GSMRo

Alege Inteligent

Multumim cititorilor GSMRo.ro!


Poate uneori in aparenta graba de a va relata despre noile telefoane mobile credeati ca am uitat cui sa multumim. Nici vorba! Multumim dragi cititori GSMRo.ro! Am simtit nevoia sa scriu acest articol deoarece fiecare dintre abonatii GSMRo.ro prin email probabil se asteptau sa primeasca cine stie ce stire sau opine GSMRo.ro despre un gadget, smartphone, telefon mobil sau tehnologie noua. Nu. Azi nu. Azi multumesc si dedic intreaga zi cititorilor GSMRo.ro pe care ii anunt ca le remarc zi de zi prezenta in numar cat mai mare pe acest blog in care investesc foarte mult timp si pasiune. Vestea cea mai importanta e ca voi ma faceti sa scriu cu atat interes si sa continui, iar o vorba buna lasata de voi intr-un comentariu valoreaza mai mult pentru mine decat clickurile pe reclame sau achizitiile prin linkurile noastre de afiliat.

GSMRo.ro multumeste reprezentantelor sexului frumos ce viziteaza si sustin acest blog!

GSMRo.ro multumeste reprezentantelor sexului frumos ce viziteaza si sustin acest blog!

Totusi, daca tot veni vorba de reclame si linkuri de afiliat, vreau sa multumesc in mod special tuturor celor care au citit pana la capat informatiile de aici in care au aflat cat de simplu e sa ne sustina doar cu un like pe Facebook, Google +1 (mai nou), urmarindu-ne pe Twitter si cumparand de pe eMAG.ro prin linkul nostru de afiliat. Vreau sa ma opresc un pic la cumparaturile de pe eMAG.ro si sa va spun ca sunt placut surprins ca cititorii GSMRo.ro care au dat click oriunde au vazut vreo reclama sau link catre siteul eMAG.ro la noi pe blog, nu numai ca au cumparat telefoane mobile ci si memorii RAM, placi de baza, imprimante multifunctionale, mousi, routere, carcase PC, console hardware, fiare de calcat, aparate de incalzire, consumabile pentru imprimante laser, tablete PC si aparate foto DSLR. Wow – multumesc! Recunosc ca nu am ajuns inca la suma in care sa pot retrage banii obtinuti din comisioane, dar cu acest trend de cumparaturi ar trebui sa pot sa platesc timp de cateva luni gazduirea la GSMRo.ro🙂.

GSMRo.ro multumeste si barbatilor ce viziteaza si sutin acest blog!

GSMRo.ro multumeste si barbatilor ce viziteaza si sutin acest blog!

Eu am un job stabil/frumos/decent/ok etc.🙂 si recunosc ca GSMRo.ro nu reprezinta sursa mea principala de venit (momentan nu reprezinta nici o sursa de venit real pentru ca la banii care se strang din reclame stiti bine ca nu se poate ajunge decat daca atingi o anumita suma destul de dificil uneori de strans). Probabil de aceea si multa lumea ne-a apreciat intr-un timp atat de scurt – am pus pe primul plan calitatea si suportul oferit citiorilor nostri prin comentarii decat cantitatea mare de articole si orientarea obsesiva catre monetizare. Exact cum spuneam si in pagina in care explic cum cineva poate cumpara publicitate pe GSMRo.ro – la noi, publicitatea poate fi chiar foarte ieftina (recunosc ca am ofertat si cu 5 euro/link/luna – da, recunosc, dar asta nu inseamna ca am si vandut :)) atat timp cat cel care ne contracteaza ofera cu adevarat niste servicii de calitate. Pe aceasta ocazie doresc sa intaresc multumirele noastre catre cititorii GSMRo.ro carora le spun ca nu va veni nimeni cu suficienti bani🙂 incat sa cumpere opiniile GSMRo.ro obiective si relevante (+ destul de detaliate) cu care v-ati obisnuit.

Eu pot sa va promit ca voi incerca sa fiu cel putin la fel ca si pana acum si ca ma voi adapta in functie de situatii. Va multumesc!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

13 comments on “Multumim cititorilor GSMRo.ro!

  1. Marius
    19/07/2011

    Initial am intrat din curiozitate (la recomandarea Irinei, dupa ce am luat un telefon de la ea), apoi a devenit obisnuita sa intru aproape zilnic. Articole bine scrise si impartiale pentru care aveti tot respectul meu. Tineti-o tot asa…

  2. MadMike
    19/07/2011

    Trebuiesc sa recunosc faptul ca nu citesc acest blog in fiecare zi, principalul motiv fiind lipsa de timp, din pacate asta. Insa, asta nu inseamna ca blogul nu este bun sau ca Gabriel (Cat si echipa GSMRO pe care nu am avut ocazia sa o cunosc) nu-si fac treaba si mai ales, „nu-s de treaba”. Cu Gabriel am mai discutat, am mai schimbat idei etc si este un om de nota 20, si asta conteaza cel mai mult atunci cand accesezi un blog, sa privesti si „echipa” din spatele lui.

    Tine-o tot asa Gabi si GSMRO.
    Toate cele bune,
    MadMike.

  3. cristy21steaua
    18/07/2011

    Frumoasă ultima poză.🙂

  4. thamara
    18/07/2011

    eu îți/vă mulțumesc ție/vouă pentru promptitudine și răbdare cu noi profanii😀

  5. Andrei
    18/07/2011

    Jos palaria pentru ce faci. Tine-o tot asa. Multa bafta

  6. omeohutanu
    18/07/2011

    Ti-am zis mai devreme…tine-o tot asa!

  7. pc1990
    17/07/2011

    Foarte frumos blogu’, si cee ce este mai important vad ca respundeti foare repede la comentarii😀
    Faceti o treaba mai mult decat ok😉

Scrie un comentariu!

