GSMRo

Alege Inteligent

Instalare suport flash pe orice Android


Vesti bune pentru cei care au un telefon cu sistem de operare Android, dar nu au suport flash! Exista solutii, iar una dintre ele este browserul Puffin. Prin intermediul acestui browser am reusit ca pana si pe Samsung Galaxy Mini S5570 sa vad GSP TV Live🙂, de exemplu. Am gasit pe Android Market doua aplicatii de tip browser in urma cautarii dupa cuvantul cheie Puffin: Puffin Experience care este gratuita, dar nu mi-a functionat initial si Puffin Web Browser care costa mai putin de 1 dolar si am cumparat-o. Puffin Experience mi se bloca si de aceea am ales sa cumpar Puffin Web Browser avand in vedere ca pretul e mai mic de 3 lei romanesti🙂.

Acum orice smartphone cu Android poate rula continut Flash.

Acum orice smartphone cu Android poate rula continut Flash.

Puffin Experience am testat si observat ulterior (dupa ce mi-a functionat intr-un final) ca reda continut flash doar pe cateva siteuri prestabilite de ei si ca pentru a putea accesa ce site vrem, trebuie cumparata aplicatia Puffin Web Browser de pe Android Market. Legat de Puffin Web Browser pot zice ca este un browser foarte bun pentru redarea siteurilor cu mult continut flash, dar pentru simpla navigare pe internet va recomand alte browsere gen Opera sau chiar browserul nativ al telefoanelor voastre mobile – e mai bun. Tin sa mentionez ca pentru a vedea transmisii live sau a viziona videoclipuri lungi este nevoie de o conexiune excelenta la internet prin operatorul de telefonie mobila pentru ca se solicita multa banda si e posibil sa mearga mai greu sau intrerupt daca conexiunea e slaba. Recomand o conexiune buna prin intermediul unei retele Wi-Fi, mai degraba.

Pana aici e destul de clar ce ofera Puffin Web Browser – posibilitatea de a vedea continut flash chiar daca smartphoneul tau cu sistem de operare Android nu are nativ suport flash incorporat. Hai sa vedem pasii de achizitie a unei aplicatiei Puffin de pe Android Market sau de prima achizitie a unei aplicatii de pe Android Market in general:. Nu va chinuiti sa dati click pe fotografii pentru marire pentru ca asta e marimea lor maxima🙂.

Pasul 1 - Asigurati-va ca aveti conexiune la internet pe telefon.

Pasul 1 - Asigurati-va ca aveti conexiune la internet pe telefon.

Pasul 2 - Intrati in meniu si cautati Android Market.

Pasul 2 - Intrati in meniu si cautati Android Market.

Pasul 3 - Cautati pe Android Market aplicatia Puffin.

Pasul 3 - Cautati pe Android Market aplicatia Puffin.

Pasul 4 - Selectati Puffin Web Browser.

Pasul 4 - Selectati Puffin Web Browser.

Pasul 5 - Apasati butonul buy pe care scrie suma de plata.

Pasul 5 - Apasati butonul buy pe care scrie suma de plata.

Pasul 6 - Selectati tipul de plata si atasati cardul vostru contului Google.

Pasul 6 - Selectati tipul de plata si atasati cardul vostru contului Google.

Pasul 7 - Completati toate datele cardului si apasati butonul de salvare.

Pasul 7 - Completati toate datele cardului si apasati butonul de salvare.

Pasul 8 - Apasati butonul buy now.

Pasul 8 - Apasati butonul buy now.

Pasul 9 - Bucurati-va de suportul flash si vizionati chiar si transmisii TV live.

Pasul 9 - Bucurati-va de suportul flash si vizionati chiar si transmisii TV live.

