GSMRo

Alege Inteligent

Review video Nokia X1-01 Dual SIM

Iata ca am reusit sa pun mana pe un telefon mobil Nokia X1-01 Dual SIM ca sa-l studiez putin si sa-i fac un review video. Multumesc pe aceasta cale lui Marian pentru ca mi-a pus la dispozitie acest model de telefon si sper ca atunci cand va fi importat oficial in Romania si Nokia C2-00 Dual SIM sa ma ajute cu un model pe care sa-l prezint cititorilor GSMRo.ro. Despre aparitia celor doua modele veritabile de Nokia Dual SIM asteptate de multi fani Nokia, am scris si acum cateva zile in acest articol (click) de unde aflati mai multe detalii importante, precum si magazinul online de unde le puteti achiztiona. Revenind strict la Nokia X1-01 Dual SIM trebuie sa mentionam ca este vorba despre un model de telefon ce functioneaza simultan cu doua cartele SIM. Singura diferenta dintre el si Nokia C2-00 Dual SIM (strict la capitolul Dual SIM) este ca despre Nokia C2-00 Dual SIM se presupune ca va putea receptiona apeluri telefonice pe amblele cartele simultan, spre deosebire de Nokia X1-01 Dual SIM care va functiona fara probleme cu doua cartele simultan, dar nu va putea receptiona apeluri pe ambele in acelasi timp.

Nokia X1-01 Dual SIM Negru

Nokia X1-01 Dual SIM Negru

Mai pe intelesul tuturor, daca e cazul: 1. Am doua cartele SIM in Nokia X1-01 Dual SIM … sa zicem cartela X si cartela Y. 2. Ambele sunt active, iar eu pot primi apeluri pe oricare cartela. 3. Sunt sunat sau sun (dupa caz) pe cartela X si vorbesc la telefon. 4. Daca in timpul convorbirii de pe cartela X ma suna cineva pe cartela Y, in cazul lui Nokia X1-01 Dual SIM cartela Y va apare ca fiind inchisa sau fara semnal celui care ma suna, iar in cazul lui Nokia C2-00 Dual SIM se presupune (inca nu am testat, deci nu va pot garanta) ca daca cineva va suna pe cartela Y aceasta va apare deschisa (imi va suna in casca ca apel in asteptare) in timp ce eu sunt intr-o convorbire pe X. 5. A nu se intelege gresit – daca vorbesc pe cartela X si cineva ma suna simultan tot pe cartela X, in timpul convorbirii pot vedea apelul respectiv in asteptatare atat pe Nokia X1-01 Dual SIM cat si pe Nokia C2-00 Dual SIM.

Nokia X1-01 Dual SIM Rosu

Nokia X1-01 Dual SIM Rosu

Specificatii tehnice Nokia X1-01 Dual SIM: Din start va spun ca e un telefon simplu care se adreseaza omenilor ce nu doresc altceva decat un mijloc de comunicare telefonica si atat. Telefonul are dimensiunile 112.2 x 47.3 x 16 mm si cantareste 91,1 grame. Nu vine cu meniu in limba romana (partea buna a lucrurilor in acest caz este ca vine cu software-ul „neatins”) si nici cu manual de utilizare in limba romana, dar puteti descarca manualul de utilizare in limba romana pentru Nokia X1-01 Dual SIM direct de aici. Ecranul color reda pana la 65 de mii de culori intr-o rezolutie de 128 x 160 pixeli, iar tonurile de apel in format Mp3 va pot delecta auzul cu o melodie mai deosebita. Ceea ce m-a impresionat in mod placut la un telefon atat de simplu este suportul de card de memorie pe care acesta il are – suport card microSD cu capacitate de stocare de pana la 16GB! In rest, mai putem mentiona despre lanterna, radio FM si acumulatorul (destul de mare pentru un telefon atat de simplu) de 1320 mAh. Testele de laborator spun despre Nokia X1-01 Dual SIM ca bateria i-ar tine vreo 1320 de ore !!! in stand by, vreo 13 ore in convorbire continua si vreo 36 de ore in starea de redare muzica. Ce zic … impresionant!

Nokia X1-01 Dual SIM poate fi cumparat din acest magazin online de incredere cu un click aici, aici, aici sau aici🙂, iar pretul nu depaseste 200 lei cu tot cu TVA, momentan este mai „ieftin ca braga”🙂. Apreciem daca il cumparati prin linkurile de afiliat GSMRo.ro, daca apreciati efortul nostru de prezentare si informare – adica cele mentionate in acest articol😉. In continuare, va invitam sa priviti review-ul video de mai jos! Sper sa va placa – multumesc anticipat!

Nokia X1-01 Dual SIM Albastru

Nokia X1-01 Dual SIM Albastru

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

27 comments on “Review video Nokia X1-01 Dual SIM

1. borac
    04/10/2012

pot sa pun imagini pe el?
    daca da, cum?

