GSMRo

Alege Inteligent

Baterii litiu-ion de 10 ori mai durabile


Baietii de la McComick au descoperit de curand un mod de a imbunatati vechiile baterii litiu-ion, astfel incat sa le faca mai durabile si in acelasi timp sa reduca si timpul de incarcare ale acestora.
Harold Kung, seful echipei care se ocupa de acest nou concept, a declarat ca a gasit un mod de a extinde durata de viata a bateriilor litiu-ion de pana la 10 ori mai mult fata de cele existente pe piata si totodata o durata de incarcare mult mai mica.

Un alt lucru foarte interesant, dupa cum spun cei care se ocupa de acest proiect, este faptul ca aceste noi baterii chiar si dupa 150 de incarcari, o durata de viata deci mai mare de un an, vor fi de 5 ori mai eficiente decat cele aflate acum pe piata.
Aceasta noua tehnologie consta in schimbare modului in care ionii circula prin baterie, astfel reducand timpul de incarcare a bateriei si crescand durata acesteia.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

12 comments on “Baterii litiu-ion de 10 ori mai durabile

  1. Gabriel Goga
    22/11/2011

    Nu este nici o problema. Si alta data cu placere.

  2. Marius
    22/11/2011

    Multumesc pentru toate raspunsurile :d si scze pentru atatea intrebari .

  3. Gabriel Goga
    22/11/2011

    Deci cand faci un apel normal, folosesti tehnologia 2G, deci poti sa vorbesti cu cineva x ore. Cand spunea autonomia apeluri 3G, se refera la apelurie video sau la video conferinte, intelegi ? Tehnologia 3G este folosita pentru a transfera simultan doua tipuri de informatii, voce si non-voce ( imagine, video, site-uri web etc.).
    Daca tot nu ai inteles citeste http://ro.wikipedia.org/wiki/3G si daca tot ai nelamuriri posteaza cu placere.

  4. Marius
    22/11/2011

    Mersi pentru sfat eram curios si de autonomie mai ales ca sunt cele mai bune smartphone uri la ora actuala tinand cont si de capitolul camera ,fiind amandoua peste motorola razr ,nexus prime sau htc urile aparute rezound amaze si ultimele aparute.Scze ca intreb iar ,dar tot nu am inteles chestia cu 3G ,adica vorbind la telefon ce treaba are 3G ul adica este activat? adica acea 2G ore de vorbire 3G ore de vorbire,nu inteleg diferenta ce treaba are internetul cu vorbitul la telefon :d ,oricum mersi pentru intelegere si pentru raspunsuri ,dar asta nu am inteles de mult timp .

  5. Gabriel Goga
    21/11/2011

    3G, este modul de convorbire, adica folosind tehnologia 3G telefonul are o autonomie de x ore vorbite.
    4S, sta prost rau de tot la capitolul baterie. Nu stiu s2 cum se descurca, dar daca principala ta problema o reprezinta autonomia bateriei, atunci te sfatuiesc sa alegi un s2.

  6. Marius
    21/11/2011

    Deti un iPhone 4S ,Gabriel? Sta prost la autonomie? Mai prost decat Samsung Galaxy S2 sau tot pe acolo? Am mai intrabt odata pe celalalt Gabriel :d 3D voice calls am vazut niste cifre la telefoane cat tine ce inseamna 3G Voice Calls adica vorbit la telefon in ce conditii ,ce legatura are cu 3G?

  7. Mihai Ioan
    20/11/2011

    Inteleg faptul ca se studiaza, insa sensul curentului electric este natural, dat de polaritate. Poate fi schimbat dar tot cu consum de energie. Asa ca nu-i nici un randament din punctul asta de vedere. Plus, ce legatura are poza pe care ati pus-o voi cu tehnologia li-ion? in poza aia e prezentata o baterie li-polymer. Procesul de incarcare e la fel, dar totusi…

    • Gabriel Ursan
      20/11/2011

      Cu siguranta Gabriel Goga, autorul acestui articol, va incerca sa raspunda la intrebarea legata de poza.

    • Gabriel Goga
      20/11/2011

      Nu cunosc proiectul celor care incearca sa faca treaba asta, si sincer fizica nu a fost tocmai materia mea preferata, daca intelegi ce vreau sa spun, asa ca intrebarile despre electronica ma depasesc oarecum.
      Legat de poza, pai m-am gandit ca daca tot era vorba de ce circula prin baterie sa arat o baterie in interiorul sau si nu sa imi scot bateria la telefon focalizez unde scrie lithium-ion si o urcam pe blog. Si sincer sa fiu nici nu mi-am dat seama ce fel de baterie este reprezentat in poza ( cum am spus mai sus nu am cunostinte legate de acest aspect ) si totusi de ce are acel titlu mare, daca este cum spuneti dvs. ? Sa nu credeti ca va contrazic, doar intreb.

  8. MadMike
    19/11/2011

    Stii ce-i prost? Ca tehnologia evolueaza atat de repede, toti scot telefoane din ce in ce mai puternice insa raman aceleasi baterii, care te tin doar cateva ore. Nu as fi prea pretentios, dar un telefon cu o durata de viata a acumulatorului sub 2 zile nu este pentru mine..
    PS: Durata de viata a unui acumulator de telefon mobil este de 6 luni (Asa zice producatorul). Facand o socoteala simpa, sunt cam 150 Zile, deci cu o incarcare pe zi, ar 150 de incarcari, dupa cum sustii si tu.🙂

  9. Gabriel Goga
    19/11/2011

    Aceste baterii sunt ca sa zic asa niste prototipuri sa speram ca ele vor fi lansate, ma rog ca Apple ca faca ceva cu ele ca iPhone 4S sta numai in priza la mine.
    Ca nu trebuie golite complet, da stiu si eu ca este adevarat, ar fi indicat pe la 10% sa le bagi la incarcat, astfel nu ii fortezi capacitatea si astfel este o sansa mai mare sa dureze mai mult in timp. Legat de problema cu incarcarea totala, nu stiu ce sa spun, eu tot timpul toate telefoanele le bagam seara la incarcat si le scoteam dimineata, deci clar le tineam mai mult decat trebuie si nu am avut probleme, acum depinde de utilizator/telefon si alte aspecte de genul asta, nu stiu sa va ofer un raspuns complet.
    Alte nelamuriri ?

  10. AnoNim
    19/11/2011

    Foarte bun articolul , am mai auzit undeva si sper sa fie adevarat .Este adevarat ca cele li-ion nu necesita formatare ? plus am auzit ca nu este indicat a fi golite complet pentru o durata mai mare a acestora , chiar si o incarcare sa nu fie completa daca se poate.Cea cu descarcarea am citit pe mai multe site-uri, dar am o nelamurirea cea cu incarcarea adica aceste baterii nu se simt bne incarcate maxim si descarcate complet, cu incarcarea este adevarat, si am citit undeva am mai cautat , dar nu am mai gasit ceva ca ar trebui incarcarte de pe la 20% , este corect? sau este doar parerea celui care a scris acel articol ?

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 19/11/2011 by in Diverse and tagged , , , .
