GSMRo

Alege Inteligent

Doi moldoveni dicteaza un numar de telefon


Chiar daca nu v-am obisnuit pe GSMRo.ro si cu videoclipuri amuzante, iata ca a venit momentul sa urmariti cum doi modoveni dicteaza un numar de telefon. Bestial :)). Sa nu intelegeti gresit – nu am nimic cu fratii nostri de peste Prut pe care declar oficial ca ii apreciez si ii respect, dar videoclipul asta m-a facut sa rad cu lacrimi si m-am gandit ca merita sa-l impartasesc si cu voi. E despre dictarea unui numar de telefon, deci este despre telefonie mobila :)! Daca va place, merita dat mai departe si prietenilor – eu asa am facut🙂.

Sa aveti o saptamana minunata!

Stiu ca multi dintre voi ati vazut deja acest videoclip (audioclip) si nu pretind ca eu l-am distribuit primul😉, dar mereu merita revazut pentru un pic de buna dispozitie🙂.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Doi moldoveni dicteaza un numar de telefon

  1. MATYAS DENES
    08/08/2011

    CHIAR BESTIAL!!!DACA MAI GASESTI ASA CEVA,ANUNTA-MA.ASA CEVA ISI ARE LOCUL PE YOUTUBE.COM SI PE FB.

  2. Vlad
    08/08/2011

    No ii fain ma … :)))

  3. MadMike
    08/08/2011

    Eu prefer Ardelenii :)) Nu am nimic cu nimeni, insa sunt faini cu regionalismele lor cu tot.

Scrie un comentariu!

