GSMRo

Alege Inteligent

iOS 5 vs Android


Am fost sa ma joc cu Galaxy Tab 10.1 P7500 si in paralele ma uitam la iPad 2 si mi-a venit mie in cap sa fac o comparatie intre cele doua, tentant nu ? Aceasta problema a mai fost discutata pe GSMRo.Ro, un articol scris de Mad Mike si publicat de Gabriel Ursan, articolul poate fi vazut aici. Mike, a vorbit in respectivul articol, mai mult despre un raport calitate pret, in prima faza vruiam sa adaug un comentariu acelui articol, dar m-am cam intins cu scrisul si m-am gandit sa scriu un articol, asa ca am luat tot ce aveam nevoie si m-am dus la magazin sa ma joc cu o tableta Android.

Asta a fost ca un fel de introducere, in primul rand acest articol se vrea a fi unul foarte obiectiv, iar daca la final nu va iesi asa imi cer mii de scuze. In al doilea rand, am de gand sa abordez mai mult aspectele tehnice ale celor doua sisteme de operare, astfel in cat sa fie cat mai multe constante sa nu fie prea multe discutii in contradictorii.

Bun, acum sa trecem la treaba. Am decis sa incep prin cel mai mare boom de marketing care l-am vazut pana acum la Apple, unu lucru care a inebunit pe toata lumea si anume Siri.

1.Comenzile Vocale

Stim cu toti ca Siri are lipsuri destul de serioase si inca nu face prea multe, ba chiar dupa parerea mea este un fel de versiune BETA, dar asa cum este el este mult superior comenziilor vocale oferite de Android. Cu toate acestea am vazut in urma cu ceva vreme o incercare de portare a lui Siri pe Android sub numele Iris.

2. Navigare pe internet

Dupa cum stim cu toti, iOS vine cu Safari ca browser preinstalat, iar Android cu Google Chrome. Safari nu este nici pe departe browser-ul dorit de toata lumea, iar Apple nici nu incearca sa optimizeze acest lucru in vreun fel. Pe cand Chrome, atat pe PC, cat si pe Android este un browser foarte bine optimizat. Un lucru ce m-a pus pe ganduri la acest capitol este faptul ca brwoser-ul Google pe PC consuma mai multe resurse decat Safari, oare acesta sa fie un motiv pentru care dispozitivele pe baza de Android sunt mai dotate din punct de vedere hardware?
Pana cand va ganditi la aceasta intrebare, la care puteti lasa o parere in campul de comentarii de mai jos, sa trecem la alt aspect ce tine de navigarea pe internet si anume E-Mail. Ambele softuri dispun de client de e-mail cu push e-mail ceea ce nu le face diferite din acest punct de vedere, singura diferenta daca se poate numii asa este faptul ca iOS vine cu mai multe conturi preinstalate ( Gmail, Microsoft etc.).

Un alt aspect de care ne putem lega atunci cand trebuie sa alegem intre iOS si Android este faptul ca iOS nu dispune de pluginul Flash Player al celor de Adobe si asta deranjeaza multa lume, desi Apple este cu un pas in fata la integrarea HTML 5 decat Google, cel putin eu asa vad.
Revenind la subiectul de mai sus cu browserele, cu OperaMini iOS incarca GSMRo.Ro, Google.ro si Amazon.es mai repede decat Android, insa incarca mai lent, decat acesta, MadMike.ro, Mediamarkt.es si eBay.es.

3. MultiTasking, Notificari si alte aspecte software

Chiar daca Notification Center, de pe iOS, iti da senzatia ca acesta este copiat dupa Android, aflati ca acesta este mult peste sistemul similar dezvoltat de cei de la Google. Aceiasi situatie este intampinata si in cazul functiei de multitasking.
Ca alte aspecte software, iOS este un sistem de operare care nu poate primi virusi sau malaware.

4. Market Aplicatii

AppStore, are mai multe aplicatii decat Android Market si ( parere personala ) contine mult mai multe aplicatii folositoare, la nivel calitativ, decat Android Market.
O alta problema a lui Andoird, eu am testat versiunea HoneyComb 3.0 peste care era introdusa interfata Samsung, este faptul ca exista foarte putine aplicatii pentru tablete, in comparatie cu AppStore.

