GSMRo

Alege Inteligent

Cazare in Amsterdam


Stiti cum majoritatea hotelurilor pun in fiecare baie cate un mesaj in care ne explica cum sa protejam mediul inconjurator? Ma refer la mesajul ala in care suntem indemnati sa nu aruncam prosoapele pe jos pentru a le da la spalat daca nu sunt suficient de murdare, stiti voi! Ei bine, exista lanturi hoteliere care fac mult mai mult de atat.

Am sa trec direct la subiect si am sa va spun cateva lucruri despre NH Hotels. Vorbim despre un lant hotelier ce ofera oportunitati de cazare in orase precum Amsterdam, Madrid, Barcelona si inca vreo 180 de orase din lumea intreaga. Pentru ca am castigat un voucher de calatorie catre Amsterdam a trebuit sa ma documentez bine in ceea ce priveste alegerea hotelului unde voi sta.

NH Hotels

NH Hotels

Din pacate nu am gasit NH Hotels pe siteurile pe care caut deobicei. Din fericire nu mi-a luat mult timp sa inteleg si de ce. Unii investesc mai mult in marketing si promovare decat in comportamente ecologice, prietenoase cu mediul. In ziua de astazi stim cu totii cat de greu este sa protejezi mediul. Parca in anumite tari (sa nu dam nume :)) totul se pune „contra” si iti este din ce in ce mai greu sa ai un comportament corect si responsabil pentru mediul inconjurator. Cei care vor sa inteleaga, vor intelege la ce m-am referit in acest paragraf. In continuare va invit sa priviti videoclipul de mai jos unde este prezentat conceptul extraordinar numit “Wake Up To A Better World”.

La prima vedere poate parea doar o simpla „vrajeala de marketing„, dar credeti-ma ca m-am informat pentru acest articol. Oamenii astia chiar nu „mananca ciuperci” in ceea ce priveste promovarea corecta. Va spun imediat si de ce. Hai sa ne gandim un pic ca toate hotelurile se bat cu pumnul in piept ca au comportamente ecologice. De ce? Pentru ca e mai ieftin pentru ei. Una este sa-mi scrii pe un pliant pliabil discret sa raman cu prosoapele asa cum sunt daca stau vreo 2 – 3 zile si alta e sa-mi pui la dispozitie alimentarea cu energie electrica a automobilelor care functioneaza in acest sens, sa ma educi dandu-mi ceva de citit care sa ma puna cu adevart pe ganduri cat stau pe WC🙂, sa-mi pot calcula impactul negativ asupra mediului pe perioada sejurului meu si asa mai departe.

Listele pot continua, dar veti zice ca vorbim de fite sau chestii care credeti ca multi dintre noi nu si le pot permite. Eu sunt convins ca puteti accesa si singuri http://www.nh-hotels.com/ daca aveti nevoie de o cazare ok in afara si va puteti convinge. In plus, daca ceva vi se pare mai scump nu uitati ca regula „ce e ieftin e scump” se aplica peste tot. Inclusiv in Franta, Germania, Olanda, Italia, Elvetia sau alte tari dezvoltate.

Sunt convins ca personalul hotelurilor acestea se bucura de ce fac. Una este sa te angajezi la un hotel pe bani si alta e sa faci parte dintr-o cultura organizationala unde primeaza protejarea mediului inconjurator. Am uitat sa va spun ca pana si ambalajele noii game de cosmetice „Agua de la Tierra” sunt biodegradabile. Un ambalaj normal de cosmetice stiti in cat timp se „biodegradeaza„? 400 ani, adica vreo 5 vieti de om prosper😀. 7 ani pentru ambalajele cosmeticelor „Agua de la Tierra” mi se pare un termen mai mult decat corect si realist.

Cauti cazare? Eu am participat la operatiunea de salvare din "Happy Feet" :)! Tu crezi ca te poti caza undeva unde se respecta mediul inconjurator cu adevarat macar?

Cauti cazare? Eu am participat la operatiunea de salvare din "Happy Feet" :)! Tu crezi ca te poti caza undeva unde se respecta mediul inconjurator cu adevarat ... macar?

Ma astept sa fiu tratat cu zambet si cu buna dispozitie la NH Hotels!

Voi, cei care ati aflat de NH Hotels sau urmeaza sa studiati mai mult despre acest lant hotelier, ce pareri ne puteti oferi?

Cu acest articol particip la norocoasa etapa cu numarul 13 din cadrul competiei SuperBlog 2011.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

Scrie un comentariu!

