GSMRo

Alege Inteligent

Steve Jobs a demisionat din Apple


Steve Jobs a demisionat astazi din fruntea companiei Apple si a fost inlocuit de Tim Cook care ocupa functia de director operational. Multa lume stie ca starea de sanatate a lui Steve Jobs nu este foarte buna, iar cancerul probabil il impiedica sa mai continue intr-un ritm atat de solicitant. Totusi, in comunicatul pe care Steve Jobs l-a emis catre comunitatea si conducerea Apple, a promis ca se va implica in continuare in deciziile majore din companie.

Intotdeauna am spus ca daca va veni o zi in care nu-mi voi mai putea indepli indatoririle ca CEO al Apple, voi fi primul care va anunta acest lucru. Din pacate, acea zi a venit.

Consider ca zilele cele mai stralucite si mai inovative ale Apple sunt cele care vor urma. Si astept cu nerabdare sa vad si sa contribui la succesul sau intr-un nou rol. (…) In ceea ce-l priveste pe succesorul meu, recomand cu tarie ca Tim Cook sa fie numit CEO al Apple.

declara Steve Jobs pentru New York Times.

Cu siguranta vom mai auzi de Steve Jobs si chiar daca boala cu care se confrunta este destul de grava (cancer la pancreas), eu sper totusi ca omul asta sa-si vada visul implinit pentru ca merita din plin.

Steve Jobs a demisionat din fruntea Apple.

Steve Jobs a demisionat din fruntea Apple.

Voi ce parere aveti despre retragerea lui Steve Jobs din Apple?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

12 comments on “Steve Jobs a demisionat din Apple

  1. Pingback: Lansare iPhone 5 (live pe GSMRo.ro) | GSMRo

  2. Pingback: Ce cred eu despre iPhone 5! | GSMRo

  3. vlad
    26/08/2011

    Gabriel ti-am trimis „documentatia”

  4. Petrescu Robert
    25/08/2011

    Apple a intentat procese doar pentru stoparea vanzarilor. Era clar ca odata si odata acest lucru se va intampla. Ii urez mult succes lui Steve Jobs, macar el a fost mai cu bun simt in aceste procese.

    • vlad
      26/08/2011

      @petrescu din ceea ce imi spui imi dau seama ca esti un fan apple sau daca nu fan macar simpatizant. Ceea ce a facut apple cu samsung mi se pare o mojicie pentru ca, in ultima perioada apple a pierdut foarte mult teren in fata samsungului si a google. Samsung NU a copiat Apple la nici un capitol . Stiai ca partea hardware a celebrului Iphone este furnizata tot de Samsung?

  5. vlad
    25/08/2011

    ma bucur ca am putut fi de folos!!

    • vlad
      25/08/2011

      dar totusi cred ca ar merita o pagina separata din partea ta😉

      • Gabriel Ursan
        25/08/2011

        Cum prind un pic de timp am sa ma ocup ;)!

        • vlad
          25/08/2011

          daca vrei te pot ajuta il scriu si ti-l trimit maine!

          • Gabriel Ursan
            25/08/2011

            E perfect. Si iti public articolul ca guest post pe GSMRo.ro daca e un articol obiectiv si nepartinitor. Scrie intr-un .doc si trimite-mi pe gabriel[@]gsmro[punct]ro Multumesc!

  6. vlad
    25/08/2011

    @gabriel uite iti dau un link ca sa postezi daca vrei pe blogul tau cum samsung a castigat in fata apple in procesul intentat de acesta din urma, in care pretindea ca toate telefoanele din gama galaxy sunt copiate dupa iphone http://global.samsungtomorrow.com/?p=4891

    • Gabriel Ursan
      25/08/2011

      Multumesc frumos! Cititorii GSMRo.ro pot accesa direct linkul recomandat de tine.

Scrie un comentariu!

