GSMRo

Alege Inteligent

Samsung Galaxy Note disponibil


Samsung Galaxy Note este disponibil spre vanzare incepand de astazi, la liber, in acest magazin online din Romania. „Smartphonotableta”🙂 poate fi achizitionata mai exact de aici cu pretul de 2699,99 lei cu tot cu TVA.

Samsung I9220 Galaxy Note

Samsung I9220 Galaxy Note

Despre Samsung Galaxy Note am scris mai pe larg in acest articol unde puteti observa mult mai multe fotografii sau specificatii tehnice. In acest articol doar va invit sa vizionati videoclipul de prezentare a lui Galaxy Note ca sa va puteti forma o opinie de ansamblu.

Sponsorizat de Samsung GALAXY Note

Din punctul meu de vedere, Note este un device deosebit care va avea succes si in Romania. Sunt convins ca exista multi iubitori de ecrane mari ;)!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

10 comments on “Samsung Galaxy Note disponibil

  1. roxy
    28/11/2011

    cred am tot vazut filmultul asta de cate sute de ori, sunt sanse sa devin dependenta insa sunt sunt foarte nerabdatoare sa il folosesc
    mi-am cautat si o husa😛

  2. silviu
    18/11/2011

    pe mine ma incanta dimensiune, o tableta este putin cam mare si as vrea sa fie si portabila sa pot sa o ascund foarte usor intr-un buzunar
    cateva detalii am gasit si aici http://www.samsungmobilers.ro/post.php?id=167

  3. tarnea
    15/11/2011

    imi place ideea de a folosi penul pentru desen sau pentru scris, mie imi este mult mai usor sa memorez asa
    aplicatiile care vin odata cu produsul recunosc scrisul de mana nu?

  4. TheFreediver
    03/11/2011

    Il urmaresc si eu de cand a fost anuntat. Din pacate pretul mi se pare totusi putin cam mare. Unul din avantaje este faptul ca are o baterie de 2500 care a fost testata de cei de la engadget printr-un loop video. Se pare ca a tinut 9h 36′. Destul de bine zic eu:). Poate mai scade pretul in timp;)

  5. Razy
    03/11/2011

    E si senzitiv si capacitiv .Eu de cateva luni urmaresc 2 site uri nu le dau numele straine ,care se ocupa de telefoane si aparuse vestea de I9220 de 5,3 inchi si de un i9250 acela fiind Galaxy Nexus .Samsung Galaxy S fiind i9000 ,Samsung Galaxy S2 i9100 ,iar Note si Nexus sunt i92.. ,deci SGS3 nu trebuia sa fie el cu I92.. in fata😀 sau va fi i9300 sau ceva de genul:D? nu ca este foarte important acest lucru ,dar intreb :d

  6. laurentiu
    03/11/2011

    Este bun ecranul asa mare, data te jefuieste cineva pe strada scoti Note-ul si ii dai in cap😉
    As avea o intrebare ecranul este sezitiv sau capacitiv? Ca am vazut acel stilus pe ecran…
    Si inca ceva, a auzit cineva de Galaxy Tab 8.9? Ca am vazut eu undeva o mastra expusa pe care puteai butona daca vroiai si scria acolo ca va aparea in curand.

  7. Razy
    03/11/2011

    Are vreo legatura cum ti telefonul cand nu il utilizezi ma refer la luminozitate,adica daca e setat la maxim sa consume mai mult decat daca e la minim? normal nu ar avea nicio treaba atata timp cand nu utilzezi ecranul

  8. Razy
    02/11/2011

    pai dupa ce vorbesti sau umbli pe el :)))) unde il bagi :)))? asta e o mare problema

  9. Urban Razor
    02/11/2011

    Eu l-am vazut,deja il avea un coleg de-al meu.E imens!!!!!!!!!il consider mai mult o tabletosmartphone si chiar mi-ar fi frica sa merg cu „gigantosenia”asta pe strada:D.

  10. Razy
    02/11/2011

    E foarte ok :d ,dar nu l am vazut cat de mare e ,crd ca un ecran de 4,65 acum la moda la Samsung maxim 4,7 ,dar cu marginile mici e maxim :d 5,3… de vorbit la el pe strada😀 ,cam ciudat , de navigat si restul e ok :d ,dar parca nu a fi un „telefon” si mai bne o tableta .Oricum e foarte bun in rest :d.

Scrie un comentariu!

