GSMRo

Alege Inteligent

Sony Xperia Arc HD primul Sony fara Ericsson ?


In ultima vreme cei de la Sony, dupa ce au achizitionat si pachetul majoritar de actiuni al companiei Ericsson, eu inceput sa mai scape cateva informatii pe internet, de data aceasta este vorba despre un nou smartphone din seria Xperia, care se zvoneste ca ar fi primu telefon Sony si atat, fara Ericsson.
Ei bine acestea fiind spuse telefonul ar fi in proportii de 90% acelasi la capitolul design, insa la capitolul hardware ar avea doua imbunatatiri ( din informatiile detinute in acest moment ) si anume este vorba despre un ecran HD cu o rezolutie 1280×720 pixeli, dar si cu o functie prin care puteti rula fara probleme filme full HD. Camera este cea de a doua noutate, ea va putea filma si fotografia full HD, dar pe langa acestea ar putea face si capturi foto in timpul inregistrarii video. Cam acesta ar putea fi noul Sony Xperia Arc HD, primul telefon din noua era Sony.

Cel mai probabil telefonul va fi prezentat la Mobile world congres ce se va desfasura in Barcelona pe data de 27 februarie – 1 martie. Si am un mini-pont pentru voi, voi fi acolo.
Sa vedem ce mai pergatesc cei de la Sony, personal cred ca sunt pe drumu cel bun. Voi ce parere aveti?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

11 comments on “Sony Xperia Arc HD primul Sony fara Ericsson ?

  1. Pingback: Primul telefon cu Android 4.0 din fabrica, HTC Ville | GSMRo

  2. Gabriel Goga
    07/11/2011

    Da se pare ca ai dreptate, imi pare rau greseala mea🙂

  3. Robert Stancu
    06/11/2011

    Auzi…..dar mi se pare ca era ericsSon…..cu 2 de s…….corecteaza cat mai repede…..:)

  4. Gabriel Goga
    06/11/2011

    Cred ca am terminat caracterele pentru un comentariu :)), va voi tine la curent cu articole direct de la locul faptei, asta daca de aceasta data organizatorii vor avea si un plus de profesionalism sa functioneze wireless-ul bine, daca nu voi avea pregatita o cartela 3G, oricum ar fi mai e timp pana atunci si noi vom posta inainte de acest eveniment cateva stiri ce se preconizeaza.

  5. Gabriel Goga
    06/11/2011

    Mersi pentru laude.
    Nu am spus ca v-a fi vedeta, dar acolo v-a fi prezentat cel mai probabil din sursele mele.
    Samsung Galaxy S III, personal nu stiu inca nimic daca v-a fi prezentat la Mobile World Congres, insa atunci cand vom afla ceva vom prezenta pe site. Eu personal sunt fan Apple, incerc pe cat posibil sa nu fiu subiectiv in articole despre Android sau alte dispozitive.
    In primul rand, diferenta din cate stiu eu este sesizabil in browser ( dar asta depinde si de marimea display-ului ), pe de alta parte este sesizabila in rularea filmelor, jocurilor si a altor aspecte grafice alte telefonului. ( Bineinteles personal nu cred ca este o diferenta sesizabila cu ochiul liber, poate doar in browser ). Verifica totusi credibilitatea sursei unde ai vazut acele poze, eu nu prea cred ( fara suparare, nu e ceva personal :)) ) ca nu este sesizabila. Cu placere, sper ca te-am lamurit cat de mult am putut, atat aici, cat si la articolul despre opera. Te mai astept si cu alte intrebari si probabil voi trata si eu subiectul asta😕, insa de indata ce voi putea sa fac eu personal acest test.
    Cat despre Mobile World Congres, eu voi fi prezent acolo si va voi tine la curent

  6. Razy
    06/11/2011

    Mersi ,anticipat pentru raspuns

  7. Razy
    06/11/2011

    Si inca o intrebare sa nu fie cu suparare acea rezolutie fata de 800 cu 480 de exemplu la un Galaxy S sau S2 ,se spune ca se vede in browser , am vazut cateva poze cu note cu nexus in comparatie cu HTC Titan si cu SGS2 care au rezolutie de „numai” 800 480 si prinde tot atat din pagina , daca poti sa imi spui de ce sau unde se observa diferenta:D.

  8. Razy
    06/11/2011

    Foarte bun articolul , nu vreau sa exagerez si nu cred ca am sa o fac :d ,dar vedeta evimentului de care spui si ar fi prea bine :d sa fi prezent sa ne oferi informatii de la barcelona, vedeta de departe va fi :d ca si anul trecut Samsung Galaxy S3 care in mare proportie va fi prezentat atunci .Gresesc?

  9. Gabriel Goga
    06/11/2011

    Da. Sper sa ma descurc cat mai bine. Bine v-am gasit. Cum ti se pare articolele ?

    • Robert Stancu
      06/11/2011

      Pai foarte bune. Si eu sunt nou am doar 6 articole parca. Trebuie sa recunosc ca m-ai intrecut. Succes si numai bine.

  10. Robert Stancu
    06/11/2011

    Buna Gabriel ! Esti un nou membru gsmro.ro ? Pai in caz ca da iti urez un ”welcome” !

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 06/11/2011 by in Diverse and tagged , , .
