GSMRo

Alege Inteligent

Posesorii de iPhone sunt cei mai loiali clienti


Navigand pe net din pagina in pagina am descoperit un sondaj foarte interesant, facut de o publicatie spaniola ( varianta in limba engleza, PC World ). Astfel potrivit acestui sondaj, posesori de iPhone sunt cei mai loiali clienti ai unui producator de smartphone-uri.
84% dintre posesorii de iphone, nu ar renunta la acest brand in viitor daca ar fi nevoiti sa achizitioneze alt terminal. Personal cred ca e vorba de toate produsele Apple, dar stiti voi eu sunt mai fan apple asa ca : )).

Potrivit aceluiasi sondaj doar 60% dintre posesori de device-uri android, ar alege din nou un dispozitiv cu acest sistem de operare, pe cand blackberry are doar 48% de clienti fideli.
Topul a fost realizat cu 4.500 de persoane in 9 tari, Marea Britanie, Franța, Germania, Italia, Spania, Brazilia, China, SUA si Japonia.

Ce parere aveti despre acest studiu ? Vi se par reale aceste cifre, eu tind sa cred ca da, stiam demult de Apple ca are clienti destul de fideli, dar de android si blackberry nu auzisem nimic de genul acest.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

23 comments on “Posesorii de iPhone sunt cei mai loiali clienti

  1. Pingback: Be open-source Ubuntu Linux | GSMRo

  2. Marius
    01/12/2011

    Eu raman fan Android :d

  3. Adrian
    30/11/2011

    Am iPhone si tot iPhone as alege pentru ca face exact ce am nevoie(nu ca altele nu ar face poate aceleasi lucruri) si ma satisface 100%. Si de aproape 4 ani de cand folosesc marca Apple nu pot sa spun decat ca sunt multumit de ei si cu siguranta as achizitiona mult mai multe produse de la ei. Cum ar fi un iMac de 27″ sau un MBP de 15″…doar ca pentru buzunarele romanilor nu sunt intotdeauna accesibile. Folosesc un MBP de 13″ model 2011 la locul de munca si pot spune ca e o adevarata placere. Acasa am un Acer.

  4. laurentiu
    30/11/2011

    Daca n-as avea sculele care le am eo in PC nu m-as mai juca asa mult…… Si cand voi primi de ziua ema o tableta voi sta pe ea non stop in pat (imi place sa stau pe la 12-1 noaptea pe net ca atunci merge mai bine ca sunt putini „online”).

  5. Robert Stancu
    30/11/2011

    Zi-mi mai multe despre Linux(adica Ubuntu) . Cum e, sunt aplicatii pt el ? Eu sunt nou in Linux asa ca…..eventual poate faci un articol ca sa ne explici noua necunoscatorilor cum e treaba. Ms anticipat !

    • Gabriel Goga
      30/11/2011

      Linux este un OS dedicat opretiunilor de internet, se misca foarte rapid atat in executarea comenzilor cat si in navigarea web. Are cam toate aplicatiile windows cu exceptia jocurilor, si in loc de Y!M are un soft Empathy care are aceleasi functii si daca nu iti place mai sunt altele. Are un store propriu, este un fel de Android sau iOS ca sa zic asa, 4 ferestre care le poti custmoiza, bara de informatii ceas semnal wireless sus si aplicatiile dreapta. Nu stiu ce sa mai zic despre el, e incurcat in foldere un pic pana te obisnuiesti.
      Nu recomand executarea in dual-boot cu windows 7 doar daca ai un procesor peste 2.6 GHz si minim 4 GB ram, nu stiu de ce dar consuma multe resurse in dual boot si o sa remarci o oarecare sacadare a windows-ului, asa el propriu 800 Mhz si 128 mb ram sunt suficienti. In rest nu stiu, astept aprobare de la Gabriel daca pot scrie despre asta, desi nu este pe aceiasi nisa, poate pe TechArena.ro o sa fac ceva. Sa vedem in rest http://www.ubuntu.ro sectiunea forum, gasesti tot ce ai nevoie.

      • laurentiu
        01/12/2011

        Am gasit eu intr-o cutie veche un Pentium3 si cu 3 module de RAM de vreo 128 2 si unu dee 256 MB si cu un Hard de 4,3 GB si cu unu de 20 GB :)))) si cu floppy :)) si cu o placa video mai tre doar sursa si il fac sa mearga:))) incerc mai tarziu linux pe el:)
        PS: ca sa maerga si W7 si Linux zici ca trebuie vreo 2,6 GHz la CPU? Single Core sau Dual core?

        • FaraVirusi
          01/12/2011

          Ubuntu trebuie sa iti mearga, iar daca iti va merge greu poti sa iti instalezi in ubuntu interfata Kubuntu sau Xubuntu.
          Mi-e mi-a mers Ubuntu pe un Pentium 2, care are HDD-ul de doar 4 Gb😀 Nu stiu exact ce placa video avea, si nici memoria ram. Dar in orce caz rau minuscule :))

          • Gabriel Goga
            01/12/2011

            Mai gandestete cu 4 GB. Din cate stiu eu merge cu minim 8.

        • Gabriel Goga
          01/12/2011

          Nu are importanta dual core sau single core. Oricum nu cred ca mai cumpara nimeni procesoare de 2.6 Ghz Single Core, eu am gasit decat un AMD cu specificatiile astea.

