GSMRo

Alege Inteligent

Galaxia Samsung: o noua clasificare


Fiecare Samsung Galaxy are cate o litera in componenta numelui. Hai sa aflam ce inseamna fiecare litera si in ce categorie incadreaza fiecare device Galaxy. Aceasta clasificare este relativ noua pentru ca dupa acest articol GSMRo.ro va urma un alt articol in care va vom oferi cateva detalii despre cele mai noi 4 modele de Samsung Galaxy ce urmeaza a fi lansate: Galaxy Y Pro, Galaxy M Pro (cu tastatura QWERTY), Galaxy W si Galaxy Y (full touchscreen). Momentan hai sa vedem clasificarea fiecarei litere din denumirea modelelor Galaxy.

  • Litera S reprezinta „Super-Smart” si apare in denumirea celor mai performante modele realizate de Samsung in seria Galaxy. Dupa cum bine stiti, in acest moment cel mai puternic smartphone de la Samsung poarta denumirea de Samsung Galaxy S2.
  • Litera R reprezinta „Royal” si apare in denumirea modelelor premium de smartphoneuri Galaxy unde se imbina puterea cu desginul si cu productivitatea.
  • Litera W reprezinta „Wonder” si apare in denumirea modelelor de inalta calitate lansate in seria Samsung Galaxy.
  • Litera M reprezinta „Magical” si este atribuita modelelor de Samsung Galaxy ce ofera o calitate foarte buna la un pret decent.
  • Litera Y reprezinta „Young” si este atribuita modelelor entry-level ce ofera performante un pic mai mici, dar si costuri mult mai scazute.
In plus, Samsung pastreaza clasificarile pe care le folosea si pana acum in componenta unor smartphoneuri fabricate de ei:
  • Cuvantul Plus reprezinta o imbunatatire a unui model deja existent. De exemplu Samsung Galaxy S Plus.
  • Cuvantul Pro indica prezenta unei tastaturi QWERY la respectivul model de Samsung Galaxy.
In continuare va invit sa priviti infograficul de mai jos in care sunt asezate modelele mentionate. Infograficul arata modelele intr-un mod destul de interesant, pozitionadu-le intr-o „Galaxie” Samsung. Sincer sa fiu mie imi place cum s-au organizat cei de la Samsung si cred ca daca vor promova aceasta organizare in continuare clientii vor putea alege mult mai usor ce model de Galaxy sa-si cumpere analizand mult mai usor modelele disponibile pe piata comparativ cu nevoile lor de cumparare.

Samsung Galaxy Smartphones

Samsung Galaxy Infografic

Samsung Galaxy Infografic

Mentionez ca aceste clasificari intra in vigoare de acum inainte si ca asteptam cu interes parerile voastre prin comentarii la acest articol!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Galaxia Samsung: o noua clasificare

  1. Pingback: Samsung Galaxy Xcover | GSMRo

  2. C.Razvan
    28/08/2011

    Eu sunt multumit de Galaxy Mini pe care il detin, pentru mine este de ajuns. Ma ajuta sa verific mail-urile sau sa mai citesc un articol de pe gsmro.ro, ori de pe alte site-uri, cand nu am acces rapid la un pc. Ideea este ca nu am nevoie inca de un smart-phone mai performant pentru ceea ce am eu nevoie.

  3. Pingback: Cele mai noi Samsung Galaxy | GSMRo

  4. laurentiu
    27/08/2011

    Si LG imi botezeaza telefoanele cu litere:
    LG Optimus 2x – adica are proceosr cu 2 nuclee (2=nr de coreuri)
    LG Optimus Pro- cu tastatura QWERY
    Cam atatea imi vin in minte🙂
    Cred ca imi voi lua de Craciun un SGS ca sa mearga calumea Angry Birds si alte joculete cu cerinte mai mari. Deja sa facut 1000 lei, asta insemana ca la Craciun poate il gasesc si 500-600. Dar la LG Optimus One al meu, nu voi renunta, este un telefon cam slabut dar imi place mult si nu il dau pe nimic.

  5. vlad
    27/08/2011

    de acord cu tine radu. Eu detin un SGS si nu as trece inca la SGS II din urmatorul considerent. Diferenta actuala de 1000 RON dintre SGS si SGS II nu se merita din prisma faptului ca tot ceea ce face SGS II face si SGS dar daca chiar ai nevoie de un dual core la un smartphone e simplu. Ia-ti un laptop:))

    • Robert Radu
      27/08/2011

      Si eu tot SGS detin, iar ca si in cazul tau diferenta de pret isi spune cuvantul. Oricum, dupa update-ul la 2.3 chiar nu l-as mai schimba. Astept un SGS2 cu ecran de 4″! Eu sunt in continua miscare, iar un telefon cu marimile lui SGS2 ma incurca putin si este si incomod in buzunar. Pe de alta parte (vorba ta), am doua laptop-uri pentru uz personal, dar mai am nevoie de un laptop putin mai performant ca si actualele pentru soft-uri, arhive, programe, filme, etc. sau de un Hard Extern de 500Gb pentru xBox 360!

      Stima si respect.

      • Gabriel Ursan
        27/08/2011

        Si eu sunt cam in aceleasi ganduri cu tine … nu as refuza nicidecum un SGS2, dar cred ca ar fi mult mai ok daca ar avea doar un ecran de 4 inchi.

  6. Robert Radu
    27/08/2011

    Daca ar fi sa aleg pe loc o litera, cu siguranta ar fi „S”! Stiu ca sunt modele scumpe, dar isi merita fiecare banut.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 27/08/2011 by in Diverse and tagged , .