5. Hardware

Intradevar in ultima vreme majoritatea dispozitivelor Android lansate sunt peste produsele cu iOS. Totusi vreau sa va adresez voua citiitorilor cateva intrebari despre acest aspect.
Cum a spus si Mike, in articolul mentionat mai sus, nu poti face prea multe cu un SmartPhone sau cu o Tableta, in comparatie cu PC, atunci va intreb de ce ai nevoie de 2 Gb RAM si procesor 2.0 GHz ? Te-ai intrebat vreodata daca telefonul tau foloseste la maxim aceste cifre ? Si o alta intrebare, care poate este in capul meu de iOS fan boy, de ce dispozitivele Android au mai mult hardware ? Eu refuz sa cred ca Apple, nu are buget necesar sa mareasca capacitatea hardware a dispozitivelor.

6. Concluzii

Per total iOS si Android sunt foarte asemanatoare, doar anumite functii minore diferentieaza cele doua sisteme de operare. Pentru a testa cele doua sisteme de operare, s-au folosit iPad 2, Samsung Galaxy S2, iPhone 4S si Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500.

7. Pareri personale

Produsele Apple sunt mai scumpe decat cele cu Android, insa acest lucru nu impiedica lumea sa cumpere atat de multe produse, eu personal prefer iPhone 4S, in loc de altceva insa iPad 2 nu a fost ceea ce mi-am dorit asa ca aici prefer tableta Samsung mai sus mentionata. iOS pentru mine este un soft complet din toate punctele de vedere ( nu ca android nu ar fi ). Problemele de personalizarea dintre iOS si Android pe mine nu ma afecteaza, nu am rama foto am telefon si tableta. Cum a spus Mike, eu nu m-am legat de formatul tastaturii, dar tastatura de pe iOS este foarte intuitiva cand o folosesti, este un fel de T9 atunci cand apesi pe o tasta gresit stie ce vrei sa spui de fapt.

Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca acest articol si celor care vor comenta si vor aduce in prin plan noi discutii, multumesc Gabriel Ursan, pentru increderea oferita si pentru acceptarea mea in echipa GSMRo.Ro si in final cateva sfaturi generale folositi SmartPhone-urile care rezoneaza cu nevoile dvs., folositi Tabletele care rezoneaza cu nevoile dvs., alegeti cu grija ce soft doriti pe terminale si daca va place modul in care abrodam subiectele si tot restu, follow on tweeter, share on facebook, plus on Google and read GSMRo.Ro.

P.S : Era sa uit, vi s-ar parea interesant daca ar exista pe GSMRo.Ro o sectiune download? Unde sa fie diferite resurse pentru telefoane mobile? Aplicatii?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

35 comments on “iOS 5 vs Android

  1. Teo
    19/02/2012

    Mi se pare mare manipularea neurolingvistica pe care marketingul Apple o faca in mintea cumparatorilor de vreme ce oamenii nu se informeaza si refuza evidentele. Adica Iphone 4s foloseste procesoare Samsung… Chiar cu generatie mai slabe decat cele de pe Galaxy S2. Cine doreste poate obtine date chiar pe internet daca cauta.
    Referitor la soft se pare ca Androidul, cu toate „agatarile” sale are o mai mare flexibilitate decat IOS de vreme ce 90 de milioane au cumparat Samsung in raport cu 30 de milioane Iphone. Acestea sunt statisticile pe 2011.
    Viteza softurilor difera la zecimi de secunda, ceea ce este insesizabil, insa mai important este ceea ce poate un Android fata de un IOS pentru mine ca utilizator.
    E frustrant la IOS sa nu poti deschide flash-uri, sa nu poti efectua transferuri catre alte telefoane. La iphone 4 parca nici apeluri video nu erau posibile decat prin wifi?
    Oricum limitarile IOS nu merita pentru cateva milisecunde in plus la viteza.
    Iar Android Icecream este deja optimizat pentru smarturi si nu se mai sesizeaza nici o incetinire sau agatare. In plus are lucruri bune pe care inca nu le vedem la IOS

  2. Mihai
    21/01/2012

    @Urban Razor
    Excelent raspuns,nici ca puteai scrie mai bine,bravo!

