GSMRo

Alege Inteligent

Muzica si filme


Iata ca unul dintre cele mai puternice si de incredere magazine online din Romania isi exinde ofertele comercializand si muzica sau filme. N-am sa mai scriu numele magazinului online de unde imi fac deobicei cumparaturile ca sa nu mai fiu acuzat ca fac reclama acestuia prea des🙂, dar am sa va ofer un link catre acesta, aici.

Legat de oferta de muzica si filme se poate spune ca e foarte diversificata, dar e destul de greu de rasfoit avand in vedere ca filtrele detaliate cu care eram obisnuit in stanga paginii sunt foarte putine. Puteti vedea. Probabil in scurt timp vor aparea in partea din stanga si filtrele pe genuri muzicale, CD, DVD sau Blu-Ray si asa mai departe.

La fel ma astept si in cazul filmelor. As vrea sa pot selecta genul filmului si anul aparitiei macar. Oricum, faptul ca cineva cu experienta in domeniul vanzarilor online isi extinde oferta de vanzare adaugand si filme si muzica inseamna ca se cauta. Sunt cu siguranta multi consumatori romani care prefera produsele originale si respecta artistii cumparand mereu originalul. In plus, calitatea video si audio va fi intotdeauna net superioara.

Partea buna a lucrurilor este ca preturile nu mai sperie pe nimeni. Nu mai e ca pe vremuri cand nu te puteai apropia de un film din cauza pretului asa ca spor la cumparaturi, la relaxare si la bunadispozitie in fata sistemului multimedia din casa🙂.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Muzica si filme

  1. Robert Stancu
    07/11/2011

    Oricum gsmro.ro e afiliat cu emag, parca si cu evomag, deci…. e absolut normal sa faci reclama……faptul ca nu faci asa multa semnifica cat de mult tii la cititori, in sensul ca nu-i enervezi cu tot felul de reclame
    P.S. Legat de descriere si poza, cam pe miercuri-joi e ok ? Ca n-am decat poze vechi si am destul de multa treaba acum….ms pt intelegere…

    • Gabriel Ursan
      07/11/2011

      Ok, nu e graba. In ceea ce priveste GSMRo.ro si afilierile nu pot spune decat ca nu voi agasa pe nimeni cu reclama agresiv si nu voi promova nimic decat daca sunt ferm convins ca merita.

  2. Gabriel Ursan
    07/11/2011

    Bine ca n-am scris numele, dar am pus poza, nu :))? Acum mi-am dat seama.

Scrie un comentariu!

