GSMRo

Alege Inteligent

Am relansat GabrielUrsan.ro


Probabil multi au citit pe blogul meu personal articolul oficial de relansare a GabrielUrsan.ro, dar am considerat ca merita sa anunt acest lucru si pe GSMRo.ro. Nu e cine stie ce lansare demna de „surle si trambite„, dar e blogul pe care pot scrie multe alte chestii pe care nu imi permit sa le scriu pe GSMRo.ro.

Blogul GSMRo.ro mi-a oferit din februarie 2011 si pana acum destul de multa experienta in mediul online. Aceasta experienta merita impartasita si va dati seama ca nu puteam sa fac acest lucru aici. Aveam nevoie de un spatiu unde sa nu fiu criticat daca vorbesc despre protejarea mediului, marketing afiliat, dezvoltare personala sau multe alte chestii care imi trec prin cap.

Asa s-a renascut GabrielUrsan.ro. Spun ca s-a renascut pentru ca e un blog mult mai vechi decat GSMRo.ro. L-am lansat cu multa vreme in urma, am avut o lunga perioada in care l-am abandonat … a trecut prin multe. De curand am schimbat hostingul, mi-am asumat ca pierd tot ce am scris si am inceput de la capat.

Am relansat GabrielUrsan.ro

Am relansat GabrielUrsan.ro

Sunt convins ca vor exista suficienti cititori GSMRo.ro care sa devina in timp si cititori GabrielUrsan.ro. Cu siguranta frecventa articolelor nu va fi la fel de mare ca pe blogul GSMRo.ro, dar sper ca ori de cate ori public ceva sa fie pe gustul celor ca ma citesc.

In rest, nu cred ca merita sa dezvolt mai multe in acest articol care nu are nimic din specificul unui articol de pe GSMRo.ro🙂, deci va invit sa explorati singuri www.GabrielUrsan.ro si sa comentati pe-acolo ce va place (sunt putine articole, stiu … dar nu discutam despre asta deocamdata :)).

Multumesc tuturor!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Am relansat GabrielUrsan.ro

  1. MadMike
    25/09/2011

    Chiar si „liderii” trebuie sa-si dezvolte sau in cazul tau, sa-si reia activitatea pe blogul personal🙂.
    PS: Articolele de Marketing sunt excelente, exact ce as vrea sa citesc🙂

    • Gabriel Ursan
      25/09/2011

      Multumesc MadMike! Oricum articole de marketing voi mai scrie si in guest posturi la tine daca imi permiti pe viitor.

      • Robert Radu
        25/09/2011

        O relansare de calitate. Tema este ok, articolele mai mult de atat, iar acum este mult mai aerisit (frumos)
        Succes in calatorie, eu sunt pe aici daca ai nevoie de mine.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 25/09/2011 by in Diverse and tagged , , , , , .
