GSMRo

Alege Inteligent

Bai, ce-mi place!


Ador sa cumpar si sa vad promovate produse romanesti! Nu ca ne creste PIB-ul, dar ca stiu ca-s bune! Serios acum! Eu cumpar numa` produse romanesti de pe vremea de cand s-au apucat romanii de facut pantaloni calumea. Adica de mult.

Produceti romaneste, vindem romaneste!

Produceti romaneste, vindem romaneste!

Faptul ca hypermarket-urile real si alte magazine similare s-au apucat de promovat intensiv produsele romanesti imi arata ca cineva isi cam „bate capul” cu vanzarea produselor romanesti. 1. Sunt bune. 2. Revitalizeaza economia tarii. Daca alesii nostri nu se gandesc la asta, iata ca se gandesc investitorii nostri. Da, se gandesc la binele lor in primul rand, nu neg, dar macar „misca” ceva.

Stiti ce produs romanesc imi aminteste de copilarie?

Ciocolata cu ROM. Nu ca imi este mai la indemana. Nu. Imi placea. Tema a fost libera, ok? De ce sa nu redevina ciocolata cu ROM un fel de ciocolata de cafea nemteasca sau italieneasca asa cum au/am invatat romanii nostri/noi pe unde am fost? E un produs ce „merita promovat ca obicei„!

Bucura-te cand ai real prin preajma

Nu se deschide real nici unde vreau eu, nici cum vreau eu si nici cum zic eu. Is multe chestii la mijloc. Da unde vezi ca s-a deschis bucura-te, viziteaza si cumpara ce vrea muschiu` tau. Tot ce se poate aduce romaneste se aduce. Daca te pasioneaza treaba asta cam stii unde tre` sa vii.

Economia romaneasca

E greu sa alegi produse romanesti cand cumperi din diverse locuri. Stiu cum e. Daca nu-ti iei timp pentru tine, pregateste-te sa-ti iei timp pentru altii! Nu intelegi la ce ma refer, stiu. Vei intelege atunci cand rudele vor organiza „iesiri la real” fara ca tu sa stii. Sormea din Onesti (fara real) asa face cand vine in vizita la Galati (cu real).

Nu suntem in comunism, dar mult ma bucur cand putem cumpara romaneste pentru ca cineva vrea sa cumpere romaneste. La real macar suntem siguri, dar … oricum … va deobicei … astept parerile voatre ca-s mult mai importante decat ale mele. Mai ales ca unii dintre voi ma saluta cand ne aflam la cumparaturi😉 – asta inseamna ca ne apreciem si ne respectam!

Cu peste 70% dintre voi m-am gasit in real :D!

Hai sa ne uitam la ce produse cumparam cand mergem la shopping si sa constientizam ca oriunde scrie ca urmeaza sa cumparam un produs romanesc ajutam o companie romaneasca cu salariati romani care isi vor pastra locurile de munca. In plus, daca totul va merge ok mai mult ca sigur se vor crea noi locuri de munca. Ganditi-va ca pana si strainii doresc produse romanesti.

Noi de ce sa dorim altceva?

Cu acest articol particip la etapa cu numarul 15 a competitiei SuperBlog 2011.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

2 comments on “Bai, ce-mi place!

  1. claudiu
    04/11/2011

    man, dar si carrefour a inceput sa vanda produse romanesti…

    • Gabriel Ursan
      04/11/2011

      Articolul e pentru SuperBlog 2011 unde proba este data de catre hypermarketul real. Sunt convins ca mai sunt si alte hypermarketuri unde se vand produse romanesti.

Scrie un comentariu!