 Multumim cititorului nostru Cristian Ciornei care ne-a anuntat de aceasta aplicatie.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

49 comments on “Instalare suport flash pe orice Android

  1. sorin
    26/02/2013

    „Chiar si browserul nativ sl telefonului”????pai asta e cel mai bun browser.le am testat toate.opera chrome firefox sunt slabe fata de brws nativ

  2. iris
    17/04/2012

    oameni buni eu am un telefon huawei sonic u8650 specificatiile le gasiti pe net ( nu suporta flash player )..de curind am gasit cu greu pe net un flash player v10.3 ARM v6 optimizat ptr. procesoarele astea .Inainte de asta am tot testat fel si fel de versiuni de flash si nici unul nu m-ia mers .Deci .l-am instalat + browser Dolphin HD si surpriza mergeee, bine zic eu ,avand in vedere ca telefonul nu suporta flash ,daca ai si o conexiune de net stabila cred ca merge brici . EU unul sunt multumit , am tot cautat fel si fel de metode de a viziona flash (puffin web browser ,Pbx Tv, xOnline,skyfire web browser ) dar nu se compara cu flashul care il am acum. Asa ca cei care-l doresc imi las e-mailul sa ma contacteze si il trimit . (asusbvyahoo.com ) sau sa-l caute pe net cum doreste .De-asemenea tot ptr.modelul asta de telefon cei care doresc sa faca ROOT si nu au reusit pana acuma îi pot ajuta ,dureaza max. 10 min.
    Va astept.

  3. cristian man
    28/10/2011

    am instalat puffin web browser p tel meu samsung galaxy mini si merge f bn suportul flash, dar la tv oline n-am sunet, doar imagine. ce e d facut? ma poate ajuta cn?

  4. amnevoiedeflash
    27/10/2011

    mi-am cautat IP-ul

    mai exact Freemont – California- USA

    Va rog … ajutor !:)

    • Gabriel Ursan
      27/10/2011

      Serverele se pare sa se afle in USA si s-ar putea sa nu gasim solutii in acest sens. Spun asta pentru ca principiul de functionare este urmatorul: browserul preia continutul flash original din site si il prelucreaza pe serverele proprii oferindu-ti o perspectiva de genul „te afli acolo”. Banuiesc ca toate serverele proprii se afla in USA. Daca ai dat bani pe aplicatie, iti recomand sa apelezi departamentul Puffin de suport si sa-i intrebi daca mai au servere si in alte tari ca sa iti mute tie exclusiv pe alt server.

      Contact Puffin http://www.facebook.com/puffinbrowser (Facebook) sau http://twitter.com/puffinbrowser/ (Twitter).

  5. amnevoiedeflash
    27/10/2011

    Salutare!

    Am instalat Puffin e totul super ok, dar…
    am o problema cu el🙂
    Nu stiu ce setari dar iti configureaza locatia … de USA (probabil serverele lor sunt in USA)
    Eu sunt jucator de poker si e o problema pt mine ca USA este interzisa pe majoritatea siteurilor

    Stie cineva cum sa schimb setarile pt locatie?

    Bafta multa!

  6. subofferul
    10/09/2011

    xScope browser reda flash pe galaxy mini si e gratuit probat de mine pe youtube

  7. Mitza
    31/08/2011

    Acolo unde a scris Stiri,bla bla … de skyfire este un link pe site-ul lui cu apk-ul. Eu am tot galaxy mini si am descarcat de acolo si imi merge. Pot sa intru si eu intr-un final p ProSport😛

  8. Exista de ceva vreme un browser care are suport integrat de flash. El se numeste Skyfire (il puteti descarca de la http://android.webook.ro/aplicatii-android/flash-pe-dispozitivele-android-care-nu-suporta-plugin-ul-nativ). L-am folosit multa vreme pe Samsung Galaxy i5500 pana sa instalez CM7.1. Pentru TV Online exista o aplicatie romaneasca cu care ai acces la cateva canale romanesti (o gasiti aici http://android.webook.ro/aplicatii-android-romanesti/android-online-tv).

    • Gabriel Ursan
      30/08/2011

      Asa este, legat de Skyfire s-a discutat si e un browser foarte bun, dar nu poate fi descarcat de pe Android Market pentru Samsung Galaxy Mini S5570. A fost o perioada in care se putea, dar acum vad ca i-au blocat accesul spre download. Bine, acum alte solutii stim cu totii ca exista🙂, dar ma orientez mai mult sa le prezint pe cele mai usoare si mai la indemana oricui.

  9. kosmyn
    12/08/2011

    Mai exista si SKIFIRE,pe Android Market,este de asemenea un browser care suporta flash player !

