GSMRo

Alege Inteligent

Update major OperaMini pentru iOS


OperaMini, versiunea pentru iOS a renumitului Opera, a ajuns ieri la versiunea 6.5, versiune care dupa parerea mea este prima care primeste un update serios fata de versiunile precedente.

Dupa parerea mea cea mai importanta functie implimentata de compania norvegiana este un control de trafic, care iti arata exact cat trafic ai consumat si poate mai importanta de atat cat trafic ai salvat folosind acest browser ( fata de altele implicite, in cazul nostru safari ), cu alte cuvinte noul OperaMini este un browser pe care ar trebui sa il folosesti cand mai ai putini mb.

Un alt aspect prezent in noul sistem de operare este faptul ca Opera introduce functia bookmarks ( steluta prezenta si in browserele PC, in bara de navigatie langa functia refresh page/stop load page ). Astea ar fi lucrurile importante despre noul browser, printre altele a mai fost adaugata functia de Sharing prin e-mail, cautarea direct din bara de adrese si cateva bug fix-uri ale versiunilor anterioare.

Ca nota personala, desi consuma mai putin, pot sa va spun ca am facut un test pe iPhone 4S o comparatie intre Safari si Opera si pot spune ca Safari incarca paginile mult mai repede (aproximativ 3 secunde), dar asta este nu le putem avea pe toate.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

2 comments on “Update major OperaMini pentru iOS

  1. Gabriel Goga
    05/11/2011

    Da este adevarat, chiar consuma mai putin trafic si depinde ce intelegi tu prin semnificativa, cam 60% fata de un browser normal am calculat eu. Deci daca sa zicem cu Safari consumi 10 mb, cu opera consumi doar 4 mb, trage si tu concluzii.
    La problema cu bateria nu stiu ce sa cred, nu am facut inca un test de exemplu sa navighez 5 ore pe internet cu opera si 5 ore cu alt browser sa iti pot da un raspuns, insa cred ca nu are legatura bateria tine ca deobicei, consumul bateriei tine de telefon si de aplicatia rulata in sine, nu de marca acesteia, daca ma intelegi.
    Pai este OperaMini, ultimul browser dezvoltat atat pentru iOS cat si pentru Android.
    Cu altceva te mai pot ajuta ?

  2. Razy
    05/11/2011

    1.Asta am inteles si eu ca Opera Mini consuma mai putin trafic ,este adevarat ? si e seminficativa diferenta?

    2.Si am vazut la durata de baterie a SGS2 ului pe internet 4 ore si un pic pe browser normal si 4 50 pe opera mobile. Sa inteleg ca si la baterie consuma mai putin?

    3.Pentru Samsung Galaxy S2 care este ultimul opera mini sau opera mobile ?

    Daca puteti sa imi rasp si mie la intrebari:D , mersi.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 04/11/2011 by in Diverse and tagged , , , .
