GSMRo

Alege Inteligent

Samsung Galaxy S2 Alb


Iata ca astazi am reusit sa pun mana pe un Samsung Galaxy S2 alb si sa-l fotografiez putin. Mi se pare ca arata foarte bine si chiar daca albul ar trebui sa-l faca mai voluminos mie mi se pare chiar un pic mai mic decat un Samsung Galaxy S2 negru. Bine … nu-i adevarat😀.

Samsung Galaxy S2 Alb

Samsung Galaxy S2 Alb

Recunosc ca nu sunt un expert in ale fotografiei. Unii ar putea zice ca nu sunt nici macar un amator in ale fotografiei🙂, dar sunt convins ca din galeria foto de mai jos va puteti forma macar o idee despre cum arata Samsung Galaxy S2 acum si in varianta pe alb.

Cat despre preturile si locurile de unde puteti cumpara Samsung Galaxy S2 alb va pot recomanda magazinul eMAG de unde puteti cumpara Galaxy S2 alb cu un click direct aici, magazinul evoMAG de unde puteti cumpara Samsung Galaxy S2 alb cu un click aici sau magazinul QuickMobile de unde puteti cumpara Samsung Galaxy SII tot pe alb cu un click direct aici. E alegerea voastra in ceea ce priveste preturile de vanzare, termenele de livrare, conditiile de transport sau conditiile de garantie. Eu recomand toate cele trei magazine in ordinea in care le-am enumerat.

In continuare va invit sa priviti galeria foto cu Samsung Galaxy S2 pe alb si sa ne lasati comentarii cu opiniile voastre.

[nggallery id=18]

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Samsung Galaxy S2 Alb

  1. VLad
    22/09/2011

    Si am mai auzit si ma conving si acum , dar sper sa nu gresesc :)) capacul din spate nu mai este ca cel de la SGS2 negru si mai mult ca SGS1 adica se zgarie foarte usor nu e ca SGS2 negru , lafel si faza cu amprentele care la cel negru nu raman ,la acesta alb da .Am dreptate ?

    • Gabriel Ursan
      22/09/2011

      Nu mi se pare foarte diferit, desi recunosc ca amprentele se vad, spre surprinderea, mea mai bine pe alb decat pe negru. Hai ca am sa ma mai uit maine sau poimaine sa vad exact ca in acest moment nu am versiunea pe alb la indemana.

    • Gabriel Ursan
      26/09/2011

      Asa este. Capacul nu este la fel cu cel de la SGS2 negru. este lucios si seamana destul de mult la textura cu cel a lui SGS1.

  2. faravirusi
    22/09/2011

    Personal prefer de culoare neagra, deoarece nu se murdareste asa rapid😀

  3. Robert Radu
    21/09/2011

    Terminalul cica este mai avansat in specificatii pe culoarea alba la fel cum este considerat si iPhone-ul 4 Alb. Eu prefer oricum telefoanele cu o culoare realista si eleganta = negre.

  4. laurentiu
    21/09/2011

    Butoanele sunt cu touch, si se aprinde un beculet alb sub buton ca sa-l poti vedea, daca telefonul e alb cul il mai vezi? Sau butoanele se fac negre? Pt doamne merge pe alb, dar pt domni tre negru ;))

  5. laurentiu
    21/09/2011

    Woooooooooooow!!! Si eu care ziceam ca Optimus Black pe alb, deci optimus White nasol, SGS II pe alb arata si mai si! Parerea mea. Eu il prefer pe negru😀 Negrul pare mai elegant, mai scumb, mai fragil, parca telefoanele pe alb sunt buturugi dai cu ele de pereti si nu se sparg, adica sunt identice ca cele negre dar dau impresia de rezistenta ca albul zici ca e un fel de aluminiu. Ma rog, dar si telefoanele albe sunt tot din acelas plastic ca cele negre. Oricum! Bravo ca ai pus mana pe unu si vad si eu prima data cum arata!

    • Gabriel Ursan
      21/09/2011

      Daca ar fi sa aleg si eu as prefera tot unul pe negru. Cel pe care am pus mana e al unei doamne😀 care il apreciaza mult mai mult pe alb si l-a asteptat pana a sosit astazi.
      Totusi, l-am pus langa unul negru si nu mi s-a parut diferenta de volum😉.

Scrie un comentariu!

