GSMRo

Alege Inteligent

Castiga usor vouchere pe AliStore.ro


Iata ca GSMRo.ro organizeaza un nou concurs in care poti castiga vouchere de cumparaturi pe AliStore.ro in valoare totala de 150 lei! E foarte simplu sa participi si ar fi pacat sa nu o faci!

Perioada desfasurare

De acum si pana pe 01.02.2012.

Ce trebuie sa faci?

Daca nu ai blog trebuie sa:

  1. Intri pe www.alistore.ro si sa iti faci un cont. Click aici. E simplu si rapid (dureaza intre 30 de secunde si 1 minut).
  2. Cand iti faci cont sa nu uiti sa te abonezi la newsletterul AliStore.ro. Nu vor face SPAM, stai linistit.
  3. Dai si tu un Like la pagina oficiala de Facebook AliStore.ro, ca asa e la moda🙂.
  4. Lasi un comentariu la articolul pe care tocmai il citesti unde sa anunti inscrierea ta la concurs si o scurta parere despre noul magazin online de haine pentru femei, AliStore.ro.
  5. Pe 01.02.2012 se va desfasura tragerea la sorti unde poti castiga un voucher de cumparaturi in valoare de 50 lei. Sunt puse la bataie 2 astfel de vouchere de 50 lei, deci vor exista doi castigatori garantat.
Daca ai blog:
  1. Poti participa si la concursul pentru cei care nu au blog pe care l-am mentionat mai sus😉. Un cont, un newsletter si un like. E simplu, iar pe deasupra iti sporesti si sansele de castig.
  2. Scrii un articol pe blogul tau unde sa inserezi un link catre magazinul AliStore.ro (http://www.alistore.ro/) pe cuvantul cheie magazin online de haine pentru femei sau haine online pentru femei, la alegere. Linkul sau linkurile pe care le inserezi catre AliStore.ro nu trebuie sa aiba atributul no follow.
  3. Lasi un comentariu la articolul pe care tocmai il citesti unde sa anunti inscrierea ta la concurs, un link catre articolul pe care l-ai scris si o scurta parere despre noul magazin online de haine pentru femei, AliStore.ro.
  4. Pe 15.01.2012 un juriu format din reprezentantii magazinului AliStore.ro vor declara articolul castigator. Tema e la alegere, dar trebuie sa faca referire la haine nu la OZN-uri🙂.
  5. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 100 lei.
Mai mult:
  • Daca te inscrii in acest concurs vei intra automat si in tragerea la sorti pentru voucherul de 200 lei pe care AliStore.ro il ofera in acest moment la un alt concurs care se desfasoara in paralel. Detalii aici.
  • Ce ati retinut din acest articol? Da, ca am facut de prea multe ori referire la AliStore.ro, dar altfel nu ati sti de unde sa cumparati haine pentru femei de acum inainte🙂. Dupa ce veti vizita magazinul si veti cumpara pentru prima data veti intelege si de ce este atat de important sa retineti numele unui magazin online. Doar nu veti reveni de fiecare data pe un site despre tehnolgie precum GSMRo.ro pentru a va aminti de magazinul ala cu haine faine la preturi decente, nu :D?

Eu deja m-as fi bagat la concurs in calitate de blogger cu articolul asta unde am exemplificat o tinuta vestimentara formata din haine care pot fi cumparate de pe AliStore.ro, dar din pacate nu am voie sa particip. Irina va trebui sa-si cumpere singurica haine de acolo :D!

Succes tuturor!

AliStore.ro - Un nou magazin online de haine pentru femei!

AliStore.ro - Un nou magazin online de haine pentru femei!

P.S.: Numarul minim de participanti la acest concurs este de 10 in cazul in care nu aveti blog si de 5 in cazul in care aveti blog, dar sunt convins ca ne vom strange doar in cateva zile mult mai multi ;)!

