GSMRo

Alege Inteligent

Arhiva personala


A fost odata ca-n povesti, a fost ca niciodata …„, nu, se pare ca am gresit introducerea😉. Acum sa trecem si la lucruri serioase. Am stat zilele acestea si m-am gandit la terminalele de mult apuse si mi-am amintit de primul meu telefon, ehe ce vremuri … era un Nokia 3310, gros cat un boltar, mare cat o placa de PVC si inteligent cat un vagon de marfa🙂. Nu pot sa ma plang prea mult, eram mult prea mic pentru un telefon inteligent = color la acea vreme. Ce tin bine minte si ma face sa nu-l uit, este semnalul foarte puternic, mai tot timpul la maxim (5 linii). Anii au trecut, eu am crescut, iar noul meu telefon a devenit BenQ Siemens CF61, ecran color, disponibil pe negru si gri cu posibilitatea de a schimba „carcasa” clapetei, bluetooth, casti, jocuri, media player, card de memorie microSD, ton de apel in format .mp3, etc. … era o nebunie. Am adaugat o melodie si am ascultat-o la casti aproape o saptamana. Nu stia el prea multe (in comparatie cu gadget-urile de acum), dar facea senzatie printre pustii din cartier. A sfarsit pe undeva printr-un laborator al mandarinelor pentru ceva euro reducere la actualul smartphone. Ce e drept este faptul ca de la o vreme cand foloseam media player-ul se oprea instantaneu, restul functiona perfect.

HTC Touch Diamond

HTC Touch Diamond

27 Iulie 2007, data la care am pus mana pe primul smartphone adevarat. Considerat la acea vreme telefonul business al  bancherilor, a reusit sa ma cucereasca definitiv, acum fiind pastrat cu sfintenie in cutia sa. Sub numele de HTC Typhoon aka SPV C500, smartphoneul a deschis o sumedenie de porti prin care voi instalati acum un ROM Custom, un .apk, un hardspl, un root, etc. Smartphone in adevaratul sens al cuvantului, SPV-ul rula si inca ruleaza Windows Mobile 2003 SE in stare originala, cu posibilitate de update la Windows Mobile 6.5! Pe acesta am invatat sa instalez o aplicatie adevarata, o tema cu totul uimitoare si multe altele. Singurul sau defect era faptul ca nu se putea pune (pe WM 2003 SE) un .mp3 drept ton de apel ci un .wav! Si acum, dupa 3 ani, inima si gandul meu se afla tot in cutia aceea (gigant)! Dupa ce l-am folosit 2 ani a venit momentul sa ma aleg cu un smartphone si mai performant. Care anume? Un HTC Touch Diamond, cu totul special. Pot spune cu mana pe inima ca acest telefon m-a facut ceea ce sunt acum. Am facut mii de teste pe el. L-am brick-uit si l-am si reparat in aceeasi zi. Telefon touchscreen, Windows Mobile 6.1, procesor de 528MHz, memorie interna de 4Gb si multe altele. Legatura mea cu tot ceea ce inseamna IT&C s-a realizat prin acest smartphone. Am inceput pe forumul htc-club.ro ca simplu user si am terminat ca si moderator. Am cunoscut oameni minunati, adunati intr-un loc de aceeasi pasiune si gand „daca pot, de ce sa nu ajut si alti oameni” ! Dupa nenumarate ROM-uri instalate si tutoriale create pe telefon, a venit in sfarsit momentul in care am fost nevoie sa-l schim cu un alt smartphone, cu mult mai performant.

Samsung Galaxy S GT-I9000, telefonul de care m-am indragostit la a doua privire. Adica, la prima vedere pe net nu m-a prea atras. Ecran Amoled, Android 2.1 Eclair, si multe altele parea mult prea inapoiate pentru aceste vremuri, dar cand a ajuns cu ecran Super Amoled, Android 2.2, etc. am ramas masca. Nu are rost sa-l prezint prea bine, avand in vedere ca avem deja un articol AICI, dar ceea ce pot spune este ca acest smartphone poate schimba total opinia voastra despre un telefon mobil. Daca doriti sa-l achizitionati puteti folosi link-ul afiliat de la inceputul acestui paragraf. Nu am scris aceste randuri ca sa ma laud sau mai stiu eu ce, am scris doar ca sa ne aducem aminte de vremurile apuse si de smartphonurile / telefoanele care ne-au marcat viata.

Acum, va astept pe fiecare sa veniti cu un scurt istoric al vechilor telefoane detinute pe parcursul anilor si sa ne impartasiti din experienta personala😉.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Arhiva personala

  1. FaraVirusi
    28/09/2011

    Paii ce se zic in 2004 aveam un telefon nokia 1100 pentru a vorbi cu parinti mei plecati in strainatate, in 2010 aveam un Lg Optimus One P500 (care sincer sa fiu a fost Ok din toate punctele de vedere) pe care l-am vandut nu din cauza ca nu a fost bun, sau ca m-am plictisit de el ci la-m vandut din simplul motiv ca a aparut Samsung Galaxy S2 pe care mi l-am cumparat de aproape 2 luni care este fantastic.

  2. Robert Stancu
    28/09/2011

    in prezent detin un samsung galaxy mini root-at si sunt foarte multumit de el !

  3. Robert Stancu
    28/09/2011

    pot spune ca am fost un baiat norocos…..sincer nu mai stiu da pe la 10 ani am primit un colosal si anume : Sony Ericsson K800i era cel mai puternic telefon de pe piata si inca se mai poate compara si cu un smartphone mai slab sa stiti. Camera de 3,2 megapixeli cu autofocus, image stabilizer, …tra lala avea cea mai puternica camera !!! Era un dizpozitiv cyber-shot, o serie de colectie a sony ericsson, avea pana si camera frontala vga sa stiti ! avea 3 – ma scuzati ca am zis avea, inca are ca il folosesc ca telefon de biblioteca ! are 3g, card de 4gb inclus, 60 mb memorie interna si ultimul sistem java la acea vreme….o doamne cate facea…..avea pana si egalizator ! da sistemul audio era de o calitate exceptionala, baterie de 960 mah, la vremea acea, imensa ! intr-adevar singurele lui defecte erau sistemul de operare java care nu se compara cu android si grosimea(nu era nici caramida, dar era foarte gros) saracutul de el, ce rau imi pare cate i-am facut, a cazut pe scari , lovit in toate colturile posibile, si o micuta zgarietura pe ecran, acum imi pare rau ca i-am facut toate astea !

Scrie un comentariu!

