GSMRo

Alege Inteligent

Bagaje


Daca tot sunt in concediu, a doua etapa a competitiei SuperBlog 2011 pentru care scriu acest articol m-a nimerit la fix! Si cum valiza + obiecte personale = bagaje, asa m-am gantit sa dau titlul acestui articol. Am plecat in concediu si aveam nevoie de valize noi pentru ca daca plecam undeva mai departe recunosc ca mereu imprumutam de pe la cate cineva. Tura asta aveam nevoie de valize noi, dar tot nu mi-am cumparat … inca. Totusi, inainte de a va povesti ce anume imi voi cumpara dupa ce voi strange niste puncte bonus de la real, va invit sa vizionati scurtul videoclip pe care l-am realizat astazi la Plaiul Foii (langa Zarnesti, jud. Brasov) special pentru acest subiect.

Modesta filmare a fost realizata „ad-hoc” cu un Samsung Galaxy Mini S5570.

Da, asa este :)! Mi-a facut-o Irina! Am gasit strecurat in portbagajul masinii acel rucsac cu „pokemoni” sau ce o fi fost pe el🙂 ca de … „in caz ca urcam pe munte„, cand eu am acasa ditamai rucsacul special pentru asa ceva. Si … daca tot vorbim de valize si calatorii tin sa mentionez ca la fel de important ca valiza este cine face bagajele. Adica … daca nu te ocupi tu de bagaje nu ai dreptul sa comentezi si mi se pare corect :D! Oricum, aceasta gura de aer proaspat pe care ne-o ofera concediul din acest moment, ne face sa ne mai dorim, dar cu siguranta vom avea nevoie de niste valize noi. Si nu vorbim numai de viitoarele concedii ci si de anumite deplasari in interes de serviciu care nu-mi lipsesc deloc de-a lungul unui an.

Asteptarile mele de la geanta de calatorie pe care as lua-o cu mine intr-un concediu de minim o saptamana sunt: sa fie incapatoare, rezistenta si bine proportionata. Cand zic incapatoare ma refer mai exact la 5 tinute de toamna care sa incapa lejer. Nu conteaza ca plec iarna sau vara, dar asta e masura mea. E foarte important sa fie rezistenta pentru ca daca voi calatori cu avionul cu siguranta vreau sa fac acest lucru de mai multe ori cu aceeasi valiza (stim bine cum se arunca gentile prin aeroporturi si cine stie ce patesc ele pana sa le vedem pe banda). Ma astept sa aleg o valiza bine proportionata ca sa nu mi se amestece prin geanta periuta de dinti cu spuma de ras, samponul, pasta de dinti si cu cate si mai cate. In rest, nu cred ca as mai mentiona ceva in afara faptului ca valiza mea trebuie sa arate bine, iar calitatea acesteia sa-mi fie confirmata de un brand respectat.

American Tourister

American Tourister

Ati auzit de Samsonite? Bineinteles, toata lumea a auzit si toata lumea recomada acest brand ca fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri sub numele caruia care se fabrica genti de voiaj sau valize. American Tourister sunt bagajele realizate de Samsonite IP Holdings pe care hipermarketurile real le comercializeaza in exclusivitate. Mai mult, ele se afla intr-o promotie de fidelitate asa cum ne-a obisnuit real. La fiecare 40 de lei cheltuiti in real veti primi un punct bonus. Eu am oportunitatea ca in Galati sa am un hypermarket real la indemana si sunt deja obisnuit sa profit de programele lor de fidelitate care sunt cu adevarat avantajoase. Oricum obisnuiesc sa cumpar de acolo pentru ca sunt multumit! De ce sa nu profit si de astfel de promotii? In detaliu puteti citi despre campania real pentru bagajele American Tourister aici. Pe scurt, va prezint eu ce valize sunt la promotie. In weekend ajung inapoi in Galati si merg sa le vad si personal ;)!

  • Set 2 trolere: bineinteles, ideale pentru concedii mai lungi, calatorii cu avionul sau weekenduri in care sa nu-ti lipseasca nimic. Valoreaza 339,99 lei daca strangi 20 de puncte bonus.
  • Geanta pilot: dupa cum spuneam, nu am parte numai de concedii, ci si de deplasari in interes de serviciu. Aceasta geanta este ideala pentru acest tip de calatorii. Valoreaza 259,99 lei daca prezinti 20 de puncte bonus la casa.
  • Geanta de calatorie cu roti: daca circuli mult cu trenul, autobusul sau metroul aceasta geanta este ideala avand in vedere ca poate fi transportata mult mai usor. Valoreaza 144,99 lei impreuna cu 20 de puncte bonus.
  • Geanta voiaj mica: v-am spus eu ca nu merita sa vi se amestece pasta de dinti cu alte „cele„? Va trebuie o astfel de geanta care se potriveste atat pentru baieti cat si pentru fete. Pentru doar 24,99 lei si 20 de puncte bonus va puteti tine articolele de ingrijire personala in siguranta.
  • Rucsac mic: fie ca vrei sa faci excursii mici pe munte sau mergi la serviciu cu mijloacele de transport in comun, acest rucsac este ideal. Valoreaza 39,99 lei impreunca cu 20 de puncte bonus.
  • Geanta cosmetice: mult mare decat geanta de voiaj mica. Mult mai apreciata de femei. Mai mult nu pot comenta😀. Valoreaza 49,99 lei daca ai strans 20 de puncte bonus.
  • Rucsac mare: daca rucsacul mic nu este suficient, acest rucsac mare poate fi o foarte buna alternativa. Valoreaza 69,99 lei cu 20 de puncte bonus.
Avand in vedere ca puteti vedea intreaga gama de valize, genti si rucsacuri American Tourister aici, ce ati alege?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

5 comments on “Bagaje

  1. Pingback: Iulian Grecu :: American Tourister

  2. MadMike
    08/10/2011

    Concediu placut, Gabi si fa-ti ceva ordine-n idei pentru SuperBlog🙂 Mult succes!

    • Gabriel Ursan
      08/10/2011

      Tocmai m-am intors MadMike😦.

      • Iulian
        08/10/2011

        Cum a fost in concediu?

        • Gabriel Ursan
          08/10/2011

          Super, dar scurt😦. As mai vrea, dar trebuie sa ne intoarcem si la treaba ca n-avem ce face. Sper sa am timp zilele astea si sa adaug niste poze pe blogul personal.

Scrie un comentariu!