• ioansuhov
      05/10/2012

pui cardul microSD intr-un adaptor pt Sd normal si apoi pui adaptorul SD intr-un cititor SD si il conectezi la calculator si copiezi imaginile pe el🙂

2. Robi
    12/08/2012

Cum activez si sim 2 ? Are ceva daca este cartela germana?

• ioansuhov
      12/08/2012

Daca este cartela din Germania, si o folosesti in Romania, ai nevoie de Roamnig. In principiu, ar trebui sa introduci cele 2 cartele si meniul este cel mai probabil foarte usor de folosit.

3. Dan C
    04/05/2012

Salutare!
    Am si eu un X1 de ceva timp dar a inceput sa faca nazuri!😦
    Cad bag cardul micro SD si vreau sa mut de la un folder la altul, se blocheaza telefonul total si restarteaza singur.
    Stie cineva care ar fi cauza?
    Am patit-o cu 2 carduri. Am incercat si reinitializarea telefonului dar tot fara rezultat!

4. Pingback: Nokia X2-02, un nou Dual SIM Nokia | GSMRo

5. madalina
    10/11/2011

marfa telefon

6. ionut
    12/10/2011

cel mai prost telefon, am si eu un x1-01 de 2 sapt si deja imi face probleme..nu mai pot primi sms-uri…am fost la cei de la orange mi-au schimbat cartela crezand ca e o problema cu ea…dar problema e din telefon…inca nu stiu ce are.

7. Sniper
    17/09/2011

Usor si simplu de folosit, bateria tine 7-8 zile vorbit potrivit.

8. Daniel
    25/08/2011

Salut! Am si eu o problema cu acest Nokia X1-01… Am inserate 2 SIM-uri (retele diferite) si cand primesc un apel, nu imi apare numele apelantului, doar numarul, chiar daca acesta este salvat pe telefon/sim cu numar si nume. Ce pot face? Multumesc anticipat.

• Gabriel Ursan
      25/08/2011

Salut Daniel! Verifica te rog ca apelantul in cauza sa nu fie cumva trecut de doua ori si pe telefon si pe simuri ori cu acelasi nume ori cu nume diferite, dar cu acelasi numar de telefon. Aceasta eroare apare deobicei la orice telefon Nokia.

9. Pingback: Review video Nokia C2-00 | GSMRo

10. Pingback: Castiga un Nokia C2-00 Dual SIM | rdu-link

11. sorin
    01/08/2011

salut GABRIEL ! problema era din cardul meu micro sd 1 gb , nush ce sa zic, am mai bagat in tel 3 carduri micro sd si acelea mergeau, nu mi-a ramas decat sa-mi formatez cardul , si sa bag doar muzica mp3, mentionez ca in momentul cand ma plangeam ca mi se inchide tel. singur ,pe acel card aveam si altceva in afara de muzica in format mp3 si probabil cand ajungea sa citeasca si alte formate , telefonul nesuportand se bloca, asta e singura mea explicatie. acum merge fara probleme.
    In rest tel. mi se pare ok, un tel. simplu, se aude bine ,are semnal si sper ca bateria sa tina asa cum am citit pe aici =10 zile.
    As dori sa mentionez faptul ca daca vrei ca anume melodii din cardul de memorie sa le setezi tonuri de apel, acest lucru este posibil DOAR cu acel card pe care sa se afle si acele melodii; eu setasem niste mel. k tonuri de apel, iar dupa ce am scos cardul, a trecut k ton apel pe „nokia tune”.
    o zi minunata tuturor!

12. Pingback: Castiga un Nokia C2-00 Dual SIM | GSMRo

13. MadMike
    29/07/2011

@Gabriel – Din pacate am vazut cam tarziu. Credeam ca si C1-01 e DualSIM. Oricum, din ce am vazut pe la magazinele online, pretul se invarte intre 50 si 70 de euro (Pentru X1-01). Cu o medie de vorbit zilnica de 30 minute, am inteles de la un „cunoscator” sa-i zic asa, ca bateria ar tine cam 4 zile, ceea ce mi se pare mai mult decat ok, bine, acum stii cum e, ca ce auzi din online, nu tot e adevarat insa…

14. MadMike
    28/07/2011

Gabi, nu stiu ce parere au altii, insa pe mine m-ai convins! Sa vedem cum voi sta cu bugetul, insa la urmatorul salariu imi propun sa-mi iau unul, ori X1 ori X2, deoarece vreau sa scap de doua telefoane care-mi rup buzunarele. Avand in vedere ca nu e vreo replica CECT ori vreo chinezarie, asta inseamna mult pentru mine.
    Abia astept sa imi iau unul.

Aa, nu am zis ce nu imi place la el. Singurul lucru ce nu-mi prea place este difuzorul de pe carcasa (Spate) mi se pare cam marisor si strica design-ul. In rest, jos palaria pentru telefon si mai ales Review. La mai multe.

