GSMRo

Alege Inteligent

Design oficial HTC Ville


Dupa ce in umra cu ceva timp am prezentat cateva informatii despre noul smartphone htc, a aparut si o fotografie in care putem observa cum va arata HTC Ville.

HTC Ville

HTC Ville

Noul smartphone, arata aproximativ la fel ca celelalte modele lansate recent de HTC, parerea mea ca ar trebui un pic redefinit design-ul pentru ca toate par la fel. Carcasa unybody si 8 mm grosime pe un ecran de 4.3 ” cam asta ne rezerva la capitolul design. In rest ce stiam si pana acum, procesor dual-core 1.5 GHz, Beats Audio si Android 4.0 Ice cream sandwich ca sistem de operare.
Vreau sa vad ce poate, va primi un review, odata cu lansarea sa la World Mobile Congres, Barcelona 2012.

Ce parere aveti legat de design ? Mie imi pare familiar, cum am mai spus, nu sunt diferente intre el si Sensation sa zicem sau alte smartphone-uri oferite de HTC.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Design oficial HTC Ville

  1. laurentiu
    29/11/2011

    Toate HTC-urile misto arata cam la fel, dar imi plac, toate Samsung Galaxy-urile scumpe arata cam la fel. Singurul telefon care nu arata ca unul „normal” este Motorola FlipOut si Xperia Play.

  2. Pingback: Design Oficial HTC Ville | GSMRo | Gaseste.info

  3. FaraVirusi
    29/11/2011

    Arata bestial, di cate am citit pe net pana acum am vazut ca carcasa unybody este foarte rigida la zgarieturi si socuri. Nimic de reprosat nici la capitolul audio.
    Sa speram ca acumulatorul sa fie unul puternic….. dar ramane sa vedem daca asa va fii.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 29/11/2011 by in Diverse and tagged , , , , , , , .