    • Gabriel Ursan
      12/08/2011

      Asa este, dar pentru modele precum Samsung Galaxy Mini S5570 nu este disponibil inspre download deoarece nu mai este compatibil cu acest telefon.

    • Gabriel Ursan
      12/08/2011

      Stim, dar pe Samsung Galaxy Mini S5570 nu mai este eligibila pentru download aceasta aplicatie😦.

  10. Romeo Dubala
    10/08/2011

    Domnule Gabriel va multumesc foarte mult pentru acest articol…Sunt foarte fericit.Astept de foarte multa vreme acesta aplicatie

  11. Mihai
    08/08/2011

    Si ce alte aplicatii mai folosesti?

  12. Mihai
    08/08/2011

    Salut! Am si eu un Samsung Galaxy Mini de care sunt foarte multumit :X (Mutumesc pt sfat). Am vazut in una dintre poze ca ai sus in stanga o pictograma cu 3G si un widget pt vreme… ai putea sa-mi spui si mie ce aplicatii folosesti? Eu nu prea stiu ce aplicatii ar fi bune pt telefonul meu… Am incredere ca cele pe care le folosesti tu sunt cele mai bune.

  13. Alin
    08/08/2011

    Am si eu o intrebare:
    Care ar fi principalele diferente intre Puffin si Skyfire, avand in vedere ca ambele redau continutul flash in acelas mod?
    Multumesc!

  14. Cristian Ciornei
    08/08/2011

    Ma bucur ca ti-am fost de folos in privinta browser-ului. Eu am lasat commentul cu Puffin. Daca vrei, lasa-mi un mail si iti trimit browserul Puffin.apk, fara sa mai ai nevoie sa il platesti. Poate vrea lumea sa-l downlodeze

    • Gabriel Ursan
      08/08/2011

      Fiind o aplicatie care in mod normal costa bani, nu prea am voie sa o public direct pe GSMRo.ro pentru intervin legile legate de piraterie s.a.m.d., dar poti sa faci in felul urmator:
      1. Arhivezi fisierul si il incarci pe un site gen fisierulmeu.ro
      2. Te intorci la acest articol si publici linkul de download😉.

      Pe mine ma poti contacta oricand pe Email la gabrie[@]gsmro[punct]ro !

      • Mihai
        08/08/2011

        Vreau si eu acest program. L-as cumpara dar nu am card si nu pot😦. Te rog frumos daca poti sa lasi un link de download sau o adresa de mail ceva…

        • Gabriel Ursan
          08/08/2011

          Eu nu il am asa separat din pcate, dar daca cititorul nostru incarca fisierul asa cum zicea, poate revine cu un link de download intr-un comentariu din acest articol.

    • cornelia
      05/05/2016

      Eu as vrea browserul. L.am descarcay dar merge greu.am un joc pe facebook pe care.l joc si nu merge decat cu puffin. Prima data a mers f. Bine dar nu stiu ce s.a.ntamplat si merge greu. Jocul e royal story. Credeti ca ma puteti ajuta?adresa este: cornelia.burlacu@yahoo.com. multumesc frumos

  15. Ciprian
    07/08/2011

    Ma scuzi..Nu citisem comentariul lui Radu de mai sus!
    Scuzele mele!

  16. Ciprian
    07/08/2011

    Asta-i buna…
    La toti ne cere parola si pe net si pe tel… si ti-e si lui nu..
    Aveti IPHONE 10 ?

    • cezar
      08/08/2011

      Nu eu am lg optimus one p500 merge si pe wireless cit si pe 3g de la rds folosesc Dolphin Browser HD

  17. Andrei
    07/08/2011

    Imi merg canalele TV despre care zicea FlorinB. Super tare. Multumesc

    PS: Nu mi-a cerut nici o parola sau vreun id cand am intrat pe site:D

  18. Ciprian
    07/08/2011

    Da asa e…
    FlorinB deci care e parola si user-ul la acel site ?

  19. Ciprian
    07/08/2011

    Ce mi-am dorit se intampla :)):))
    Multe noutati despre Android si Galaxy Mini nu numai..dar mai ales aplicatii Android!!
    Putini oameni care promit ceva si fac Gaby.
    Bravo.
    Sanu te miri ca odata la 2 zile te felicit :)) da chiar faci o treaba extraordinara.
    Sper sa nu stresez pe nimeni.
    Bft.

