GSMRo

Alege Inteligent

Accesorii GSM pentru Samsung Galaxy Mini


Samsung Galaxy Mini S5570 este unul dintre cele mai cautate cuvinte cheie gasite pe GSMRo.ro asa ca m-am hotarat sa scriu si despre accesoriile originale pentru acesta. Multumesc pe aceasta cale pentru cele peste 1.000 de comentarii inregistrate la articolele GSMRo.ro numite Samsung Galxy Mini S5570 si Mi-am luat Samsung Galaxy Mini. Multumesc si pentru comentariile care le inregistrez in continuare la acele articole😉 si ma bucur ca pot ajuta mereu pe un nou posesor de Samsung ce mai are cate ceva de intrebat. Totusi, un telefon mobil nu-si are uneori locul in viata unui blogger fara accesoriile originale fabricate pentru acesta. Unele dintre ele mi le-am cumparat deja, iar pe unele dintre ele mi le voi lua dupa inca o amenda de circulatie pentru vorbit la telefon la volan🙂.

Casti Samsung Galaxy Mini

Casti Samsung Galaxy Mini

In ultima vreme mi-a atras atentia in mod pozitiv binecunoscutul magazin online QuickMobile.ro pe care va recomand sa-i retineti numele asa cum se pronunta „cuicmobile.ro”🙂 ca daca il scrieti asa pe Google tot dati de ei. Si pentru ca v-am obisnuit sa-mi argumentez bine parerile atunci cand fac publicitate la ceva sau cineva, pot sa va spun ca cei de la QuickMobile.ro aduc telefoane mobile, tablet pc-uri, aparate foto si accesorii GSM cu mult inainte ca alte magazine concurente sa faca acest lucru, iar dupa cei 6 ani de experienta in domeniu (eu) credeti-ma ca apreciez nespus de mult eficienta combinata cu serviciile de calitate. In plus, se orienteaza catre bloggeri, catre online si catre nou, iar lipsa de rigiditate si increderea oferita de ei mediului online romanesc merita salutata si apreciata. Sa revenim la accesorii GSM ca asta e alta poveste si stiu ca nu va place vorba lunga (saracia omului :)) – mentionez ca accesoriile GSM de mai jos se potrivesc si la alte modele de Samsung (si nu numai Samsung ;)) decat Galaxy Mini S5570:

  • Casti pentru Samsung – le puteti cumpara de aici – am avut si le-am pierdut sau nu le gasesc prin casa, dar recunosc ca nu prea folosesc🙂
  • CarKit Bluetooth Samsung – il puteti alege de aici – nu am inca asa ceva pentru ca deobicei calatoresc cu mai multe persoane in masina
  • Casca Bluetooth Samsung – o puteti cumpara de aici – asta vreau sa-mi ofere cadou Irina de „Sarbatoarea inventata pe 1 August”😀🙂😉
  • Incarcator Auto Samsung – il puteti cumpara de aici – am, folosesc si va recomand modelul asta care e original pentru ca am avut deja doua experiente nefericite cu niste incarcatoare auto compatibile
In functie de nevoile voastre va invit sa luati in calcul si aceste accesorii GSM pentru Samsung si nu numai pentru ca de multe ori mufele de conectare sunt compatibile si cu alte telefoane (de exemplu – pe alocuri cu HTC).
Daca ar fi sa va cumparati accesorii pentru telefonul vostru care ar fi lista prioritatilor voastre?
Incarcator Auto Samsung Galaxy Mini
Incarcator Auto Samsung Galaxy Mini
Casca Bluetooth Galaxy Mini

Casca Bluetooth Galaxy Mini

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

24 comments on “Accesorii GSM pentru Samsung Galaxy Mini

  1. kris
    07/09/2011

    salut,

    pe mine ma intereseaza un suport pentru masina pentru un G Mini. unde gasesc?

    multumesc.

  2. cipy
    14/08/2011

    ”IGO” pt GPS

  3. cipy
    14/08/2011

    am si eu o intrebare de unde iau si eu un ”IGO” pt samsung galaxy mini S5570?

    • Gabriel Ursan
      14/08/2011

      Scrie te rog pe Google „instalare igo pe android gsmro” si cu siguranta vei fi multumit de ce gasesti. Acum iti scriu de pe telefon si imi este mai greu sa-ti eau direct link, dar daca nu te descurci ma anunti.

  4. client_romania
    07/08/2011

    Seriosi sau neseriosi?
    Atentie daca cumparati de la quickmobile.ro !
    Am luat un telefon de la ei. Acasa am constatat ca desi e un telefon scump nu are meniu in limba romana (era un telefon facut pentru Africa!). L-am dus la service-ul lor ca sa imi puna meniul in romana. Dupa ce am vazut ca dureaza cam mult instalarea softului cu meniurile in limba romana le-am comunicat ca doresc sa le returnez telefonul, asa cum prevede legea.
    Surpriza insa: dupa ce a stat in service la ei 2 saptamani mi-au comunicat ca telefonul este zgariat si nu imi pot returna banii. Cand l-am predat era in perfecta stare (doar am procesul verbal de predare). I-am dat in judecata si acum astept sa decida instanta!. Asa ca: ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE ! Sper sa nu ajungeti si voi in instanta pentru a va recupera banii !

