GSMRo

Alege Inteligent

Asus Slider in Avatar?


Avatar a fost un film SF de succes, care a umplut salile de cinema si buzunarele producatorilor. Asus Slider este o tableta cu un concept unic la fel ca si Asus Transformer, care ar fi stat foarte bine in mainile omuletilor albastri. Fac aceasta comparatie deoarece filmul Avatar a fost primul film SF de lung metraj redat 3D. A fost ceva unic, ceva deosebit, ceva ce marca o noua era in lumea cinematografiei. Tableta Asus Slider pe care o puteti vedea in galeria foto de mai jos este o tableta PC cu tastatura incorporata care se „arata” dupa ce se actioneaza mecanismul slide. In acest fel, tableta devine la nevoie un mini-notebook veritabil cu care se pot scrie mult mai usor mailuri, articole pe blog😉 sau diverse documente. La fel, ceva unic, ceva deosebit … un deschizator de drumuri …

[singlepic id=297 w=500 h=500 float=center]

[nggallery id=34]

Jake Sully invata primii pasi alaturi de Neytiri pe meleagurile Pandorei. Era pur si simplu uluit de cum interactionau toate elementele naturii. La un moment dat se opreste pe o frunza imensa si se sprijina de un copac privind de la intaltime peisajul.

– Neytiri, ce sunt fulgii astia albi care plutesc in aer?

– E semn bun Jake … planeta te place …

– Trebuie sa fac o poza!

– Nuuuu, ce-i asta? (spuse Neytiri dandu-i puternic peste mana lui Jake)

– Usor, nu te ambala asa, e o tableta PC, vroiam doar sa fac o poza, nu fac nimic rau.

– Tehnologia asta nu are ce cauta pe planeta noastra! Tehnologia e rea! Uita-te ce a facut poporul tau planetei noastre cu tot felul de instrumente de acest tip.

– Linisteste-te Neytiri, e un Asus Slider. Nu are cum sa-ti faca rau. Hai sa-ti arat!

Desi nesigura, Neytiri accepta ca Jake sa-i prezinte tableta si se apropie usor.

– Uite, ecranul e tactil si reactioneaza la orice atingere de-a mea indiferent cu cate degete lucrez simultan. Pot mari sau micsora aceste fotografii, pot asculta muzica si pot nota diverse date.

– Ce grozavie …

– Da … si atunci cand vreau sa scriu fluent pot scoate tastatura si transform Asus Slider intr-un netbook!

– Netbook?

– Da, netbook, un fel de computer portabil, dar … trebuie sa-ti mai explic multe …

– Ei lasa, nu-mi mai explica nimic! Ascunde grozavenia asta de tableta, netbook sau cum i-o spune si hai sa ne continuam drumul.

– Dar Neytiri e un Asus Slider!

– Jake!

– Ok, ok, o las aici …

Dupa ce au mai topait pe cateva frunze, Neytiri si Jake se opresc brusc pe un mic platou de munte. Jake era foarte ganditor, usor posomorat si iritat.

– Jake, ce ai patit?

– Ei … nimic …

– Jake! Stiu ca ai ceva. Simt. Zi-mi!

– Nu pot sa cred ca m-ai convins sa las un Asus Slider pe frunza aia. Si nu era orice fel de Asus Slider, era un Asus Slider pe care l-am primit cadou de la o persoana draga mie.

[singlepic id=298 w=500 h=500 float=center]

– Jake, linisteste-te! Te inteleg. Ne vom intoarce dupa el chiar acum, dar nu trebuie sa-l vada niciodata nimeni altcineva din populatia Na’vi.

– Multumesc Neytiri, esti o persoana asa de buna si de intelegatoare.

– Persoana?

Cu acest articol particip la etapa cu numarul 10 a competitiei SuperBlog 2011.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

9 comments on “Asus Slider in Avatar?

  1. Tudor
    27/10/2011

    Bafta la concurs. Eu am inceput sa regret ca m-am inscris, dar … asta e. Voi merge pana in finala indiferent de pierderi. La podium nici nu ma gandesc la felul in care se acorda punctajul.

    • Gabriel Ursan
      27/10/2011

      Cica anul trecut au fost surprize pe ultima suta de metri. Tudor, ai talent si ai sanse reale. Du concursul pana la capat (sper sa pot si eu sa fac asta) si mai vedem dupa daca te vei afla pe podium sau nu. Eu zic ca da ;)!

  2. Pingback: Asus Transformer si Asus Slider la promotie | GSMRo

  3. Robert Stancu
    24/10/2011

    Tare rau articolul ! Mie sincer imi vine sa rad (in sensul foarte bun). Pe ce loc esti ?

  4. Daniel Chetroni
    24/10/2011

    Succes Gabi, eu m-am lasat de Superblog. E prea mult terci cu teme care nu sunt IT related si nu vreau sa-mi incarc cu alte lucruri site-ul.

    @MadMike: Nu are acumulator separat, are unul singur si autonomie de ~8-9 ore. Uite review-ul meu pentru ea:
    http://www.devicer.ro/asus-slider-o-tableta-android-3-2-honeycomb-%e2%80%9ccu-de-toate%e2%80%9d/

    • Gabriel Ursan
      24/10/2011

      Multumesc! Mi-ar fi placut sa continui si tu in aceasta competitie ca poate aduceam cat mai multe premii la Galati😉.
      Asa este, sunt multe non-IT, dar daca tot am ajuns pana aici am sa incerc sa continui pana la capat. Sper sa nu depasesc deadline-uri din cauza perioadei foarte aglomerate pe care o am in ultima vreme …

  5. MadMike
    24/10/2011

    Jos palaria Gabi pentru articol. Mult succes!
    Cat despre tableta, pare foarte ok insa am o intrebare: „In comparatie cu Eee Pad Transformer”, are si Asus Slider cumva acumulator separat in acea/sub acea tastatura? Pentru ca marele avantaj al lui Eee Pad Transformer este acumulatorul separat din Dock, ce extinde durata de viata a acumulatorului cu aproape 50-60%.
    Daca are si acest lucru, si durata de viata a bateriei este asemanatoare, Slider va fi un proiect reusit.

    • Gabriel Ursan
      24/10/2011

      Multumesc MadMike, se pare ca a raspuns deja Daniel la aceasta intrebare. Slider mi se pare chiar mai practic ca nivel de portabilitate decat Transformer desi tastaturile nu se aseamana.

Scrie un comentariu!

