GSMRo

Alege Inteligent

Precomenzi pentru Asus Transformer Prime


Nu stim exact o data de lansare a lui Asus Transformer Prime, insa stim ca e foarte asteptata de multi utilizatori. Asa ca ieri seara a deveni disponibila pentru precomanda la BestBuy.
Daca multe zvonuri spuneau ca tableta va avea Android 4.0 Ice Cream Sandwich, aceasta vine cu vechiul 3.2 Honeycomb, sa vedem cat de mare zarva se va face pe aceasta tema in zilele urmatore. Ca am vorbit despre soft un pic, sa trecem putin pe partea de hardware, tableta are un procesor Tegra 3 si 1 Gb de RAM si o memorie de stocare de 32 de GB.

Tableta masoara 10.1 inch si poate fi precomandata la pretul de 500 $. Momentan este doar versiunea wi-fi si nu se stie inca nimic de o versiune 3G. Amazon anunta ca tableta va fi lansata oficial pe 16 decembrie.

Frumoasa jucarie😕 incepe sa imi placa, of cand ma hotarasc sa iau ceva mereu apare altceva :)), voi ce parere aveti despre noua tableta Asus ?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Precomenzi pentru Asus Transformer Prime

  1. Robert Kis
    03/12/2011

    super tableta asta, sper ca in vara sa imi iau si eu una sa vad ce stie:D,dar poate pana atunci apare ceva mai bun ;))

  2. andreas8888
    29/11/2011

    A aparut la precomanda in germania pe amazon la 599 euro inclusiv dock ul ………. mai dai 13 % la intrarea in tara destul de mult ……….

    http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_3_11/279-5622182-5752747?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=asus+transformer+prime&sprefix=asus+transf

  3. Gabriel Goga
    29/11/2011

    Sa fie de $ si nu de euro, ca la noi e treaba aia cu inflatia :)) cumparam in dolari si dam la acelasi pret + taxe dar in euro. Si legat de nume, Transformers este marca inregistrata a celor care fac desenele ( care apropoo exsita 84 ), iar Trasnformer este a celor de la Asus. Ar putea oricum sa ii dea in judecata dar nu se numesc Apple, ca sa faca ce au facut cu Samsung.

  4. MadMike
    29/11/2011

    Pretul este EXCELENT insa pe Amazon.. Mai platesti 13% la intrarea in tara. De altfel, in magazinele din romania garantat va fi peste 700-800$, o sa vezi… In rest… Tegra 3 isi lasa amprenta..

  5. Pato Basil
    28/11/2011

    astia au contract cu aia de al filmul transformers?

  6. Gabriel Goga
    27/11/2011

    Eu ma vazut ceva review-uri si din ce m-am jucat eu pe ea ca avea un oarecare lag, ma gandesc acum ca ceea de la magazin, o fi fost si stricata la touch ca la cati umbla cu ea ..
    Dar oricum Asus asta e mai bun ca ambele :)). Sa vedem acum, momentan nu pot sa o vand pe a mea.

  7. FaraVirusi
    27/11/2011

    Parca spune-ai ce iti doresti un Xoom sau un P7500😀
    Are un prieten P7500 si mi-a imprumutat-o si mie, pur si simplu nu m-am putut desparti de ea🙂 Nici nu m-am gandit ca merge asa de bine pana nu am avut-o in mana. Este compacta, touch-ul merge perfect. Daca imi pot vinde S2-iul (care merge de minune),am si eu in plan sa imi cumpar tableta P7500.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 27/11/2011 by in Diverse and tagged , , , , , , .
