intra doar pe baza de invitatie, iar eu am obtinut una cu ceva vreme in urma si va pot oferi si voua una. Pe mail trebuie doar sa-mi trimiteti adresa de mail pe care sa va fac invitatia astfel incat sa se asocieze contului vostru de Google+. Practic, va voi distribui un articol GSMRo.ro si va va sosi pe mail – voi ca sa-l cititi pe Google+ veti da click pe el, iar Google+ va observa ca nu aveti cont si va va invita sa va faceti. Daca primiti un mesaj in care vi se spune ca momentan nu se mai pot face invitatii, inseamna ca serverul lor e mult prea aglomerat si va invit sa dati click pe articolul respectiv peste o ora sau doua. Va merge. Pentru cei care nu sunt familiarizati cu reteaua sociala Google+, ii invit sa citeasca un articol foarte descriptiv si interesant aici (dupa ce mi-ati trimis in prealabil mail sau mi-ati lasat un comentariu la acest articol).

Tin sa va precizez ca voi raspunde la mailuri, comentarii si voi trimite invitatii in masura timpului disponibil si in masura in care Google ma lasa sa o fac (inteleg ca am o limita de 100), iar in semn de multumire pentru invitatie (doar daca doriti si considerati ca meritam, nu e obligatoriu), va invit sa:

  • ne dati un LIKE (Imi place) pe Facebook la pagina oficiala GSMRo.ro pe care o gasiti cu un click aici
  • apasati butonul Google +1 (un fel de LIKE al Google+) pe unde vedeti continut GSMRo.ro pe care il apreciati
  • ma adaugati in cercul vostru Following din contul vostru Google+ ca sa tinem legatura mai usor😉
  • ne urmariti contul oficial GSMRo.ro pe Twitter pe care il gasiti cu un click aici
  • va abonati gratuit prin e-mail cu un click aici la cele mai noi articole publicate pe GSMRo.ro
  • distribuiti acest articol la cat mai multi prieteni ca sa stie de unde sa ceara invitatii pe Google+

Va multumim si va dorim socializare online placuta :)!

Update: daca vreti sa va instalati aplicatia Google+ direct pe smartphoneul vostru cu sistem de operare Android, va invit sa cititi acest articol.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

267 comments on “Invitatii Google+

  1. MATYAS DENES
    27/09/2011

    am auzit ca se intra si fara invitatie.nu sunt sigur,dar am sa verific informatia.

  2. Alexandru
    27/09/2011

    pt invitatie…Google+

  3. bogdan
    18/09/2011

    Daca mai ai invitatii asi dori si eu.
    Thanks in advance!

  4. Norbert
    18/09/2011

    Salut.
    Vreau și eu o invitație.
    Mulțumesc anticipat!

    • Gabriel Ursan
      18/09/2011

      In seara asta ajung la un computer si iti trimit. Multumesc de intelegere.

  5. vasi
    17/09/2011

    sal as vrea bsi eu o invitatie mersi

  6. Mihai
    14/09/2011

    Salut. As vrea si eu o invitatie. Multumesc.

  7. Vlad
    14/09/2011

    salut. daca mai sunt deschise invitatiile as dori si eu una🙂 multumesc anticipat

  8. Dorel Gnatiuc
    12/09/2011

    Cine vrea invitatie pe google + add kapsator_98…;)

    • Gabriel Ursan
      12/09/2011

      Sau, mai simplu, imi pot trimite un mail mie😉 asa cum am scris si in articol :D!

  9. ady
    11/09/2011

    vreau si eu o invitatie te rog

  10. BuddY
    08/09/2011

    Salut, as vrea si eu o invitatie pe G+ daca se poate, multumesc!

  11. Flo K
    07/09/2011

    vreau si eu invitatie

    florijakis pe gmail

    multumesc

    • Gabriel Ursan
      07/09/2011

      Salut. Te rog sa-mi trimiti pe gabriel[@]gsmro[punct]ro adresa de email pe care vrei sa trimit invitatia.

  12. Rares
    01/09/2011

    Te rog o invitatie si mie pe acest mail daca se poate.

  13. Nicu
    31/08/2011

    As dori si eu o invitatie daca mai aveti cumva. Multumesc frumos!

  14. laurentiu
    30/08/2011

    Pai cum am amflat eu: ma duceam sus sa vad cercurile, si am aflat ca mai aparuse un buton, am dat pe el si mi-au aparut jocurile si m-am jucat la Angry Birds🙂

  15. laurentiu
    29/08/2011

    Stiai ca au aparut si joculete pe G+, defapt au aparut acum vreo 2 sapt.

    • Gabriel Ursan
      29/08/2011

      Sincer sa fiu nu stiam😀, dar am sa verific in scurta vreme!

    • MATYAS DENES
      06/09/2011

      da,si e bine.eu de fapt am jucat un pic anry birds si mi-a placut.

  16. Ana-Maria
    27/08/2011

    buna seara. daca mai sunt deschise invitatiile as dori si eu una pentru Google+. ms anticipat

  17. vera
    24/08/2011

    Mai exista invitatii? PLS si la mine una🙂. merci merci

    • MATYAS DENES
      06/09/2011

      vizitati facebook/mdenes1 si la comentarii treceti adresa voastra deemail si in cel mai scurt timp trimit invitatia pot sa dau si la un grup sau cerc de prieteni.

  18. DG
    23/08/2011

    O invitatie pe G+ se poate ?🙂

Scrie un comentariu!

