GSMRo

Alege Inteligent

Ce-mi doresc de ziua mea?


Maine implinesc 25 de ani, dar scriu acest articol de astazi pentru ca mine stiu sigur ca voi avea o zi plina si nu voi avea timp. Multumesc anticipat tuturor pentru urarile pe care mi le vor transmite si la care s-ar putea sa nu pot raspunde la timp. De asemeni, cred ca metoda cea mai potrivita pentru a intra in contact cu mine maine este SMS-ul avand in vedere ca voi fi plecat prin deplasari, in interes de serviciu.

Hai sa vedem si ce-mi doresc de ziua mea😀 ;)! Pentru unii poate fi o sursa de inspiratie in cazul in care imi cauta un cadou🙂, iar pentru altii poate fi o lista de recomandari de produse in cazul in care cauta sa-si cumpere ceva😉. Ei bine, am luat la „puricat si purificat” oferta magazinului meu online preferat si iata ce wishlist mi-am facut:

Televizor LED Samsung, 81cm, FullHD, 32D5500

Televizor LED Samsung, 81cm, FullHD, 32D5500

Suport perete GBC CX-LCD905 pentru TV LCD-Plasma 17 - 37, maxim 75kg, Argintiu

Suport perete GBC CX-LCD905 pentru TV LCD-Plasma 17 - 37, maxim 75kg, Argintiu

Televizor LED Samsung, 81cm, FullHD, 32D5500 + Suport perete GBC CX-LCD905 pentru TV LCD/Plasma 17”- 37”, maxim 75kg, Argintiu. Pentru dormitor🙂. Diagonala de 81 de centimetri mi se pare excelenta pentru orice dormitor. Am ales un model care sa redea continut video in format Full HD, sa fie LED si sa fie un SMART TV. E Samsung deci n-am cum sa dau gres daca aleg acest brand, iar suportul pentru perete il voi folosi pentru a monta televizorul chiar in fata patului astfel incat sa economisesc spatiu si sa am parte de un unghi de vizibilitate foarte bun. Ce poate fi mai bun de atat? Poate urmatorul model de televizor pe care am sa il aleg pentru living.

Televizor LED 3D Samsung, 101cm, FullHD, 40D6500

Televizor LED 3D Samsung, 101cm, FullHD, 40D6500

Media player Asus O!Play Gallery, FullHD

Media player Asus O!Play Gallery, FullHD

Sistem Home Cinema 3D cu Blu-ray Samsung HT-D5550EN

Sistem Home Cinema 3D cu Blu-ray Samsung HT-D5550EN

Televizor LED 3D Samsung, 101cm, FullHD, 40D6500 + Media player Asus O!Play Gallery, FullHD. Pentru living😉. Ce-ti poti dori mai mult? Diagonala de 101 centimetri este suficienta pentru orice tip de living. In plus, am ales si un model care sa redea continut 3D. De LED, SMART TV sau Full HD nici nu mai merita sa mentionez pentru ca sunt deja niste aspecte standard la un model de televizor ca acesta. Despre media player pot spune ca reda absolut toate formatele audio/video. Hai sa zicem ca solutia sa fie completa mai putem adauga si acest Sistem Home Cinema 3D cu Blu-ray Samsung HT-D5550/EN. Practic, poti avea un living „full options” cu aceste echipamente. Probabil mai trebuie sa mentionez ca ochelarii 3D vin la pachet cu televizorul si nu trebuie cumparati separat. In rest, ce sa mai zic? Visez sa am candva un living cu aceste dotari. Nu sunt nici cele mai scumpe, dar nici cele mai ieftine. Sunt doar cateva alegeri bine documentate, iar daca cineva va face toate aceste achizitii „la pachet” nu pot spune decat ca il invidiez.

