GSMRo

Alege Inteligent

Cum va arata iPhone 5?


Avand in vedere ca lansarea lui iPhone 5 este foarte aproape, se pare ca s-au gasit informatii cat mai aproape de adevar despre cum va arata noul iPhone 5. Acest site nemtesc a realizat propriul design pentru prototipul de iPhone 5. Din toate zvonurile si presupunerile din ultima perioada, acest model de iPhone 5 arata cel mai bine si cel mai realist comparativ cu ce am vazut pana acum.

Oare asa va arata iPhone 5?

Oare asa va arata iPhone 5?

Multi fani Apple iPhone si-au exprimat deja parerile extrem de pozitive fata de cum arata acest iPhone 5 si tind sa le dau dreptate. Daca iPhone va arata ca in videoclipul si in fotografiile de mai jos cu siguranta va avea un succes enorm. Mie imi place foarte mult si e printre putinele dati cand as fi tentat sa aleg un smartphone numai dupa felul cum arata. Nu consider ca se creeaza un efect „wow” la prima vedere (mai ales la cat s-a discutat pe seama noului iPhone), dar sunt de parere ca acest prototip este realizat cu bun gust si rafinament.

Voi ce parere aveti despre acest model de iPhone 5?

Galerie foto prototip iPhone 5

[nggallery id=24]

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

17 comments on “Cum va arata iPhone 5?

  1. Pingback: Lansare iPhone 5 (live pe GSMRo.ro) | GSMRo

  2. VLad
    03/10/2011

    Asta ma gandeam si eu ca pozele au rezolutie mica mai ales ca sunt micute si date cu zoom e cam normal sa nu se vada clar.

  3. laurentiu
    02/10/2011

    Nu stiu ce sa zic, si la mine pozele se vad prost la zoom, cred ca e rezolutia pozeleor mai mica. M-am bagat pe telefon poze din PC la rezolutie mare si se vad perfet si in zoom. Poate sunt pe net poze cu rezolutie mai mica. Chiar nu stiu ce sa zic.

  4. VLad
    02/10/2011

    Ms Iulian ,ms Laurentiu . Mai am o intrebare daca stiti ce inseamna acei dpi adica unde se observa ,iPhone 4 are 300 si ceva dpi ,SGS2 are 217dpi .(inseamna ceva de genul pixel pe inch) ,dar unde se observa ? Azi am butonat un SGS2 pe „net” si dand zoom maxim pozele se vad destul de neclare pozele de pe site uri de exemplu o poza de pe sport.ro ,acolo se vede diferenta aceasta de dpi sau unde? ms pentru raspuns

    • Iulian
      02/10/2011

      DPI (Dots per inch) reprezintă structura pixelilor. Cu cat mai putini DPI,cu atat mai pixelata e imaginea🙂.

  5. laurentiu
    02/10/2011

    Si ce daca moare bateria? Cumperi alta🙂 si sa sti ca nu sunt bateriile astea asa sensibile, eu imi incarc LG-u la PC, de vreo 3-4 ori pe zi, il tin 20 de min si il scot ca ma suna cineva si uit sa-l bag la incarcat (e incomot sa vorbesc din cauza cablului). La inceput bateria ma tinea non-stop cam 10-11 ore cu luminozitatea maxima, acum ma tine cu vreo 2-2:30 ore mai putin (zic ca e normal cu un program de incarcare asa aiurea timp de vreo 4-5 luni🙂

  6. Iulian
    02/10/2011

    Noile baterii sunt construite in asa fel incat acestea sa nu fie afectate asa usor.
    Dupa mai multe ture COMPLETE incarcare-descarcare este normal ca bateria sa isi piarda din capacitate. De aceea este recomandat sa nu lasi bateria sa se descarce complet si sa o incarci de cate ori ai ocazia🙂.

  7. VLad
    02/10/2011

    E asa mare diferenta intre luminozitatea maxima si medie de exemplu sa fie asa mare consumul ca sta la luminozitate maxima si incontinuu aprins, si daca incarci smatphone urile de acum de exemplu de la 40% bateria la 80% ca te grabesti mai ales ca o incarcare completa la sgs2 dureaza 3 4 ore, se strica bateria? ei spun ca nu dar totusi e ca o reincarcare nu cred ca nu afecteaza deloc in timp adica in jumate , 1 an. Ce parere ai?

  8. VLad
    01/10/2011

    Da asa e un update ar mai schimba lucrurile dar datele cam astea ar fi 4 ore 20 de internet si de iphone 4 se aude de 7 ore si ceva normal e single core ,dar totusi cam mare diferenta .. Parca ma face sa astept cu mare curiozitate Samsung Nexus Prime sau Google Nexus Prime (NEXUS 3) sau ce nume va avea:)) ,dar sper sa fie o camera de 8 megapixeli ca in unele parti se aude de doar 5😦 ar fi prea „urat”.

  9. VLad
    01/10/2011

    Te am intrebat si pe facebook Gabi ,cand imi poti raspunde :d , ce parere ai :
    Am butonat SGS2 versiunea KE5 printre primele firmware uri adevarat ,dupa 12 minute de butonat internet si asphalt fara vreo secunda de pauza si cu luminozitatea maxima ,internetul prin WI FI bateria dupa 12 minute arata 95% iar dupa 15 minute 93% , nu este o problema ca daca calculez pana la capat nu ajunge la 3 ore jumate de internet si jocuri ,cum sunt alte smartphone uri de exemplu de iPhone aparea ca tine 7 ore si ceva pe „net” si SGS2 doar 4 20 . Ce parere ai dupa ce „am patit” si „mi au vazut ochii” :)) mi se pare foarte mult 5% dupa 12 minute .

    • Iulian
      01/10/2011

      Probrabil problema s-ar rezolva cu un update.
      Avand in vedere ca e un Galaxy II nu e o mare tragedie pentru ca are componente foarte puternice,dar situatia nu e nici de ignorat🙂.

    • Gabriel Ursan
      02/10/2011

      Scuze, dar http://www.gabrielursan.ro/plec-in-concediu/😀. 5% dupa 12 minute mi se pare si mie mult, dar eu cred ca ambele telefoane au o autonomie similara totusi. Trebuie testat mai mult comparativ ca sa emitem o parere completa.

  10. laurentiu
    01/10/2011

    Mie nu imi place iPhoneul. Adica imi place cum arata si ca hardware dar nu imi place iOS. De cand am incrcat Androidul nu mai ma pot desparti de telefon🙂

  11. Tibi
    30/09/2011

    Mi se pare foarte subtire sub 7 mm comparandu l cu Sgs2 dupa poze ,ceea ce ca design pare ff ok ,dar la o poza cam greu de tinut in palma ,parerea mea .Tu Gabi ce parere ai?

    • Gabriel Ursan
      01/10/2011

      Mie imi place, dar din pacate e doar un concept si nu inseamna ca va fi modelul real desi se apropie cel mai mult de potentialele „realitati” ale lui iPhone 5.

  12. VLad
    30/09/2011

    Asa va arata ? Sincer sunt fan SGS2 pot zice:P ,dar sincer cam seamana:)) un pic .Acum sa vedem la restul specificatilor cum sta si curiozitatea mea camera foto fata de SGS2 cea mai buna din acest moment de pe un smartphone.

    • Gabriel Ursan
      01/10/2011

      Asta e doar un prototip foarte aproape de realitate dupa parerea expertilor. Vedem exact pe 4 octombrie (cica) cum va arata exact.

Scrie un comentariu!