    • Gabriel Ursan
      07/08/2011

      Multumesc de aprecieri Ciprian si stai linistit ca nu stresezi pe nimeni. Multumirile si vorbele bune vor fi interpretate in mod pozitiv mereu de toata lumea: atat de cititotori cat si de editori. Dupa cum vezi, impreuna formam cu adevarat marea echipa GSMRo.ro ;)!

  20. Ciprian
    07/08/2011

    Fa-ti un card la Banca Transilvania nu fac reclama…nu asta intentionez :))
    dar am card la ei de 4 ani si nu se ia nici un comision nimic in afara de verificare soldului e 30 de banuti…si asta normal daca vrei tu sa verifici..dar la retragere depunere nimic 0 !!

  21. pc1990
    07/08/2011

    Asadar suport flash si pentru bijuteria mea (Lg Optimus One P500 [Black])😀,
    Insa nu am card, desi programul costa putin, daca nu avem card de geaba nu o putem achzitiona si eu nu folosesc piraterie :((((((

    • Gabriel Ursan
      07/08/2011

      Poti imprumuta cardul unuei rude sau au unui prieten ca merge si asa. Ii dai 3 lei bani cash si gata, ai rezolvat problema🙂.

  22. Ciprian
    07/08/2011

    Ajuta-ma te rog cum pot plati acesti 3 Lei ?
    Chiar nu am folosit niciodata prin card sa platesc aplicatii…
    Le luam doar gratuite.
    Am un cont la Transilvania..
    Daca pun 3 Lei merge si scriu contul?
    Mersi !!

    • Gabriel Ursan
      07/08/2011

      Prin card Ciprian, exact cum scrie si in tutorial. Alta modalitate de plata in afara de card nu exista.

  23. FlorinB
    07/08/2011

    Mai multe programe tv gratuit fara flash player…

    Din browser se introduce adresa http://www.mediadirect.ro/mobile si aveti:
    dolcesport,antena1,antena 2,antena 3,b1tv,money chanel,
    tvr1,2,3,tvrHD.utv,etno,otv

    • Gabriel Ursan
      07/08/2011

      Super! Iata ca se poate si fara flash player sa vedem unele programe TV. Totusi, la accesare mi s-a cerut un nume de utilizator si o parola. Ne poti spune care sunt si datele de acces? Multumim!

      • Radu Robert
        07/08/2011

        Chiestia aceasta este putin mai complicata. Aceasta aplicatie a fost postata si discutata pe forumul nostru, dar sa nu facem reclama chiar daca suntem asociati🙂 Sa va explic cum sta treaba cu aceasta.

        Pe terminalele fara suport flash se pot reda posturile TV, insa doar cu parola si nume de utilizator, dar multi vor spune ca au reusit si fara. Asa este, mai conteaza foooarte mult si conexiunea la NET. Pe unele retele merge perfect, pe altele nu le suporta si iti cere acel username + password, la fel si cu retelele mobile (in principiu acestea sunt acceptate 97%)!

        Deci, daca nu va merge sa nu va speriati ca are telefonul probleme, conexiunea este problema.De exemplu eu am doua routere wireless, pe unul merge perfect pe altul nici vorba, toate acestea pe un Galaxy S cu suport flash si toate cele. La fel cu un Desire HD si cu un HD2!

        Deci, in concluzie „aplicatia web” ruleaza doar pe reteaua pe care-i convine.

        P.S. Pe reteaua mobila nu consuma foarte mult, ca la youtube de ex.

      • Radu Robert
        07/08/2011

        P.S. Un review gasiti aici, scuzati claritatea.

        • Gabriel Ursan
          09/08/2011

          Calitatea e foarte buna Robert! Abia acum am vazut videoclipul postat de tine si iti multumesc!

          • Radu Robert
            10/08/2011

            No problem! Video-ul este facut acum 2 saptamani din cate imi amintesc, cu o camera mai prostuta🙂 Il postez si raspund pe aici din placere😉 Este ceva special ce ma atrage pe aici, dar nu stiu ce inca.

Scrie un comentariu!