    • Gabriel Ursan
      07/08/2011

      Buna observatia si sper ca instanta sa te ajute.
      Legat de limba de utilizare … nici Nokia X1-01 sau C2-00 nu vin cu limba romana, iar legea romana obliga orice vanzator sa comercializeze echipamente electrice si electronice impreuna cu manual de utlizare in limba romana si certificat de conformitate. Nu e obligatoriu sa comercializeze si echipamentele (in cazul nostru telefon) cu meniu de utilizare in limba romana si nici nu sunt obligati sa puna limba romana ulterior vanzarii. Ma rog … eu asa stiam, iar daca s-a schimbat ceva intre timp nu stiu.

      Oricum, este bine sa avem cat mai multe pareri la acest articol si trebuie sa fim realisti si obiectivi in legatura cu o experienta nefericita de cumparare. Pe noi nu ne intereseaza decat ca cititorii GSMRo.ro sa fie informati corect. Riscuri exista la cumparare din absolut orice magazin.

  5. florin
    30/07/2011

    Salut tuturor,

    Gabi ce zici de acest site online :http://www.altshop.ro/incarcator-auto-samsung-galaxy-mini-s5570-genio-slide-original-p-25962.html ?
    M a intereseaza un incarcator de masina pt Mini-ul meu.Vad ca are acelasi cod cu cel de pe site-ul care il recomanzi tu,e original…Dupa cum vezi,diferenta de pret este semnificativa:30 lei la AltShop ,59.90 la QuickMobile.
    Multumesc !

    • Gabriel Ursan
      30/07/2011

      Eu zic ca e ok. E din Galati magazinul respectiv online, iar patronul e baiat bun – il stiu din vedere si din auzite, deci ai putea sa cumperi de acolo fara probleme daca au pe stoc.

    • Cristi
      31/07/2011

      Salut!
      Eu am facut comenzi pe site-ul asta http://www.gsmnet.ro/cautare/s5570?s=s5570 si totul e in regula. Singura chestie care nu-mi place e ca transportul e un pic cam scump daca comanda e mica.

      • Gabriel Ursan
        31/07/2011

        Cheltuielile de transport sunt cam aceleasi pe la toti. Doar eMAG.ro ofera transport gratuit chiar la orice.

  6. tom
    30/07/2011

    quickmobil – daca e vorba de firma din baia mare nu va sfatuiesc sa cumparati de la ei. Chiar daca au preturi bune sunt TZEPARI cind e vorba de asigurat garantia. Singura mea recomandare referitor la quickmobile: OCOLITI! CAUTATI PE ALTII!!

    • Gabriel Ursan
      30/07/2011

      Nu stiu ce sa zic. Eu am un prieten cu firma care cumpara zeci de produse de acolo si nu a avut probleme. E chestia si de noroc ca experiente nefericite cu garantia poti avea oriunde – nimeni nu poate multumi pe toata lumea.

      • tom
        07/08/2011

        Nu mi se pare normal sa fie chestie de noroc! Sau la quickmobile garantia functioneaza dupa principiul: asta da – asta nu si trebuie sa ai noroc sa nimeresti la grupa cu asta da.
        Firma privita de afara pare foarte OK are magazine si preturi bune. Dar merita atunci sa te faci de r… (scuzati expresia) pentru un cablu de alimentare de 20-30 lei? (cu atit am luat unul nou). Mai ales daca sunt clienti care cumpara zeci de produse si nu au probleme.
        E stilul pe care il regasesc si in comentariul de mai jos (client_romania): dupa vreo 2 saptamini de purtat pe drumuri imi inapoiaza obiectul cu mufa de alimentare indoita si explicatia ca nu face obiectul garantiei. Asta e politica firmei – indoi mufe, zgarii telefoane – ca oricum numarul celor care cumpara e mare si un client nemultumit nu conteaza.

  7. Gabriel Ursan
    29/07/2011

    Multumesc frumos pentru aprecieri si saptamana viitoare ma voi gandi despre ce aplicatii sa scriu.

  8. omulsimplu
    29/07/2011

    Apreciez foarte mult orice articol despre Galaxi mini mai ales ca sunt detinatorul unui astfel de telefon.Accesorile la orice telefon sunt foarte utile si mai ales daca sunt originale , chiar doream sa cumpar un set de casti , multumesc Gabriel Ursan pt recomandare.
    Vin si eu cu o sugestie (la fel ca si Ciprian Radu) daca se poate sa scrii mai multe articole despre programe si aplicatii pt Galaxi mini.

  9. Busila Alin
    29/07/2011

    Din pacate ca sa cumpar castile cu fir pentru g mini , de pe site-ul din articol ma ajunge 50 lei …

  10. cristy21steaua
    28/07/2011

    de mult asteptam un astfel de articol🙂

  11. Pascuta radu
    28/07/2011

    Daca exista cablu out-tv pt.galaxy s i9000.Ceea ce am citit pe internet e ca ar functiona cu un tip de cablu de la … Nokia.Daca stie cineva de acest accesoriu?.Pe situl oficial de la Samsung nu au asa ceva.

    • Gabriel Ursan
      28/07/2011

      Ar trebui sa existe ceva compatibil. Caut pe net si daca gasesc ceva iti zic numai ca am sa te rog sa-mi amintesti peste cateva zile ca sa nu uit🙂.

  12. Alin
    28/07/2011

    Este interesant acest articol.
    Si eu am un G mini si sunt mai mult decat multumit de el.
    Ca accesorii as vrea sa imi cumpar o pereche de casti. Eu nu am neaparata nevoie de microfon, deci as vrea unlele cu jack-ul de 3.5 mm. Mai doresc o folie de protectie pentru ecran(sa acopere tot ecranul) si o husa de piele(am vazut ceva la operatorul portocaliu si chiar mi-a placut).
    Toate astea costa in jur de 80 lei dar cred ca merita.

Scrie un comentariu!