  3. crysty
    21/01/2012

    sincer is fan aple am avut un i phone 3f primul meu i phone mi sa stricat dupa care am mai avut cateva telefoane mentionez samsung si parca duceam dorul de i phone nu zic ca telefoanele samsung is rele is foarte bune dar obisnuinta mea nimeni nu o putea schimba asa ca recent mi-a adus cineva din germania i phone 4s ce eliberare ochiii imi sclipeau de bucurie si chiar cei de la aple fac lucruri de calitate la baniii pe care ii cer intradevar au minusuri dar plusurile sunt mul mult mai multe is sfarsit pot sa na bucur de toate placerile care le aveam cu i phone.punct

  4. roxy
    28/11/2011

    foarte buna comparatia, datorita tie am reusit sa aflu cateva lucruri interesante
    bafta incontinuare

    • Gabriel Goga
      28/11/2011

      Multumesc pentru aprecieri si ma bucur ca ti-a placut articolul. Legat de tablete ca am uitat acolo sa mentionez, a fost mai mult o parere personala acel articol.

  5. Gabriel Goga
    25/11/2011

    Ok. Aveti dreptate. Scuzele mele.

  6. Mihai
    25/11/2011

    @Robert Stancu:Asa este dar eu nu am facut referire la vanzarile generale de produse Samsung sau Apple,ci strict la vanzarile de smartphone,unde realitatea este cea expusa de mine,cu tot marketingul lor cei de la Apple vand mai putin pe partea de smartphone decat Samsung in acest moment.

  7. Gabriel Goga
    25/11/2011

    Cat castiga samsung dintr-un telefon pe an ei castiga din AppStore. Vazusem un studiu ceva la vreo 12 milioane de dolari numai din AppStore pe an.

  8. Robert Stancu
    25/11/2011

    @Mihai : Si eu sunt fan Samsung si trebuie sa recunosc ca Apple sta mai bine ca oricine la capitolul vanzari si marketing😦 . Sunt studii facute, acum nu stiu sa ti le arat, dar nu uita ca iphone e doar vreo 30 % din vanzarile apple, ei au castigat si castiga mult de pe urma ipad, ipod, macbook si asa mai departe.

  9. Gabriel Goga
    24/11/2011

    Uitate la reveiw-uri pe youtube si pune link aici daca gasesti unul cand iPad 2 are lag sau da un crash. ( nu laud, dar chiar asta e adevaru, iPad nu are lag, insa eu am alte nevoi la o tableta si de asta m-a dezamagit, dar asta nu inseamna ca nu este o tableta buna ).
    Pe cand atat Galaxy Tab cat si Xoom au lag uneori, nu zic ca e foarte puternic incat sa afecteze functionarea sau sa stai sa astepti nu stiu cat, dar au momente cand au lag sau cand se blocheaza.

  10. Mihai
    24/11/2011

    Pe smartphone-urile de top de la Samsung,HTC,nu are cum sa se observe deloc,pt ca nu exista(nu se misca mai bine),in ceea ce priveste tabletele nu am experienta proprie deajuns cu toate ca am butonat cateva minute si iPad si GalaxyTab,dar nu am observat diferente in favoarea iOS in acele momente,dar e posibil sa aveti dreptate.

  11. Gabriel Goga
    24/11/2011

    Comentariul lu Andrei Dragomir de pe facebook este unul foarte interesant si consider ca are foarte mare dreptate in ceea ce spune, as avea si eu o intrebare pt dvs.
    De ce daca au hardware mai bun cele cu Android se misca mai bine cele cu iOS ? Ma refer in primul rand la tablete, pentru ca la telefoane nu se observa asa bine, butonati 1 ora un iPad si vedeti daca gasiti lag vreodata sau sa dea vreun crash.

  12. Mihai
    24/11/2011

    Excelenta ideea de a pune aplicatii pt download pe site.Nu am banuit ca laurentiu are doar 13 ani,comenturile lui sunt foarte logice si arata gandirea unei persoane mai mature decat e in realitate.Dle Gabriel Goga,mentalitatea romanului nu este neaparat ca e mai bun cel care e gratis.Vi se pare cumva ca SGS2 e in apropierea notiunii de gratis?Nu vi se pare de bun simt ca cineva sa cumpere un dispozitiv in general mai bun(din orice punct de vedere) cum e cazul lui SGS2 la un pret mai mic decat un altul(iPhone 4) cu un pret mult mai mare(si vizibil inferior la general).Caci pentru mine a face invers se numeste snobism, nu gust,fara suparare.Nici un comentariu decent din lumea asta nu considera iPhone 4 mai bun ca SGS2,poate iPhone 4S sa intre in comparatie,dar si asta e de discutat.

