GSMRo

Alege Inteligent

Smartphoneuri rezistente


Motorola Defy si Defy+

Motorola Defy si Defy+

In ultima perioada s-a lansat o noua moda bazata pe terminalele mobile rezistente la apa, noroi, pietre, etc. M-am gandit sa scriu un articol despre aceste terminale chiar daca nu sunt asa de multe. Dupa cum probabil stiti, primul telefon care a fost lansat pentru conditi „extreme” este Motorola Defy  (avem un articol despre acesta aici), un terminal care a avut un succes urias in randul adolescentilor si nu numai.

Un terminal din gama „rezistente„, in mod normal, nu pateste nimic daca este scapat in apa, nu are probleme daca face cunostinta cu noroiul (fie acesta umed sau uscat) si in niciun caz nu are probleme in momentul in care este scapat pe beton indiferent de inaltimea de la care a fost scapat. Se pare ca cei de la Motorola au reusit acest lucru. Avand in vedere ca au avut un succes total cu Defy, cei mentionati mai sus au scos de curand pe piata un nou model denumit Defy+ (daca doriti sa cititi despre acesta avem un articol aici). Nu am avut ocazia sa-l testez fiind foarte nou, dar cred ca este un telefon de exceptie care merita cumparat cu incredere. Specificatiile nu au fost niciodata un punct forte la aceste modele si nu putem spune decat ca un telefon de lunga durata cere sacrificii.

Deja am discutat mult prea mult despre Motorola cu ale sale Defy, respectiv Defy+ si de aceea vom trece la concurentul acestora adica Samsung Galaxy Xcover un rival cu totul nou aparut pe piata smartphone-urilor Android „rezistente„! Acest terminal a fost anuntat oficial doar in Germania, iar la specificatiile sale gasim : Android 2.3 Gingerbread, suport HSDPA, WiFi si o camera de 3.2 megapixeli cu blit LED. Este un ecran de 3.6 inchi, dar are deocamdata o rezolutie necunoscuta. Deviza : „prin noroi si prin apa noi nu o facem lata” se potriveste de minune cu aceste doua terminale. In acest moment imi scapa un element important al articolului despre care nu am scris inca. Aaaaa da, ce le face asa rezistente ? Pai terminalele sunt create in mare parte din plastic si aliaje din titan foarte rezistente la socuri si zgarieturi, iar in spatiile dedicate jack-urilor audio si USB se gasesc „usite” din cauciuc sau silicon menite sa impiedice infiltratiile de apa, noroi sau pietricele.

Samsung Galaxy Xcover

Samsung Galaxy Xcover

Da, aceste telefoane sunt foarte rezistente fata de un smartphone normal, dar GSMRo are  un sfat util pentru persoanele care cred ca acest fenomen va dura la nesfarsit. Avand in vedere ca telefoanele vor fi incarcate odata la 1 – 2 zile, sunteti nevoiti sa „uzati” acele usite si se produce in acest fel o slabire inevitabila a fortei de izolare a acestora.

 

Daca merita sau nu sa achizitionati un astfel de telefon puteti decide doar voi. Noi asteptam parerile voastre in legatura cu telefoanele mentionate mai sus si un mic raspuns la intrebarea …

Merita sau nu sa achizitionezi un astfel de telefon?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

10 comments on “Smartphoneuri rezistente

  1. peter
    28/10/2011

    sault, sunt posesor de Moto DEFY si pot spune ca sunt foarte multumit de el, are dimensiuni rezonabile, rezistent la apa si socuri (accidents happen’) si in plus are Android. Configuratia este bunicica asa ca… recomand!

  2. Tomescu Bogdan
    04/09/2011

    Sunteti foarte tari Gsm.ro .Am aflat foarte multe de la voi in deciderea cumpararii urmatorului meu smartphone(trec de la un Samsung Wave 525 la un Defy).Foarte bune Review-uri si bafta in continuare!

  3. laurentiu
    25/08/2011

    E si mai amuzant cand vezi asta la stiri http://www.realitatea.net/in-curand-smartphone-urile-echipate-cu-airbag_862444.html
    Si bravo Robert pt articol!

    • Robert Radu
      26/08/2011

      Multumesc. O fac din placere, iar toate articolele sunt dedicate voua, cititorilor fideli ai GSMRo😉

  4. laurentiu
    25/08/2011

    Am citit pe net ca vor aparea smartphone-uri cu airbag-uri. Mai pe scurt: telefonul calculeaza distanta pana jos, o greutate se misca prin telefon ca sa-l rasuceasca in partea protejata (parca fatza), cu cateva secunde inainte de impact iese din telefon niste ventuze, si gata cu zgomotul straniu al telefonul care atinge asfaltul!!! Cred ca asemenea telefonane vor fi prea scumpe, deci telefoanele prezentate de tine suint mai ajantajoase la pret. Brovo!

    • Gabriel Ursan
      25/08/2011

      Prea tare comentariul tau :))! Am ras bine :)). Multumim de aprecieri – e meritul lui Robert!

  5. Petrescu Robert
    25/08/2011

    Cred ca am vazut un Xcover intr-un magazin din Spania, dar nu sunt sigur. Am avut si eu un HTC Touch Pro2 candva, iar cand l-am scapat s-a facut praf. De curand mi-am cumparat un Defy si sunt foarte multumit de el. La inceput a avut probleme cu soft-ul, dar dupa ce a venit din service a fost mai mult decat perfect. Felicitari pentru ceea ce faceti.

  6. Petre
    24/08/2011

    He, he … sunt multi care au facut astfel de teste cu Defy – chiar si romani – am vazut filmulete cu Defy realizate in piscina la aprox. jumatate de metru adancime nu doar in castron. Eu n-am avut destul tupeu ca sa fac teste dar l-am scapat accidental in apa si n-a patit nimic. A luat si o tranta zdravana – ceasul praf iar eu am stat 6 saptamani cu mana in gips dar Defy n-a patit nimic. (era in husa)

  7. Robert Radu
    24/08/2011

    Total de acord cu tine. Cum sa faci asemenea teste cu telefonul, indiferent de ce „calitati” are.

    Ma bucur ca ne citesti articolele.

  8. Marius
    24/08/2011

    Am defy si chiar daca este declarat ca rezistent la toate cele pretul la care l-am luat este mai mult decat rezonabil……..deci daca are ceva in plus pe langa faptul ca este android este foarte bine. ChestiA cu porturile poate fi o problema la un moment dat dar sa fim seriosi cine isi testeaza telefonul prin al baga in apa etc.
    Rezistenta la diverse intemperi il poate ajuta sa aiba o viata mai lunga si sal fereasca de acidente neplacute

Scrie un comentariu!