Update: daca folositi ultima versiune de Internet Explorer drept browser de internet, va recomandam sa vizualizati pagina AliStore.ro in orice alt browser de internet pentru o experienta placuta de navigare.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

23 comments on “Castiga usor vouchere pe AliStore.ro

  1. Pingback: Castigatori consurs AliStore.ro | GSMRo

  2. Miha Dr
    08/01/2012

    M-am inscris in concurs.Mi se pare super magazinul online,de obicei nu prea ma impresioneaza pe mine chestiile de genul,dar au haine chiar frumoase,my type si la preturi accesibile.Good job!
    De asemenea,aici am scris cateva cuvinte despre AliStore!http://littleworldlove.blogspot.com/2012/01/alistore-wonderland.html

  3. Ruxandra
    07/01/2012

    Super tare magazinul pt. femei AliStore.ro,imi place foarte mult .Articolele vestimentare sunt foarte elegante si au stil,sunt moderne si de o calitatate foarte buna iar preturile sunt accesibile.Super!!!!

  4. Ruxandra
    07/01/2012

    Super tare magazinul cu haine pt femei AliStore.ro,imi place.Articolele de vestimentatie sunt elegante,moderne si de o calitate foarte buna iar preturile sunt foarte accesibile.

  5. aurora cimpoi
    05/01/2012

    M-am inscris in concurs si mentionez ca-mi place site-ul AliStore.ro ,hainutele absolut elegante ,tinute casual si preturi accesilile.

  6. Ioana Ciobanu
    14/12/2011

    Imi place foarte mult magazinul. Imi plac rochiile foarte mult, nu prea am gasit asa ceva in magazine, plus varietatea e larga, de la casual la elegante si preturile sunt accesibile!

  7. oana scurtu
    05/12/2011

    nu pot sa imi fac cont pe site. completez toate campurile,dau inregistrare, pe mail nu imi vine nici o confirmare iar cand incerc sa ma loghez nu merge…..

    • Gabriel Ursan
      05/12/2011

      Incearca sa dai un refresh la pagina cu pricina (F5). Exista posibilitatea sa accesezi siteul de pe un browser neactualizat.

  8. AliStore.ro
    29/11/2011

    Ne bucuram ! Va asteptam in continuare la concurs. Succes !

  9. Georgiana
    28/11/2011

    Imi plac foarte mult articolele vestimentare.Felicitari!

  10. Doina Ana Butman
    26/11/2011

    M-am inscris la concurs.
    Insusi numele site-ul AliStore.ro are ceva, care te atrage,…; in plus, se remarca un design placut, iar nivelul de personalizare si navigare este foarte ridicat.
    Articolele de vestimentatie sunt extrem de reusite, originale, moderne, de o larga varietate…

  11. laurentiu
    25/11/2011

    Am terminat articolul dar nu mi-a iesit prea bine, cel putin imi incerc norocul. Este scurt si la obiect. http://laurentiudanci.blogspot.com/2011/11/alistorero.html

  12. irina
    25/11/2011

    Particip.
    Imi place acest site deoarece are produse de calitate, cu o croiala moderna, un colorit simplu, dar de bun gust.

  13. Pingback: Castiga un voucher de 50 RON

  14. Pingback: Castiga usor vouchere pe AliStore.ro | GSMRo | Gaseste.info

  15. ioana
    25/11/2011

    ok site-ul, chiar am comandat azi o pereche de botine de la ei. Fain ca m-au sunat sa-mi confirme, maine le primesc…abia astept. !

    Hainele ok, par de calitate, asta e important si imi mai place un lucru…site simplu, bine organizat. Succes !

  16. ilie valentin
    25/11/2011

    e unul din cele mai bune site-uri….felicitari pentru ceea ce faceti

  17. Arsene Grig
    24/11/2011

    OK siteul.Abonat,pieptanat,coafat.Vedem ce-o urma…

  18. Ploesteanu Petronel
    24/11/2011

    Un site ok ; m-am abonat la newsletter, poate ”pune ochii” sotia pe ceva !!!

  19. Pingback: Concurs – Castiga 2 vouchere de 50 ron | Concursuri Online | Superbingo Metropolis | Loto 6/49

  20. Pingback: Castiga usor vouchere pe AliStore.ro

  21. laurentiu
    23/11/2011

    Eu cred ca voi posta pe blog ceva dar maine. Bine ca ne-ai zis!

Scrie un comentariu!