    • Gabriel Goga
      24/11/2011

      Aici e vorba de parerea fiecaruia si de ce are nevoie, ce vrea el de la acel telefon. Daca eu vreau de exemplu 0 riscuri la capitolu malaware imi iau iPhone, ca asta e fixu meu sa zicem si nu ai ce sa imi faci :)) ( glumesc ). Atunci sa consideram ca multa lume din lumea asta nu prea se gandeste atunci cand cumpara un telefon, deoarece trebuie sa admita oricine Apple vinde mai bine ca toti cei cu Android la un loc si are un singur telefon, acum depinde de la om la om. Nu neg, in alte tari, acei 600 de e cat e un iphone sunt cam jumate din salariul unui om, deci acolo e mai mult pe principiu imi place ? il iau. Acolo nu o sa vezi oameni ca la noi sa ia sa testeze prin magazin toate produsele de genu sa vada ce aleg sa calculeze pretu sa, acolo un design frumos, sa aiba si ceva specificatii cat de cat, sa se miste bine, daca mai scrie si iphone pe el e perfect.
      Offtopic : Ca tot am vorbit de vanzari, daca noul iPhone are un SIRI aprope perfect o sa se vanda de parca ar fi gratis.

      • Mihai
        24/11/2011

        Dle Gabriel Goga,sa ne intelegem,in acest moment Samsung este cel mai mare producator de smartphone din lume,nu Apple,pe de alta parte e adevarat,Apple face un singur telefon pe sezon,dar nu-l opreste nimeni sa faca mai multe modele,clasamentele de vanzari pe smartphone nu tin cont de cate modele are fiecare prducator,asa ca se cheama ca Samsung e lider la vanzarile de smartphone chiar daca ,concurenta are mai putine modele,ca atare informatia ca Apple vinde mai bine decat toti este eronata.Iar daca ne gandim la virusii unui OS pe principiul asta nimeni nu ar mai folosi sisteme de operare in care pot patrunde virusi(de ex.Windows) ceea ce e absurd

        • Gabriel Goga
          24/11/2011

          Eu spun ca vinde mai bine decat toti ceilalti. Si da eu folosesc ubuntu de multa vreme de la versiunea 6 mai exact si am baga windows doar cand a aparut ubuntu 10 in dual boot pana au aparut cateva aplicatii de care aveam nevoie. Am vorbit strict ca parere personala.
          as fi curios sa vad un sistem de operare facut de google pentru pc.

          • Mihai
            25/11/2011

            Eu nu spun ca Google face OS pt PC,eu lucrez pe Windows 7 si deocamdata nu ma intereseaza alt sistem(daca sti ce sa faci cu OS-ul nu vei avea niciodata virusi,cel putin ca Home User).
            In ceea ce priveste parerea personala ca Apple vinde mai bine decat toti exista urmatoarele posibilitati:ori sunteti prost informat,ori ori nu percepeti bine realitatea inconjuratoare,ori sunteti rau intentionat,ori lipsa unei maturitati(ca redactor) datorata si varstei mai fragede va impiedica sa acceptati realiatea.E ca si cum spuneti ca 2+2 fac 5 si nu 4,asta faceti dvs cand spuneti ca Apple vinde cel mai bine smartphone-uri.In acest moment exista doar o realitate,Samsung vinde cele mai multe,nu altcineva si parerea dvs in acest sens nu are nici o valoare jurnalistica.Parerea mea,no ofense!