Nu stiu ce parere au altii, insa chiar mi-as fi dorit sa vad niste review-uri video de inalta calitate (Si ca prezentare cat si vizual).

• Gabriel Ursan
      28/07/2011

Sa inteleg ca iti place si vizual si din punct de vedere calitate? Multumesc tare mult.
      Daca nu ai nevoie de camera foto, poti lua Nokia X1-01 cu incredere pentru ca va tine mai mult bateria decat la Nokia C2-00 Dual SIM pe care cred ca pun mana intr-o saptamana (are camera VGA, deci e ca si cum n-ar avea🙂 asa ca decizia e mai usor de luat).

• MadMike
        28/07/2011

Oricum camerele de telefoane sunt camerele de telefoane, intelegi ce vreau sa spun. C1-01 la vodafone (reteaua mea) este 49Euro la liber. Adica pana in 250Lei. La urmatorul salariu il cumpar sigur. L-as fi luat de luna asta dar trebuie sa fac ITP-ul pe 1.08 si pe 5 trebuie sa-mi fac si asigurarea, si la motor de 1.8, mi-a evaluat-o la 348 Lei/an + 80Lei ITP, o sa trebuiasca sa scot ceva din buzunar🙂

Eu spun lucrurilor pe fata, si daca am spus ca review-ul are o calitate cu mult peste medie, e foarte adevarat. Sa stii ca te-ai pozitionat foarte bine si castigi teren usor avand in vedere ca ce-i drept, cam ducem lipsa de review-uri video de calitate. (Asta nu include review-urile de 1-2minute, fara sunet si filmate la 240px pe youtube! eu ma refer la CALITATE!).

Felicitarile mele.

• Gabriel Ursan
          28/07/2011

Nokia C1-01 e cu un singur SIM si tot VGA este camera foto exact ca la Nokia C1-00 cu dual sim.
          Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri si asta inseamna ca merita efortul si timpul petrecut in fata YouTUBE pentru incarcarea de filme full HD.

Mai trebuie sa invat un pic de editare video ca sa incep un review cu un jingle sau cu o animatie insotita de asa ceva si cred ca mai fac un pas😉.

15. Radu Robert
    28/07/2011

Hmmmm asta da high-teck.
    Un telefon ca orice Nokia :)))

16. pc1990
    28/07/2011

Mda putem sa spunem ca este un dual sim de business😀

• Gabriel Ursan
      28/07/2011

Nu stiu daca e un dual sim chiar de business avand in vedere ca nu este optimizat macar pentru receptionarea si trimiterea de mailuri, dar cu siguranta putem spune ca e un dual sim simplu si rezistent caruia ii tine destul de mult bateria comparativ cu alte dual simuri existente acum pe piata.

• sorin
        01/08/2011

salut gabriel. tocmai mi-am luat 1 tel. nokia x1-01; citisem inainte de a-l cumpara ca-s made in finlanda…surpriza , al meu e made in india; trecem peste. spune-mi te rog: cum pot vizualiza fisierele de pe cardul meu de 1 gb micro sd, adica unde tre sa caut cardul( vreau sa selectez anume melodii, vreau sa-mi pun anume melodii tonuri de apel…nu pot!)…cand dau in mp3 music player si-mi gaseste cateva melodii din card …surpriza: se blocheaza tel. si se inchide singur, la 5 secunde se redeschide singur. te rog daca poti sa ma ajuti. respect!

• Gabriel Ursan
          01/08/2011

Salut Sorin si bun venit pe GSMRo.ro! In primul rand trebuie sa-ti spun ca sunt putine sanse ca Nokia X1-01 Dual SIM sa fie fabricat in Finlanda si e perfect normal sa fie fabricat in India, China, Brazilia sau Rusia pentru ca acest model a fost initial destinat sa fie vandut pe aceste piete si nu stiu cum de s-a razgandit Nokia sa il distribuie pana la urma si in Romania (probabil cererea foarte mare).
          Daca telefonul se inchide si se redeschide singur se pare ca este o problema de garantie si nu trebuie sa te impacientezi – de asta exista garantie la telefoane ca unele mai au si probleme. Nu e o chestie gernerala pentru ca stiu destul de multi oameni care si-au cumparat Nokia X1-01 Dual SIM si n-au nici o problema, iar telefonul isi face foarte bine treaba de banii dati pe el😉.

Adreseaza-te magazinului de unde ai cumparat telefonul si explica-le problemele pe care le face acesta. Cere-le sa iti explice cum procedezi in cazul de garantie. Daca telefonul nu are mai mult de 48 de ore de la achizitie spune-le sa ti-l schimbe pe loc pentru ca asa se procedeaza conform legii. Sa-mi spui ce ai rezolvat!

• sorin
            01/08/2011

multumesc frumos GABRIEL pt. intelegere si pt. sfat!