GSMRo

Alege Inteligent

Cyanogen Mod 7.1 Tema Android


Doriti sa aveti pe telefon o interfata asemanatoare cu a celor de la Cyanogen si nu stii cum sa faci asta? Ei bine, exista solutii, bineinteles! Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi tutorial pas cu pas si … voila`! O tema cu totul unica si fascinanta. Atentie, toti pasii sunt obligatorii pentru customizare. Nerespectarea lor, nu ne priveste in mod direct. Cu siguranta multi dintre noi au auzit de Cyanogen Mod cel putin o singura data pana acum, dar cati stim cu adevarat de ce sunt in stare? Ei bine firma creeaza unele dintre cele mai „customizate si colorate” ROM-uri pentru device-urile Android de pe piata.

  1. Download-ati ADW Launcher EX de aici (asteapta 5 secunde de reclama si apoi da click in partea din dreapta sus pentru a merge mai departe).
  2. Descarcati tema smartphone-ului Nexus S de aici (asteapta 5 secunde de reclama si apoi da click in partea din dreapta sus pentru a merge mai departe).
  3. Copiati in radacina cardului amble aplicatii.
  4. Instalati aplicatiile (cele cu extensie .apk).
  5. Apasati butonul HOME al telefonului.
  6. Selectati ADW Launcher EX.
  7. Apasati butonul MenuMore > ADW Settings > Themes Preferences > Nexus S
  8. Bucurati-va de noua interfata!

Pentru informatii suplimentare va invitam sa folositi comentariile😉

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

9 comments on “Cyanogen Mod 7.1 Tema Android

  1. Madalin
    05/10/2011

    Imi merge foarte bine pe LG Optimus One P500.

  2. cezar
    27/09/2011

    Vezi ca cei de la adsense nu cred ca accepta adf.ly asta pentru moderator🙂

  3. Robert Stancu
    27/09/2011

    da intr-adevar , sincer am cautat pe google la imagini si n-am gasit nimic, plus ca daca gaseam nu stiam cum sa le postez, asta e primul meu articol(ma rog am mai scris unu intre timp) si doar radu stie sa puna poze si tags, asa ca ma bazez pe el !

  4. cezar
    27/09/2011

    stai linistit nu este nici o problema 😀 eu spuneam ca, este un plus daca ar fi si poze😀

  5. Robert Stancu
    27/09/2011

    ma scuzi cezar pentru raspunsul atat de intarziat, dar am avut SCOALA =)) imediat vb cu radu sa puna niste poze(el stie cum sa modifice posturile)

  6. cezar
    27/09/2011

    cred ca adaugarea unor poze cu thema ar fi binevenite

  7. Robert Stancu
    26/09/2011

    sa-mi spui cum ti-a mers !

  8. Robert Stancu
    26/09/2011

    practic nu e un rom , ci doar o infatisarea a lui si da , merge sigur pe galaxy mini !! eu am un galaxy mini si imi merge brici

  9. Gabriel Ursan
    26/09/2011

    Functioneaza ok si pe Samsung Galaxy Mini S5570? Conteaza rezolutia smartphoneului pe care instalezi acest ROM care iti schimba tema sau functioneaza perfect pe orice rezolutie?

Scrie un comentariu!

