GSMRo

Alege Inteligent

Un smartphone alimentat de insecte


Bestial videoclipul asta care nu trebuie ratat! Veti observa un smartphone alimentat de insecte! Dupa cum bine stiti, compania Qualcomm produce procesoarele Snapdragon pentru smartphone-uri, iar in acest videoclip au dorit sa prezinte intr-un mod foarte amuzant si interesant cat de economice, eficiente si inteligent fabricate sunt procesoarele Qualcomm.

Videoclipul de mai jos care merita neaparat impartasit si prietenilor a fost realizat fara ca vreo insecta sa fie ranita la filmari🙂. Enjoy🙂.

... acum sa treaca insectele la treaba :))!

... acum sa treaca insectele la treaba :))!



Sursa: Blogatu

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

13 comments on “Un smartphone alimentat de insecte

  1. dorin
    16/10/2011

    salut,este vreun program care sa-mi reduca din consumul bateriei pe market?am un mini..

  2. cristy21steaua
    16/10/2011

    Tare videoul🙂

  3. laurentiu
    16/10/2011

    Si eu am vazut articolul tot de pe telefon si cand am atins clipul mi s-a deschis app de YT si am mers:D Si as avea o problema, cand am deschis galeria imi aparea un mesaj cu nu stiu ce fisere inutile pe card. Ce program as putea folosi ca sa le curat? Am auzit de SD Main dar nu-l gasesc. Ar trebui sa le sterg manual? Multumesc!
    PS: foarte funny clipul:)) bravo!!!

  4. Ciprian
    15/10/2011

    Gabriel Senzationescu :))

  5. Robert Stancu
    15/10/2011

    n-are cum….nu suporta flash …..doar daca are un browser special ca skyfire sau puffin

    • Danel
      19/10/2011

      Auzi, eu am un Xperia X8, care nu suporta flash-ul dar ce crezi, pot vedea youtube-ul perfect.

  6. Vlad
    15/10/2011

    Da stiu da el le poate vedea direct pe site

  7. Robert Stancu
    15/10/2011

    se deschide cu youtube ma refer

  8. Robert Stancu
    15/10/2011

    da …..si la mine e la fel

  9. Vlad
    15/10/2011

    Mda… Am intrat dp telefon (Samsung Galaxy Mini) sa vad acest articol vazandu-ti-l la sts pe mess si parea interesant . L-am citit si nu pot sa vad video :(( . O fi de la browser ?! Un coleg de al meu are tot Samsung Galaxy Mini si el poate sa vada filmulete dp CreativeMonkeys si eu nu pot , si are browserul „Internet” care l-a primit la achizitionarea telefonului ca si al meu dar are iconul altfel , probabil el poate sa vada si video-urile dp GSMRo.ro , o sa vad cand ma intalnesc cu el :)) , daca sti un browser te rog sa lasi comentariu la acest articol , merci mult😉 !

    • Gabriel Ursan
      15/10/2011

      Teoretic trebuie sa ai instalat YouTUBE pe telefon si cand dai click pe fereastra cu videoclipul ar trebui sa se deschida automat in aplicatia YouTUBE pentru Android.

Scrie un comentariu!

