GSMRo

Alege Inteligent

Ce ai putea face intr-un weekend?


Multe chestii. Daca e cald poti face un gratar. Daca e iarna poti merge la munte. Daca temperatura este in jur de 17 grade Celsius inca poti sa te plimbi lejer. Daca nu ai echipamente pentru vacanta le poti inchiria 🙂. Cateodata exista activitati pe care le faci atat de rar incat nu merita sa cumperi un echipament anume. E mai ieftin si convenabil sa inchiriezi.

Il avem pe Mihaita, „Mustata” si Balan, un weekend si echipamentele de mai jos la dispozitie (inclusiv masina :D).

[singlepic id=275 w=500 h=500 float=center]

Mergem in Delta! Ciprian („Mustata„) va fi foarte fericit sa afle ca am inchirat un caiac avand in vedere ca nu stie sa mearga pe bicicleta, iar Balan va fi extrem de incantat sa ii ridice nivelul andrenalinei pe apele Dunarii🙂. Pe langa caiac am inchiriat si doua biciclete cu care voi explora zonele de acolo impreuna cu Mihaita exact ca in vremurile cand eram copii si ne plimbam cu bicicleta de dimineata pana seara prin Galati.

Ca sa ne incapa toate bagajele am inchiriat si o cutie portbagaj de 480 litri. Si suportul de biciclete este tot inchiriat. La urma urmei de ce sa cumperi cand poti pune „mana de la mana” si sa inchiriezi ce ai nevoie pentru un weekend frumos?

Trecerea cu bacul Galati-I.C.Bratianu

Trecerea cu bacul Galati-I.C.Bratianu

Echipati complet asteptam cuminti BAC-ul care traverseaza anevoios Dunarea din cauza faptului ca nivelul apei este foarte scazut. Nu a mai plouat de mult. Traversam Dunarea cam in 30 de minute si ajungem pe malul celalat, in judetul Tulcea. Facem cam o ora pana la Tulcea si mai apoi inca vreo ora pana la pensiunea unde avem cazarea. Vremea e buna, dar nu puteam sta nici la cort in aceasta perioada.

Balan apuca nerabdator caiacul si se grabeste sa-l puna pe apa. Mihaita vrea si el sa se plimbe acum. Lui „Mustata” oricum nu-i place nici un sport🙂 asa ca isi desface o bere la 2 litri🙂. Lasa sa-si faca pofta de plimbare cu caiacul ei primii, nu ne grabeste nimeni. Eu am sa-l ajut pe Ciprian cu berea si am sa pregatesc bicicletele de plimbare. E miezul zilei, deci nu trebuie ratat nimic.

Intr-o ora se intoarce si Mihaita cu Balan. Erau extaziati de plimbare. Parca ar fi descoperit o jucarie noua. Ma atragea si pe mine foarte mult ideea asa ca impreuna cu Mihaita am plecat sa-mi arate ce locuri a descoperit, pe canalele inguste de pe acolo. Erau cu adevarat niste privelisti foarte frumoase care ma faceau sa nu-mi para deloc rau ca am luat aceasta decizie. Intr-un final ne intoarcem ca sigur vroia si „Mustata” sa prinda o plimbare.

Delta Dunarii

Delta Dunarii

In realitate nu era asa. Mustata se simtea foarte bine in compania berii si nu se dadea plimbat. Balan tragea de el sa-l ia la plimbare cu caiacul si nu a reusit sa-l convinga decat atunci cand i-a spus ca nu va fi nevoie sa vasleasca el deloc🙂. Eu cu Mihaita am luat bicicletele si ne-am apucat de explorat zona. Se insereaza mai rapid acum asa ca tot ce am facut a fost sa ne stabilim niste trasee pentru a doua zi.

Voi unde ati merge cu prietenii daca ati avea la dispozitie un caiac, doua biciclete si mijloace de a le cara?

Acest articol este rodul imaginatiei mele, dar prietenii mei sunt reali si se vor regasi cu placere in textul de mai sus🙂.

Cu acest articol particip la a noua etapa din competitia SuperBlog 2011.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

Scrie un comentariu!