          • Urban Razor
            21/01/2012

            Ca sa nu ne mai certam . „Compania niponă Samsung a înregistrat cele mai mari vânzări de smartphone-uri în trimestrul trecut, livrând aproape 28 de milioane de unități și depășind compania Apple, care s-a clasat pe locul secund, cu peste 17 milioane de unități vândute, potrivit companiei de cercetare Strategy Analytics. ” Este adevarat,Samsung scoate game diferite de telefoane dintre care ai ce sa alegi,de la cel mai prost la cel mai bun,iar apple se concentreaza pe cate un produs pe sezon,pentru a face treaba buna.Ca un fost utilizator de iphone(2G) zic ca a avansat mult de la primul 2G care m-a dezamagit stricandu-se si am tras f mult de el pana care nu mai aveam ce sa fac.Apoi m-am schimbat pe nokia 1-2 ani (N95) si apoi pe un Motorola Defy.Eu nu mi-as lua un iPad,sincer,simt ca nu as avea ce face pe el.Dar daca as avea destui bani,as face odata comparatie intre 4S si Galaxy Nexus.Mie mi se pare mai mult ca iPhone este un telefon multimedia,un telefon pe care poti intra cu usurinta peste tot,si cu cateva limitari.Pe cand Galaxy Nexus sau orice alt telefon Android este destinat sa fie un mini-calculator(care preia calitatile unui calculator si intrebuintarile lui).Deci sunt 2 tipuri de telefoane total diferite.Doar pretul difera.De aceea au hardware mai bun,sunt mai complexe,si de aceea mai au putin lag(deoarece se aseamana cu un PC).Deci nu putem face o comparatie.Acum depinde de stilul de viata al fiecarui om.Persoanele care doresc simplitate iau iPhone si cele care doresc sa faca multe lucruri cu telefoanele lor isi iau Android.Amandoua sunt telefoane f bune si nu putem face comparatii.Ca apple sa-si mareasca vanzarile ar putea totusi sa mai lase putin din pret.*****Off-topic****-Google are un sistem de operare care il foloseste pe netbook-urile cu acelasi brand si se numeste Chrome OS.Este free si e bun din punctul meu de vedere.(L-am testat la emag)

  13. Gabriel Goga
    22/11/2011

    Bine punctat, Adrian, nu m-am gandit la acest aspect pana acum.

  14. Ionita Adrian
    22/11/2011

    interesant subiect si interesante comentarii! as dori sa aduc in discutie un subiect pe care vad ca nimeni nu l-a adus momentan: motivul (parerea mea) pentru care telefoanele cu android au hardware mai potent este ca Android nu este perfect adaptat la fiecare telefon. Android este un OS bun dar care este creat in realitate pentru Google Phones (vezi Nexus). Pe de alta parte IOS este optimizat pentru Iphone si am vazut diferente (pozitive) in viteza prin aplicatii sau interfata.
    Acum, eu fiint un Android fan pot spune ca si asta se poate rezolva cu ROM-uri modate de la fani (eu am un motorola defy cu ROM android 2.3.4 proc overloackat la 1GHz si capacitate de filmat la 720p…pentru cei ce nu stiu, setrile astea nu sunt disponibile din fabrica si nici prin update). Doar cu soft-ul asta pot spune ca sunt multumit de telefon si ca merge in parametri normali.
    Cu toate asta trebuie sa respect optimizarea IOS pentru Iphone si pentru produsele Apple.

  15. Gabriel Goga
    22/11/2011

    Daca citeati cu atentie articolul ” .. O alta problema a lui Andoird, eu am testat versiunea HoneyComb 3.0 ..” .

  16. liviu
    22/11/2011

    Întrebare: ce versiune de Android a fost testată?

    • Alex
      10/12/2011

      Spune clar versiune 3.0 Honey Comb

  17. laurentiu
    21/11/2011

    Da, dar eu zic ca daca ai WI-FI si un sistem de operare gen Android, Windows, iOS, ai un telefon destept, net, programe, si cateva jocuri,

  18. Gabriel Goga
    21/11/2011

    Pai si in appstore tot 0.99 costa, si aplicatiile care le folosesti gen, facebook, operamini si meseenger sunt aplicatii gratuite, iar pentru unele jocuri banuiesc ca poti sa iei un gift card de 10 euro sa zicem si sa iti iei ce mai ai nevoie. Dar cum ai spus fiecare cu gusturile lui.

  19. laurentiu
    21/11/2011

    Gabriel Goga nu trebuie sa imi spui dvs. ca am doar 13 ani. Am un LG Optimus One, si aplicatii am vreo 70 dar des folosesc doar Facebook, Y! Messenger si Opera Mini, si cateva jocuri. De cumparat mi-am luat Fruit Ninja, Doodle Jump, Cut the Robe, si au fost fvreo 3 lei bucata, si cand cand un prieten mi-a dat un iPhone 3GS, am vazut ca in App Store multe costau si erau un dolar, la Android Market sunt 0,99 majoritatea :)) Ma rog, fiecare cui ii este fan si ce prefera.

