GSMRo

Alege Inteligent

Regina 3D Launcher pentru Android


Va era dor de o noua aplicatie pentru Android? Astazi va voi vorbi putin despre Regina 3D Launcher. Regina 3D Launcher este o aplicatie care personalizeaza un pic telefonul tau cu sistem de operare Android. Meniul va arata mult mai atragator, iar trecerea dintre anumite ferestre se va realiza cu efecte 3D. Eu am instalat Regina 3D Launcher chiar si pe un Samsung Galaxy Mini S5570, iar animatiile 3D nu mi-au „incetinit” telefonul. Inca :D!

Mie personal Regina 3D Launcher imi place si promit ca am sa-l mai testez vreo 2-3 zile pana cand imi dau seama daca merita sa-l pastrez sau nu.

Regina 3D Launcher

Regina 3D Launcher

Puteti testa si voi acest launcher pentru ca este disponibil gratuit pentru download pe Android Market aici. Recunosc ca probabil merita mai degraba utilizat pe un smartphone cu Android care detine un display ce reda pana la 16 milioane de culori intr-o rezolutie mai decenta decat cea a lui Galaxy Mini, dar nici asa nu pot zice ca ofera o experienta 3D „fortata„.

Inainte de a instala Regina 3D Launcher pe telefonul vostru, trebuie sa va asigurati ca nu mai aveti o alta aplicatie de tip launcher instalata. Eu, spre exemplu, foloseam inainte LauncherPro si am fost nevoit sa-l dezinstalez inainte de a instala Regina 3D Launcher. Dupa instalare, poti apasa butonul „Home” de pe telefonul ca sa poti selecta ca „template” Regina 3D si cam asta e tot😉. Inainte a va grabi sa cautati pe Android Market aceast launcher, va invit sa urmariti videoclipul de mai jos in care colegii de la pocketnow.com au realizat o prezentare completa pentru Regina 3D Launcher. Ce parere aveti? Il veti instala? L-ati folosit deja? Ne mai puteti spune cate ceva in plus despre Regina 3D Launcher daca l-ati folosit de mai multa vreme?

Multumiri speciale lui Claudiu Lichi pentru inspiratie si videoclip.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

14 comments on “Regina 3D Launcher pentru Android

  1. Cristi
    23/08/2011

    Pe Galaxy S2 merge perfect ..nu am nici-o problema cu el,un singur lucru nu mi-a placut …atunci cand ajungi la capat cu home screen-urile sau cu aplicatiile si daca ramai asa cu el pana la capat vibreaza screen-urile ceea ce mie mi se pare enervant.

  2. laurentiu
    22/08/2011

    Eu am revenit la LG Acasa, nu arata asa bine ca Launcherele metionate mai sus, dar se misca super bine pe Optimus One (logic daca este launcherul default)

  3. Radu Robert
    22/08/2011

    Arata ok si se misca exemplar pe Galaxy S, dar eu nu sunt adeptul Launcher-elor, de aceea am revenit la TouchWizz (interfata default a Samsung)

  4. mishuc
    22/08/2011

    Eu am incercat Regina 3d Launcher dar nu prea ma incanta si am trecut la GO Launcher EX care imi pare mai interesant si ai posibilitatea sa modifici in multe feluri inconitele. meniul si toate celelalte si in plus are si multe teme gratuite care le poti descarca . si eu am Galaxy Mini si GO Launcher EX imi merge bine.

  5. laurentiu
    21/08/2011

    Scuze pt dublu coment, se cam bloca netu si am dat de mai multe ori. Scuze.

  6. laurentiu
    21/08/2011

    Mersi mult.
    L-am instalat, arata foarte foarte ok, dar se cam blocheaza, am restartat telefonul si la fel. Parca imi si ingreuneaza tot telefonul. Am revenit la launcherul original.
    Mai jos un clip care va arata cum am procedat:

  7. laurentiu
    21/08/2011

    Mersi mult.
    L-am instalat, arata foarte foarte ok, dar se cam blocheaza, am restartat telefonul si la fel. Parca imi si ingreuneaza tot telefonul. Am revenit la launcherul original.
    Mai jos un clip care va arata cum am proceda:

  8. laurentiu
    21/08/2011

    Dupa ce instalez app se poate reveni la launcherul original? O sa mai fie shotcuturile si widgeturile de pe launcherul vechi?

  9. laurentiu
    21/08/2011

    Galaxy mini al tau seamana mult cu LG Optimus One al meu nu? Procesorule este acelas, deci nici la mine nu va merge.

    • Gabriel Ursan
      21/08/2011

      Incearca totusi si vezi daca iti place. Poate are telefonul meu vreo „buba” software.

  10. Petre
    20/08/2011

    Pare interesant … e de incercat.

  11. MadMike
    20/08/2011

    Pare destul de interesant, eu tot LauncherPro folosesc. Sa vedem cum se descurca asta pe tableta mea🙂 Desi, am anumite retineri d.p.d.v al consumului de resurse, deoarece am decat 256MB Ram, dar sper sa se descurce.

    • Gabriel Ursan
      20/08/2011

      Eu deja l-am dezinstalat si am revenit tot la LauncherPro. Regina 3D mi-a restartat telefonul la un moment dat🙂. Cred ca e un launcher super ok pentru telefoane cu procesor de macar 800 MHz si memorie RAM de macar 512 MB.

Scrie un comentariu!

