GSMRo

Alege Inteligent

Cel mai ieftin TV Samsung Full HD


Samsung B2430HD este cel mai ieftin televizor Samsung ce poate reda fara probleme continut video in format Full HD. Este vorba de un TV LCD cu diagonala de 24 inchi care poate fi achizitionat cu o valoare de sub 1.000 lei de pe eMAG.ro, mai exact de aici. Va zice lumea ca am contract cu acest magazin online, dar in afara de relatia bazata pe marketing afiliat, va asigur ca nu am nici o treaba cu eMAG.ro. Pur si simplu este magazinul online de unde imi fac si eu cumparaturile si imi permit sa-l recomand cu mai multa incredere si altora.

Despre televizoare ieftine si bune am mai scris aici si am primit feedback pozitiv de la cei care au cumparat ultimul model de televizor (cel 3D) de care mentionasem in acel articol. Am avut fler😉 si oricum mi-l voi cumpara si eu dupa ce trag linie cu renovarea apartamentului. S-ar potrivi foarte ok un TV ca acela si la mine in living😀, nu?

Samsung B2430HD

Samsung B2430HD

Revenind la televizorul despre care discutam in acest articol pot spune cei 24 de inchi pe care ii detine sunt ideali pentru bucatarie sau chiar pentru un dormitor linistit. Chiar daca seamana cu un monitor LCD, va asigur ca ceea ce vedeti este totusi un TV Samsung LCD dotat cu tuner TV incorporat, bineinteles, boxe si posibilitate de conectare HDMI si DVI. In rest, as mai putea mentiona designul placut si materialul negru si lucios din care Samsung obisnuieste sa fabrice televizioare sau monitoare.

Din punct de vedere al caracteristicilor tehnice putem specifica timpul de raspuns de 5 milisecunde, ecranul Wide, contrastul dinamic de 70000:1, luminozitatea de 300cd/mp2, unghiul de vizibilitate de 170 de grade in plan orizontal si de 160 de grade in plan vertical si posibilitatea de redare a pana la 16 miloane de culori. Concluzia mea este ca daca tot e la promotie si nu va permiteti un televizor mai scump, acest Samsung B2430HD poate fi o optiune destul de interesanta. Daca aveti buget mai mare puteti lua in considerare si modelele prezentate aici, mai ales ca asta e ultima saptamana cu promotia in care se ofera valoarea TVA-ului inapoi.

[nggallery id=20]

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

6 comments on “Cel mai ieftin TV Samsung Full HD

  1. subofferul
    27/09/2011

    sa nu mai vorbesc despre portul usb si media playerul integrat pe care poti rula filme direct de pe stick

  2. subofferul
    27/09/2011

    are, vga,component si 2 hdmi pentru video,dar face toti bani,are magic angle sper ca am scris corect,face ca sa poti privi corect din orice unghi nu trebuie 160-170 grade,plus functia picture in picture ,prin care poti privi la tv si in acelasi timp sa navighezi pe net,e bun merita banii

  3. subofferul
    27/09/2011

    nu are dvi am vazut ca ai scris are 2 hdmi

  4. subofferul
    27/09/2011

    il am de 2 luni luat de pe emag isi merita toti bani,trebuie sa va luati separat cablu hdmi pentru o calitate superioara a imagini,in rest numai de bine

    • Gabriel Ursan
      27/09/2011

      Sincer sa fiu eu il iau in calcul ca optiune destul de ferma pentru dormitor. Am citit multe reviewuri pozitive despre el si ma bucur sa aud ca si tu confirmi calitatea.

Scrie un comentariu!

