GSMRo

Alege Inteligent

Telefon simplu si ieftin: Nokia 1280


Daca tot se apropie inceputul noului an scolar m-am gandit sa fac o prezentare video la Nokia 1280, un telefon care mi se pare ideal pentru copiii din clasele primare. Stiu, s-ar putea sa nu „misc” nici un cititor fidel GSMRo.ro cu acest articol, dar am primit cateva mailuri si solicitari verbale de la anumiti parinti care isi doresc pentru copiii lor de clasa I sau a II-a un telefon mobil simplu, rezistent si ieftin. M-am gandit ca Nokia 1280 poate fi cea mai buna solutie pentru ca e un telefon simplu, ieftin si rezistent pe care si eu il folosesc ca telefon de serviciu si m-am simtit destul de in masura sa vorbesc despre el.

Nokia 1280

Nokia 1280

Totusi, Nokia 1280 nu e numai un telefon care sa-l oferi copilului si de care sa nu-ti para foarte rau daca il strica, il pierde sau ii este furat. Nokia 1280 este un telefon ideal si pentru cei care doresc un telefon simplu, caruia sa-i tina foarte mult bateria si pe care sa-l foloseasca doar pentru vorbit. In plus, Nokia 1280 se potriveste foarte bine si persoanelor mai in varsta pentru ca are butoanele suficient de mari incat sa fie usor vizibile, suna tare si se aude, de asemeni, foarte tare si in casca.

Nokia 1280 poate fi achizitionat de pe evoMAG.ro direct cu un click aici sau direct de pe QuickMobile.ro cu un click aici. Alegerea magazinului online e a voastra si va recomand sa plasati comanda dupa ce dati click pe linkurile respective urmand pasii de comanda online de pe fiecare site in parte, nu telefonic deoarece am mai auzit diverse experiente ale unor clienti ca au asteptat mult mai mult in urma unei comenzi lansate telefonic. In plus, plasand comanda cu click direct din acest articol veti sprijini blogul GSMRo.ro fapt pentru care va multumim anticipat.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

13 comments on “Telefon simplu si ieftin: Nokia 1280

  1. Pingback: Cum sa fii obiectiv in telefonie mobila? | GSMRo

  2. Pingback: Cum e sa ai un telefon simplu | Iulian Deaconu

  3. subofferul
    09/09/2011

    subestimezi inteligenta copiilor din ziua de azi,daca ias oferi un telefon de acest tip pustiului nu lar purta,e o mare concurenta in ziua de azi intre ei care are telefon mai smecher,mai degraba ne multumim noi cu el ca tlf de servici etc

  4. Iulian
    08/09/2011

    As recomanda si Nokia 1616 pe care l-am avut ca telefon de rezerva si s-a comportat bine (baterie:7-8 zile,apeluri:excelent).
    Are un design ok,se aude tare,ecran color,rezistent ,etc.
    Per total,da impresia unul mobil mai scump decat e si nu s-au facut compromisuri la capitolul calitate.
    Ce spui de el?

    • Gabriel Ursan
      09/09/2011

      E ok si Nokia 1616, dar are butoanele ceva mai incomode si de asta m-am gandit ca unele persoane mai in varsta s-ar putea sa nu-l aprecieze atat de mult.

  5. faravirusi
    08/09/2011

    Un telefon la obiect, acuma copii isi doresc si ei un smartphone, chiar daca nu prea stiu sa il foloseasca isi doresc un telefon care mai de care mai smecher😀
    As recomanda acest telefon in special persoanalor in varsta🙂 asa cum ati scris si voi😉

    • Gabriel Ursan
      08/09/2011

      Nepotului meu cred ca i-ar fi placut in clasa I acest telefon. Acum va incepe clasa a II-a si s-ar putea sa nu-i mai placa😀. Ideea e sa fie un telefon neatractiv ca sa nu faca cu ochiul vreunui hot😉.

  6. MadMike
    08/09/2011

    Ce pot sa spun, nu este tocmai un telefon pe placul meu, insa lipsa functiilor complexe si a displayului color, il fac un telefon cu o durata de viata a acumulatorului extrem de mare, ideal pentru cei ce vorbesc foarte mult.
    Nu poti veni cu speculatii de genul: Nu-mi place tastatura, are camera mica etc etc etc. Este un telefon in adevaratul sens al cuvantului si nu computer, iar ca telefon bag mana in foc, se descurca excelent.

  7. robert
    08/09/2011

    Totusi eu cred ca si un copil de7-8 ani ar trebui sa poate sa asculte o melodie mp3 si sa faca o poza cu o camera de 1.3 megapixeli sau chiar vga daca se mai gaseste ..telefonul mi se pare prea de „epoca”(parerea mea , n-am vrut sa jignesc pe nimeni)

    • Gabriel Ursan
      08/09/2011

      Sunt deacord Robert insa am decis sa fac acest articol pentru parintii care nu doresc sa investesca mai mult de 150 de lei intr-un telefon mobil. In plus, cel mai important lucru pentru ei este ca telefonul sa nu reprezinte o potentiala atractie pentru un hot, iar un telefon ceva mai de „epoca”🙂 (desi nu e vechi ca an de fabricatie) nu prea atrage un hot😉.

Scrie un comentariu!

