GSMRo

Alege Inteligent

Promotii la monitoare


eMAG.ro se pare ca vrea sa se tina de cuvant in ceea ce priveste cifra de afaceri pe 2011, desi mai are mult de lucrat pana acolo. In fiecare zi primesc cate un mail cu cate o promotie interesanta care poate fi chiar atragatoare pentru cei care o cauta. Ieri, spre exemplu, am vazut promotia la electrocasnice (cu TVA inapoi) in urma careia am decis sa-mi cumpar acest aragaz, iar din cardul cadou ce are valoarea TVA de la aragaz, mai pun o mica diferenta de bani si imi iau hota asta. Pe 15 septembrie urmeaza sa le comand si pe 16 septembrie probabil le voi primi. Probabil nu intereseaza pe multa lume sa citeasca pe un site despre telefonie mobila informatii despre aragazuri, hote sau cine stie ce, dar scopul meu este sa transmit ca promotiile lansate pe eMAG.ro sunt chiar pe bune. Sunt cu ochii pe aragazul si hota respectiva de cel putin 2 luni si cand au lansat promotia cu TVA inapoi la electrocasnice, ghici ce s-a intamplat? Preturile au ramas aceleasi si din ele se scade TVA-ul sub forma de card cadou, nu le-au crescut numai ca sa aiba de unde scade si sa zica oamenii ca e promotie. Mi se pare cat se poate de corect, iar daca nu urmaream preturile de mai multa vreme, nu puteam zice asta.

Totusi, articolul asta este despre noua promotie la monitoare a caror informatii mi-au sosit azi dimineata pe mail. Ori nu mai stiu eu cat ar trebui sa coste un monitor LCD sau un monitor LED, ori chiar e o promotie foarte buna. Bine, stiu … promotia e si la PC-uri si la monitoare si la componente, dar fiecare cu „ce-l doare” asa ca mie „mi-au sarit in ochi” 2 monitoare!

Monitor LCD LG 21.5 inchi

Monitor LCD LG 21.5 inchi

Primul monitor care mi-a atras atentia a fost modelul ceva mai ieftin. Este vorba despre un monitor LCD LG cu diagonala de 21.5 inchi care costa doar 460 lei. Repet, poate nu mai stiu eu preturile actuale la monitoare, dar la asemenea dimensiuni si la asemenea caracteristici pretul mi se pare foarte mic. Numele complet al monitorului este LG W2246S-BF si poate fi achizitionat cu un click aici. Sper ca cine citeste articolul sa faca acest lucru in perioada promotiei si sa profite de preturi la timp. Avand in vedere ca acest articol va fi regasit pe GSMRo.ro si in anul 2012🙂, cu siguranta nu va mai fi acest pret si atunci. Monitorul este de tip Widescreen, bineinteles, si reda continut video in format Full HD. La toate astea se adauga un timp de raspuns de 5 milisecunde si un contrast dinamic de 30000:1. Sincer sa fiu mi l-as fi cumparat fara drept de apel daca nu aveam alte prioritati pana acum. Cu un tuner TV si un suport de perete mi-as fi „tras” un super TV de bucatarie😉.

Monitor LED LG 21.5 inchi

Monitor LED LG 21.5 inchi

Al doilea monitor care mi-a atras atentia a fost unul ceva mai scump, dar mai performant. Tot de la LG. De data asta vorbim de un monitor LED care se lauda a fi cel mai subtire monitor LED si are un design foarte atragator din punctul meu de vedere. Monitorul LED LG E2290V-SN cu diagonala de 21.5 inchi costa 999.99 lei si poate fi cumparat cu un click aici, dar acesta e un pret redus cu vreo 200 lei fata de pretul sau normal de vanzare potrivit promotiei eMAG.ro. Monitorul este de tip Widescreen, reda continut in format Full HD, are un timp de raspuns de 2 milisecunde si un contrast dinamic de 10000000:1. In ceea ce priveste designul va puteti da seama si singuri, iar in ceea ce priveste materialele din care este fabricat putem spune ca e un monitor eco!

Ce parere aveti despre aceste doua monitoare si ce sfaturi legate de achizitia unui monitor ne puteti oferi prin comentarii la acest articol?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Promotii la monitoare

  1. Gabriel Ursan
    09/09/2011

    Offtopic: maine imi soseste aragazul :D!

    • Gabriel Ursan
      10/09/2011

      Mi-a sosit aragazul si pot spune ca este superb. Il voi monta abia peste o luna cand ma voi muta in noul apartament, dar pana acum nu pot sa spun decat ca am facut o achizitie minunata.

      Voucherul cadou de 271 lei pe care l-am primit in urma achizitionarii acestui aragaz il voi putea folosi doar in perioada 11-20 noiembrie cand imi voi cumpara si hota.

  2. Iulian Deaconu
    08/09/2011

    Și când mă gândesc că eu am dat 500 de le,acum doi ani pe un Samsung de 19″. Unul de 21.5 inchi era mai mult de 800 de lei pe atunci.

Scrie un comentariu!