  20. Gabriel Goga
    21/11/2011

    Nu neeaparat numai aplicatii si alte lucruri de genu pentru telefoane. Nu zic ca iPhone isi merita banii, dar daca o luam asa nici Galaxy S2 nu isi merita banii, tot pentru telefonie si internet e folosit, acum ramane de gusturi.

  21. MadMike
    21/11/2011

    Referitor la sectiunea de download, mi se pare o idee faina, insa cum majoritatea aplicatiilor se gasesc pe Android Market sau iTunes, nu stiu ce sa zic.
    Eu as alege Android. De ce? Pentru ca telefoanele cu acest sistem de operare sunt mai ieftine si sunt mult mai variate, ai de unde alege, de la un telefon de 500 Lei, pana la unul de 2500 Lei, in timp ce iPhone nu prea iti ofera posibilitatea asta, preturile plecand de la 2500-3000 Lei in sus.
    Acum, nu cred ca e nevoie sa comentam performantele pentru ca fiecare are avantajele si dezavantajele lui. Acum, daca ma intrebi pe mine, nu un foarte mare cunoscator de telefoane mobile, ti-as spune ca eu nu vad rostul unei investitii de aproape 1000Euro intr-un telefon precum iPhone. Bineinteles, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa… Sa ne gandim si la intrebuintari si mai ales la faptul ca o asa investitie trebuie sa-si scoata banii intr-un fel.

  22. FaraVirusi
    21/11/2011

    Sunt fan Android, dar diferentele dintre Android Market si AppStore sunt foarte mari, nu ca pe AppStore ar fii mai multe aplicatii ci faptul ca in AppStore nu prea sunt atatea aplicatii periculoase de tip malware, spyware, etc Aplicatiile in AppStore sunt foarte bine gestionate un lucru foarte bun. Pe de alta parte in Andoid Market aproape orcine poate urca o aplicatie si ma deranjeaza ca cei de la Goole nu verifica mai bine aplicatiile din Android Market.

  23. Gabriel Goga
    21/11/2011

    Pai, laurentiu, asta e mentalitatea tipic a romanului, e mai bun ala ca e gratis. De curiozitate, daca ai un smartphone, cate aplicatii ai pe el ? Majoritatea aplicatiilor sunt 1 euro. Refritor la ecrane, am spus, depinde ce nevoi ai cu acel telefon. La pret am spus ca este mai scump Apple.
    Astept un raspuns de la dvs. la intrebarea legata de aplicatii.

  24. laurentiu
    21/11/2011

    Eu zic ca Android-ul este mai bun, in App Store sunt prea multe aplicatii care se cumpara si la Android Market sunt mai putine cu pret. Telefoanele cu Android arata mai bine si au ecranele destul de mare sa vezi calumea pe el (vorbesc aici de SGS2 si deastea care au pret de iPhone 4/ 4S). Si la hardware ai dreptate ca mult din el nu va fi folosit, dar de exemplu un iPhone 4S este mai scump decat un SGS2, dar Samsung-ul are hardware mai bun, deci mai bine dau mai putin pe ceva bun, decat sa dau mult pe ceva cu hardware mai slab doar asa ca sa fie folosit la maxim. In rest articolul este bun!😉

  25. Gabriel Goga
    21/11/2011

    Nu stiu ce sa zic, iPad nu m-a surprins. Galaxy Tab, are camerele mai bune, si am nevoie de ele pentru video conferinte, si ecranul este mai bun. Acum nu stiu ce sa zic, cum am mai spus alegeti ce rezoneaza cu nevoile dvs. Eu prefer Galaxy Tab in materie de tablete.

  26. Postolachi Dumitru
    21/11/2011

    Ca utilizator de iPad de aproape un an iti pot spune ca-si merita pretul cu prisosinta. De Craciun sper sa vina mosul si pe la mine cu o tableta Asus si atunci o sa-mi pot da cu parerea si despre Android.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 21/11/2011 by in Diverse and tagged , , , , , , , , , , , .
