GSMRo

Alege Inteligent

Asus Transformer si Asus Slider la promotie


Astazi am deschis newsletterul acestui magazin online de unde imi fac cumparaturile deobicei si am gasit 2 promotii atractive. Despre tableta Asus Eee Pad Transformer am scris detaliat in acest articol, iar despre Asus Slider am scris un pic mai creativ🙂 aici.

Iata si promotiile

Tableta Asus Eee Pad Transformer valoreaza 1699,99 lei si poate fi cumparata de aici. Din informatiile de pe site se pare ca este pe stoc si ca la pretul asta nu este vanduta impreuna cu docking station (tastatura fizica).

Asa arata Asus Eee Pad Transformer

Asa arata Asus Eee Pad Transformer

Tableta Asus Slider valoreaza 2299,99 lei si poate fi cumparata direct de aici. Chiar daca este foarte noua, se pare ca se afla pe stocul magazinului si poate fi comandata fara nici un fel de problema.

Asa arata Asus Slider

Asa arata Asus Slider

 Daca ar fi sa alegeti doar dintre cele doua tablete ce anume ati cumpara?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Asus Transformer si Asus Slider la promotie

  1. Gabriel Goga
    30/01/2012

    Intradevar iti faci un astfel de laptop, insa tot pentru aceleasi activitati il poti folosi, ca daca iei laptop pentru gaming atunci scuza-ma dar ..
    Deci sunt pro pentru o tableta, ma gandesc serios sa renunt la laptop in favoarea unui desktop, deci cu o tableta la nivel de portabilitate este si mai comod si mai folositoare, plus ca intervine bateria ..

  2. Sergiu
    01/11/2011

    Poate gresesc dar parerea mea este ca mai bine pui ceva bani in plus si itzi iei un laptop destul de bunicel oricum mai folositor decat Tableta Asus Slider(spun asta pentru ca am un prieten ce si-a facut un laptop cumparand piesele separat cu 2600 lei procesor i5 2.00 GHz 4 GB ram DDR3 1 GB placa video…)

    • hades
      30/01/2012

      nu poate ci sigur. sliderul are de exemplu gps si poate fi folosit pentru navigatie fiind mai mic. are ereader care e o chestie mai odihnitoare pentru ochi. si astea sunt numai diferentele pe care le-am observat eu.

Scrie un comentariu!

