GSMRo

Alege Inteligent

Televizoare, televizoare


Odata cu evolutia amenajarii apartamentului meu visez la tot felul de televizoare care ar sta extraordinar de bine prin casa. Si cum stiti ca sunt foarte exigent inainte de a da banii pe ceva, am analizat, reanalizat si „rasanalizat” ofertele de p-aici.

Vom discuta in acest articol despre televizoare pentru living (sufragerie), bucatarie si dormitor. Inainte de a va prezenta cateva modele vreau sa specific cateva aspecte legate de criteriile mele de cautare.

In primul rand, televizoarele trebuie sa fie neaparat LED ca sa am parte de cea mai noua tehnologie daca tot dau banii pe asa ceva, ca sa fac economie considerabila de energie electrica si ca sa am parte de unghiuri de vizibilitate si luminozitate foarte buna.

In al doilea rand, televizoarele LED trebuie neaparat sa redea continut in format Full HD. Nu cred merita sa cheltuiesti peste 1.000 de lei daca nu ai parte de Full HD. Mai degraba o diagonala sensibil mai mica, decat mare si doar HD Ready! Deci clar, Full HD!

In al treilea rand, televizoarele din living si dormitor trebuie sa fie de tipul SMART TV. In bucatarie mai putin conteaza, dar in sufragerie si dormitor vreau ca sa folosesc la maximum puterea internetului pe televizoarele mele. Hai sa incepem si clasificarea.

TV pentru living:

Televizor LED 3D Samsung, 101cm, FullHD, 40D6000

Televizor LED 3D Samsung, 101cm, FullHD, 40D6000

TV pentru dormitor:

Televizor LED Samsung, 81cm, FullHD, 32D5800

Televizor LED Samsung, 81cm, FullHD, 32D5800

TV pentru bucatarie:

Televizor LED Samsung, 56cm, FullHD, 22D5000

Televizor LED Samsung, 56cm, FullHD, 22D5000

Recunosc ca nu am bani sa le cumpar pe toate in acelasi timp pentru ca si asa amenajarea apartamentului ma costa foarte multi bani, dar voi cumpara macar televizorul pentru dormitor sau sufragerie in prima faza. Ulterior, voi cumpara televizoare si pentru restul incaperilor, dar o astfel de investitie se face treptat.

In rest, poate am ajutat macar prin acest articol cativa oameni care erau in cautare de recomandari pentru achizitia unui televizor. In plus, daca variantele televizoarelor prezentate aici nu sunt pe placul cuiva, cu siguranta se pot gasi mult mai multe variante in acest magazin online.

Ce as alege eu?

Un TV LED 3D Full HD cu diagonala de peste 100 cm pentru living si un TV LED Non-3D Full HD cu diagonala de peste 80 cm pentru dormitor. In bucatarie ati vazut deja alegerea mea.

Voi ce ati alege din variantele prezentate in acest articol?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

7 comments on “Televizoare, televizoare

  1. Pingback: Televizoare, televizoare | GSMRo | Gaseste.info

  2. ZeTman
    17/10/2011

    Parerea mea e ca LED-urile sunt cele mai bune….sa aiba minim 2 hdmi-uri si diagonala care sa fie proportionala cu distanta de la care privesti!

  3. Viorel
    17/10/2011

    Frumusele LED-uril. As vrea si eu unu.

  4. Robert Stancu
    17/10/2011

    Nu crezi totusi ca televizorul pentru bucatarie e prea mare ? Bine acum depinde si ce bucatarie, dar chiar daca e mare bucataria tot mi se pare exagerata marimea televizorului de bucatarie, parerea mea.

    • Gabriel Ursan
      17/10/2011

      Pai daca ai o bucatarie mare crede-ma ca petreci majoritatea timpului acolo, fie cu prieteni, fie la cafea, fie la un pahar de vin🙂. Crede-ma ca nu vrei sa te chiorasti la un TV dinala foarte mic. Am facut acest lucru mult prea mult la altii in bucatarie :))

  5. Claudiu
    16/10/2011

    Eu as alege alt site care nu face atata reclama la eMag.

    • Gabriel Ursan
      16/10/2011

      Am inteles feedbackul Claudiu, dar cu alte magazine nu prea am avut tangente asa ca nu prea imi permit sa recomand cu atata incredere altceva. Eu am cumparat de la ei si mereu a fost ok. Produsele au sosit la timp, preturile au fost rezonabile si cand am prins o promotie cu adevarat am simtit ca e promotie. Pana si aragazul mi l-am cumparat de la ei …
      … oricum, am sa tin cont de feedbackul tau si am sa fiu ceva mai neutru in ceea ce priveste reclama fata de un anumit magazin. Multumesc!

Scrie un comentariu!

