GSMRo

Alege Inteligent

Review video LG Optimus Black


Am avut oportunitatea sa pun mana pe un LG Optimus Black si nu am ezitat sa-i fac un review video din care sa afle mai multe cei interesati de acest model (inclusiv eu :)). Despre LG Optimus Black am scris mai pe larg cu ceva timp in urma aici, asa ca nu va voi plictisi pomenind despre specificatiile lui tehnice despre care puteti citi direct in acel articol. Ceea ce m-a impresionat in mod foarte placut la LG Optimus Black P970 este ecranul! Nu pot spune decat ca e bestial, iar posesorii de Samsung Galaxy S2 sa nu se grabeasca sa arunce cu pietre🙂, dar cred ca displayul lui LG Optimus Black este chiar mai luminos decat ecranul lui SGS2. Parerea mea🙂. In plus, LG Optimus Black va exista si pe alb, adica va fi lansat si un model LG Optimus White despre care am scris mai demult aici. In rest, comparatia lui LG Optimus Black cu Samsung Galaxy S2 nu-si are sensul si trebuia sa mentionez acest aspect ca sa nu existe discutii inutile pe acest subiect.

LG Optimus Black

LG Optimus Black

LG Optimus Black poate fi achizitionat si la liber direct cu un click aici, iar ofertele cu TVA inapoi si transportul gratuit la orice, reprezinta o alternativa chiar tentanta daca nu vrei sa mai semnezi vreun contract de abonament cu operatorul de telefonie mobila care vinde in exclusivitate acest model de telefon in Romania. Va invit sa priviti recenzia video realizata de mine modelului LG Optimus Black si ca deobicei – sa-mi lasati comentarii cu opiniile voastre. Mentionez ca puteti viziona videoclipul si in format Full HD, dar pentru a face acest lucru trebuie sa selectati rezolutia de vizionare din coltul din dreapta jos a ferestrei YouTUBE (se va incarca mai greu, dar pentru o calitate superioara de vizonare merita asteptarea ;)). Multumesc anticipat!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

5 comments on “Review video LG Optimus Black

  1. Alex
    19/01/2012

    Accelerometrul (sensorul pt auto-rotate) functioneaza ca la un Samsung Galaxy Mini?????

  2. laurentiu
    01/08/2011

    Telefonul meu preferat este HTC Sensation. Cred ca acesta este cel mai bun, mai bun ca SGS2.

  3. pc1990
    01/08/2011

    Interesant telefon, se potriveste pentru continutul multimedia, dar din tot ce am citit despre SGS2 si desore Lg Optimus Black, SGS2 este superior din toate punctele de vedere, mai putin pentru continutul multimedia.

  4. laurentiu
    01/08/2011

    Daca eu folosesc un LG Optimus One, atunci LG-ul asta trebuie sa fie super tare!!! La anu imi iau si eu unul!

  5. Gaby
    01/08/2011

    Am achizitionat acest telefon de la Orange cu prelungire abonament,oarecum cu retinere fiind primul telefon LG.Dupa doua saptamini de utilizare pot spune ca sunt foarte multumit de el are un ecran superb,excelent pentru jocuri,internet.P:S:recomand tocul de piele original LG. Stima!

Scrie un comentariu!