Router wireless Asus RT-N56U, Dual-Band, USB

Router wireless Asus RT-N56U, Dual-Band, USB

Si cum toate echipamentele mentionate mai sus se conecteaza fara probleme la internet, nu poate lipsi routerul wireless. Am ales un model de top: Router wireless Asus RT-N56U, Dual-Band, USB. N-am gusturi proaste, nu :D? Stiu ca valoreaza mai mult decat un router obisnuit, dar daca ai asa ceva nu-ti mai trebuie altceva. Fie ca e vorba de o casa mare sau de un apartament, acest router se va descurca excelent. In plus, am citit pe internet ca satisface pana si cele mai exigente pretentii de „retelist„. Pe forumuri am citit ca cei care il utilizeaza au cam uitat de restarturile routerelor pe care le aveau inainte si ca pur si simplu nu au ce reprosa. A … dupa ce il achizitionati sa verificati versiunea de firmware pentru ca s-ar putea sa nu fie cea mai noua. Exista updateuri usor de procurat de pe siteul Asus.

Combina frigorifica LG GC-3992SL, 303 L, Clasa A, No Frost , Inox

Combina frigorifica LG GC-3992SL, 303 L, Clasa A, No Frost , Inox

Sa trecem si in sfera electrocasnicelor unde pot mentiona despre Combina frigorifica LG GC-3992SL, 303 L, Clasa A, No Frost , Inox. Am studiat mult pe net si daca nu o primesc cadou🙂 sigur va fi urmatoarea mea achizitie. Raportul calitate pret este genial. Are filtru antibacterian, functia „vacanta” si este complet No Frost. Partea interesanta e ca tehnologia No Frost pastreaza prospetimea alimentelor (pe bune) cu pana la 70% mai mult decat frigiderele obisnuite. 303 litri mi se par a fi suficienti in ceea ce priveste capacitatea de depozitare, iar culoarea se potriveste cu restul electrocasnicelor pe care le am deja in bucatarie. Achizitia asta trebuie s-o fac pana da caldura pentru ca Irina este insarcinata si nu prea ne permitem sa se strice vreun aliment in actualul frigider care nu functioneaza deloc multumitor.

Acestea fiind zise, astept sa ma contactati ca sa va spun adresa la care trebuie sa-mi soseasca toate cadourile :D!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

16 comments on “Ce-mi doresc de ziua mea?

  1. Pingback: Ce-mi doresc de ziua mea? | GSMRo | Gaseste.info

  2. Ramona
    24/11/2011

    La multi multi ani (chiar si cu intarziere – scuze!), si iti doresc sa primesti fiecare dintre lucurile din lista (si chiar ce nu era acolo), ca nu strica! Sper ca te-ai distrat pe masura anilor impliniti!

  3. laurentiu
    21/11/2011

    La multi ani! Sper sa primesti ceva din ce iti doresti!🙂 Eu imi doresc un TV Samsung 3D care l-am vazut intr-un mall si se vede super tare sau un TV LG 3D care era deschis pe 3D si se vedeau toate detalile din film si ieseau si din televizor, dar LG-ul este 7000 de lei si Samsung-ul 10 000 de lei. Asa ca de ziua mea poate priemsc un Galaxy Tab, ca cica va aparea un model 8.9 si mi se pare perfect ca marime🙂 Si inca o data, la multi ani!

  4. manzur
    21/11/2011

    In primul rand La Multi Ani !!! si mai apoi sper sa primesti cat mai multe dintre cadourile dorite.

  5. Robert Stancu
    21/11/2011

    La multi ani ! Sanatate si sa fii tatal unui baietel/fetita sanatos/sanatoasa🙂
    O zi cat mai frumoasa !

  6. MadMike
    21/11/2011

    Eu iti doresc multa sanatate si succese atat pe plan profesional, cat si pe plan personal, Astea iti vor fi mult mai utile decat banii.

    Sa fii fericit,
    MadMike.

  7. Gabriel Goga
    20/11/2011

    La multi ani, cam cat te-ar costa asus, router, tv si sistemul audio ?

  8. Petre
    20/11/2011

    Bune alegeri ai facut.

    La Multi Ani si La Multi Bani ! ca sa ti le poti face cadou.
    Sanatate maxima si noroc enorm iti doresc!

  9. Pato Basil
    20/11/2011

    la multi ani…asta e wishlistul pentru Mos Craciun… poate si el stie adresa!
    multa sanatate si fericire din partea mea!

  10. Urban Razor
    20/11/2011

    LA multi ani…..multa sanatate,fericire si tot ce iti doresti!Bafta cu site-ul si toate review-urile!

  11. Pingback: Ce-mi doresc de ziua mea? | GabrielUrsan.ro

Scrie un comentariu!

