GSMRo

Alege Inteligent

Fruit Ninja pe Android


Ninja Fruit

Ninja Fruit

Astazi va voi vorbi despre deja celebrul joc Fruit Ninja! Cred ca toti cei care au jucat acest joc, pe orice telefon cu orice rezolutie au fost atrasi de „taierea fructelor”. Dar eu cred ca sunt totusi niste oameni care n-au auzit de acest joc sau poate i-au vazut doar numele,  nestiind ce gameplay se afla sub sigla „Fruit Ninja„.

In primul rand as vrea sa spun ca acest „simulator de taiat fructe” a fost facut de Halfbrick si a fost lansat pe 12 iulie 2010 pentru dispozitivele Android. Exista 3 moduri de joc : Classic – mod in care trebuie sa obtii un punctaj cat mai mare taind fructe, dar ferindu-te de bombe de asemenea deoarece acestea iti vor lua din cele 3 vieti pretioase. Zen Mode – ai un timp limitat la 60 de secunde, iar in acest timp esti nevoit sa colectezi cat mai multe pucte mai ales pentru faptul ca : NU sunt deloc bombe, vieti sau alte aparitii ciudate. Arcade Mod – preferatul meu, deoarece nu exista vieti, bombele scad doar 10 puncte din totalul personal, iar in plus mai apar si niste banane😉 Banana frenzy iti aduce un munte de fructe ca sa obtii combo-uri de 8 fructe! Cea freeze ingeata fructele ca tu sa poti tai mult mai precis, iar in final Banana Double Points iti dubleaza punctele obtinute in urma felierii fructelor pe o perioada mica de timp.

Mai este de precizat ca in acest joc ai tot felul de „blade-uri” cu care poti taia fructele, si tot felul de background-uri pe care le poti debloca atingand anumite punctaje sau facand anumite combo-uri. Jocul este disponibil pe Android Market Free, iar daca doriti aplicatia in format Full, de ceva vreme exista modalitate de plata si la noi in tara. Deci … distractie placuta.

Va asteptam cu un feedback propriu al aplicatiei in comentarii😉

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

11 comments on “Fruit Ninja pe Android

  1. nicolae
    08/01/2012

    bine bai botezatule ca esti u cum patru ochi
    eu aveam impresia ca a fost lansat prima oara pe android

  2. botezatu
    07/01/2012

    nu vreau sa fiu foarte indraznet insa ati pus un iphone cu fruit ninja in loc de un galaxy s2 sau acel iphone ruleaza androidul 4.0
    cum ati ajuns atat de incompetenti?
    exista o diferenta mare intre alb si negru😀

    • Gabriel Ursan
      07/01/2012

      Nu are nici o legatura. Imaginea e doar cu titlu de prezentare si releva faptul ca acest joc a fost lansat prima data pentru iPhone, iar titlul articolului releva faptul ca jocul este disponibil si pe Android.

  3. roxy
    28/11/2011

    super distractiva aplicatia plus ca este si foarte simpla
    in lista mea este pe locul 3

  4. laurentiu
    01/10/2011

    Cine vrea sa incerce TurboFly poate lua varianta demo de pe Market. Mie imi place jocu🙂 si eu zic ca are grafica bunicica🙂
    PS: m-am andtrenat vreo 2-3 saptamani ca sa pot face prima cursa =))

  5. AnCuTzA
    29/09/2011

    uhm mai bine jucati`va bubble :X Is mai misto desi kiar kreaza dependenta :))

  6. Robert Stancu
    27/09/2011

    are grafica buna ?

  7. laurentiu
    27/09/2011

    Dependenta………. nu, il am de vreo 3 luni si m-am jucat in primele 2-3 zile si am uitat de el. Multumesc acum mi-am adus aminte la ce vreoiam sa ma joc!
    PS: mi-am bagat TurboFly (nu cel demo, cel cu bani). Poate il incerci e mi se pare mijto🙂

  8. Robert Stancu
    26/09/2011

    Ai dreptate, este o aplicatie foarte amuzanta, dar si foarte periculoasa deoarece te poate face dependent, asa ca eu va recomand sa jucati o data la o zi-doua 5 minute de placere. Pentru maine ma gandeam la un top5 al launcher-elor android, cum vi se pare ideea?

  9. FaraVirusi
    26/09/2011

    E super aplicatia, dupa Andry Birds si Fifa, e cea mai tare😀

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 26/09/2011 by in Diverse and tagged , , , , , , , , .