          • laurentiu
            01/12/2011

            Deci pe Intel Dual-core-ul meu de 3GHz si 4 GB RAM ar merge bine si W7 si Linux. Si poate gasesc o intrebuintare si la Pentium 3-ul acele (mi se pare ca a fost al 2-lea PC a tatalui meu, amintire….). Mersi de detalii!

    • FaraVirusi
      01/12/2011

      Pe linux, ai aproape tot ce ti-ai dori, inafara de jocuri. Eu folosesc Ubuntu si sunt multumit de el, adica pot sa navighez in siguranta pe net, pot sa vad un film, sa ascult o muzica, pot sa stau pe chat cu prieteni. Ubuntu este un OS pe care te poti baza, dar sa nu crezi ca daca folosesti ubuntu (sau orce alta distributie de linux) nu te poti infecta.
      Nu iti recomand Ubuntu daca vrei Office de calitate si jocuri!!
      Pe ubuntu nu prea poti face operatiuni de software adica daca vrei sa iti faci upgrade la telefonul tau, sau root la telefonul tau nu prea o sa reusesti pe ubuntu.
      Daca vrei sa il incerci sa vezi cum e poti sa instalezi o masina virtuala pe windows gen virtualbox sau vmware player. Acolo poti sa il testezi sa vezi ce interfata are, sa vezi cam ce poate, si daca chiar esti hotarat sa il instalezi nici eu nu iti recomand sa il instalezi in dual boot. Eu folosesc pe Desktop Windows 7 si pe laptop Ubuntu 10.04 LTS. Iar daca o sa intalnesti probleme, tutoriale, etc. poti sa intri pe ubuntu.ro sectiunea forum, unde iti recomand sa iti faci un cont. Acolo vei gasi o sumedenie de probleme rezolvate, intrebari, etc..

      • Gabriel Goga
        01/12/2011

        Ee root la telefon, daca nu fac si astia itunes pentru linux :-<.

        • Robert Stancu
          01/12/2011

          Eu am un sistem pc cu procesor Intel I3, 4GB RAM DDR3, HDD 500GB SATA 3. Intel HD Graphics. Pot sa-l instalez in dual-boot fara probleme ?

          • Gabriel Goga
            01/12/2011

            Da ar trebui sa fie ok. Mie pe un laptop acer, AMD X2 Athlon 2.1, si 3 gb ram mergea sacadat windows, linux nu avea trb.

  6. laurentiu
    30/11/2011

    Laptopu nu imi place ca este cam incomod (si am un netbook) si il foloseste tata la servici. PC-ul n-as renunta la el nici o data ca fara jocurile mele de 2011 nu as putea trai🙂 si tin mult si la monitor este unu de 24 inch si cu ecran lucios:) si la telefon as renunta repede ca sa-l inlocuiesc cu altul. Cred ca imi vand telefonul si PSP-ul ca nu prea mai stau pe el si imi iau un Xperia Play ca le face pe amandoua🙂 Si fanii Apple raman fani Apple.

    • Gabriel Goga
      30/11/2011

      Asa suntem noi mai fideli, speciali :)). La Windows am renuntat demult, jocuri doar pe xbox, in rest sunt user linux de .. mult.

      • Urban Razor
        03/12/2011

        CUM POTI RENUNTA LA WINDOWS!!!!!!!!!!!!Nu pot sa spun ca sunt fan Xbox,dar imi place mult mai mult decat PS3 sau WII iar Linux e OK si atat.All correct.M-as pierde daca-s avea linux.Lista OS-urilor mele:
        -Windows
        -Android
        Si in viitor cand voi fi in America la compania Microsoft si sa castig 2000$ pe luna…..atunci cred ca mi-as schimba parerea si as lua unnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…………………..Samsung Galaxy Note.In rest….apartin Defy-ului meu care mi se pare si tableta si telefon.(doar diferenta versiunii OS si ecranul)

        • Urban Razor
          04/12/2011

          A fost o aberatie cu Microsoftu nu o luati in serios:))Era doar un exemplu

  7. FaraVirusi
    30/11/2011

    Dacaar fii ca eu sa imi achizitionez device acela ar fi Android😀

  8. Gabriel Goga
    30/11/2011

    Eu nu cred ca pot renunta la laptop. Defapt am in plan sa renunt la el si sa imi iau un desktop, dar cand ajung acasa si bineinteles cand voi avea bani pentru ca as vrea sa incerc un mac pro, iar cel mai ieftin e 2500 $ deci mai vedem :)).
    Legat de Android, sincer a inceput sa imi placa si mie, cel putin honeycomb, pe telefoane nu imi place, nu stiu de ce, dar e putin aiurea sunt eu prea obisnuit cu iOS probabil si de asta, dar 2.3 ala chiar nu imi place deloc. Sa vedem ce ne rezerva ICS.

  9. laurentiu
    30/11/2011

    Eu nu as renunta a Android nici o data ca imi place chiar mai mult decat Windows-ul. In loc de un laptop mi-as lua o tableta. Am un netbook dar cand l-am luat nu prea erau tablete cu Android.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 30/11/2011 by in Diverse and tagged , , , , , , .
