GSMRo

Alege Inteligent

Un partener de incredere


In cele ce urmeaza voi scrie despre laptopurile din seria K produse de Asus. Nu e prima data cand fac asta, dar in acest articol imi propun sa descriu mai mult latura beneficiilor decat latura tehnica. Multi dintre voi stiti deja ca faceti achizitii pentru ceea ce face un anumit produs sau serviciu pentru voi, nu pentru ce este produsul in sine.

Titlul articolului nu face nicidecum referire la cuvantul laptop pentru ca atunci cand vorbim de un laptop in multe cazuri il putem considera un partener. Ganditi-va ca el e alaturi de voi tarziu in noapte cand va chinuiti sa terminati un proiect de scris, un raport excel sau un articol creativ pentru blog. Iata de ce il putem numi partener si iata de ce este necesar sa fie si de incredere.

Toate laptopurile din noua generatie a seriei K de la Asus sunt dotate cu ecrane LED ce ofera pe langa cele mai bune unghiuri de vizibilitate si un consum redus de energie. Toate astea combinate cu tehnologia Super Hybrid Engine aduc un plus considerabil de autonomie acestor laptopuri. Tehnologia Super Hybrid Engine presupune gestionarea puterii folosite de componente. Daca joci jocuri puternice laptopul iti va oferi toata forta, daca scrii un document sau un articol pe blog, laptopul va identifica asta si nu iti va oferi toata forta economisind astfel o groaza de energie.

Laptopurile Asus K sunt disponibile in mai multe configuratii, in functie de nevoia fiecarui client. Pot fi dotate cu procesoare i3, i5 sau chiar i7 pentru cei care vor un plus de putere, iar preturile sunt foarte accesibile. N-am sa va indic eu acum un model anume, dar sunt convins ca puteti naviga prin diverse magazine online pentru oferte la laptopuri Asus K.

Touchpad Asus K53SV-SX153D

Touchpad Asus K53SV-SX153D

O chestie foarte tare e ca Asus a inceput sa implementeze tehnologia IceCool acestei noi generatii de laptopuri Asus K. Aceasta tehnologie presupune pozitionarea componenteleor interne care se incalzesc in zone care nu sunt atinse preponderent de utilizator. Cu totii stim ca la o utilizare mai intensa, zona de langa touchpad unde ne odihnim „podul palmei„, se incalzeste. Ei bine, datorita tehnologiei IceCool implementata de Asus, zona aceasta nu se incalzeste in cazul laptopurilor Asus K.

Mai zic 2 chestii si apoi trec la modelul care mi-a facut cu ochiul😉. Tastatura chiclet este ideala pentru cei care tasteaza foarte repede, tastele fiind suficient de mari incat sa nu apasam din greaseala alta tasta decat cea pe care dorim s-o apasam. Asta e un lucru extrem de benefic, iar cei care scriu mult la computer stiu bine despre ce vorbesc. As mai adauga faptul ca aceste laptopuri sunt fabricate dintr-un material de calitate, chiar daca sunt dintr-o gama de laptopuri mai accesibile ca pret. Vorbim despre aluminu slefuit.

Imi place Asus K53SV-SX153D!

[nggallery id=40]

De ce?

Am nevoie ca un laptop sa aiba o autonomie buna deoarece calatoresc foarte mult si vreau sa-mi verific mailul inclusiv atunci cand astept pe cineva si sunt la volan, cand trec cu BAC-ul la Tulcea sau cand pur si simplu astept la masa unui restaurant pe un prieten cu care voi bea o bere. In plus, imi doresc sa nu cheltui foarte multi bani pe un astfel de laptop, dar nici sa nu-mi iau cea mai ieftina promotie „no name” de pe rafturile unui hypermarket. Mai vreau sa joc cate un joc din cand in cand si in mod sigur sa vad un film la o calitate exceptionala.

De ce am ales acest model?

Pai … m-am pus in situatia in care am de tinut o prezentare de cateva ore, dar nu am acces la o priza. Avand in vedere ca uneori fac si prezentari in locuri mai putin pregatite pentru asta, m-am gandit ca asta e o situatie buna in care sa profit de autonomia indelungata oferita de acest laptop.

Apoi … m-am gandit la nepotelul meu care cand vine in vizita sigur s-ar „infinge” la laptopul meu pentru a juca un joc. Este destul de exigent in ceea ce priveste grafica si nimic nu il impresioneaza usor asa ca am ales si un laptop cu un pic de putere.

As mai mentiona de faptul ca petrec mult timp scriind pe blog sau scriind mailuri. Mereu recitesc inainte sa dau ceva catre publicare, dar imi este asa de nasol sa ma intorc si sa corectez grejeli. Tastatura chiclet sigur m-ar ajuta sa nu mai ratez taste. De exemplu, si la acest articol am corectat cateva greseli inainte sa-l public😀.

Cu acest articol particip la etapa cu numarul 16 a competitiei SuperBlog 2011.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

4 comments on “Un partener de incredere

  1. Pingback: Un partener de incredere | TechArena.ro

  2. Laptopurile Asus au design foarte placut. Si preturile sunt destul de acceptabile.

  3. D-Petre
    04/11/2011

    Avantaj tu … ca te-ai documentat pentru razboi si ti-a fost mai usor la aceasta proba.

Scrie un comentariu!

