GSMRo

Alege Inteligent

Ce parere aveti de Secret Santa?


Secret Santa, adica Mos Craciun Secret, este un concept ce presupune ca tu sa faci un cadou secret si sa primesti la randul tau un cadou secret! De obicei, Secret Santa se practica intr-un cerc organizat de colegi de munca sau de prieteni apropiati.

Ce se intampla de fapt?

Pai … tu cumperi un cadou si il bagi in sacul lui Secret Santa. Prietenii fac acelasi lucru. Cand trebuie sa vina Mos Craciun fiecare primeste cate un cadou fara sa stie de la cine l-a primit. Astfel, toti veti primi un cadou secret fara sa stiti de la cine!

Ma gandesc ca la anul, ca acum nu sunt pregatit si nu mi-a venit ideea mai devreme, sa organizez un Secret Santa pe GSMRo.ro intre citititorii fideli. Multi ar spune ca se poate realiza si acum, dar pentru a iesi bine, trebuie multa organizare.

Ideea mi-a venit dupa ce am aflat ca libraria Elefant.ro organizeaza Secret Santa anul asta. Am zis ca merita sa mentionez de acest aspect si pe GSMRo.ro avand in vedere ca daca sunt multi care se implica in aceasta campanie vor fi ajutati si copii defavorizati prin intermediul organizatiei Salvati Copiii.

Chiar daca multi dintre noi ne dorim cadouri care mai de care si chiar avem sansa sa le obtinem, mai exista si copii care nu spera atat de realist sa vina Mos Craciun si la ei anul acesta.

Avand in vedere ca am multi prieteni ce ar fi bucurosi sa primeasca cadou o carte de la Mos Craciun sigur am sa ma implic si am sa cumpar cateva cadouri de pe Elefant.ro.

Ce spuneti, va bagati?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

9 comments on “Ce parere aveti de Secret Santa?

  1. ioana
    09/12/2011

    e frumoasa ideea, ma mai gandesc!

  2. AnCuTzA
    08/12/2011

    Ma refeream la aplicatiile cu 0,10 centi

  3. AnCuTzA
    08/12/2011

    Mai e inca oferta?

    • Gabriel Ursan
      08/12/2011

      Este pe Elefant.ro, noi doar am anuntat de Secret Santa. Anul asta nu-l organizam din pacate😦.

  4. laurentiu
    08/12/2011

    Gabi, poti scrie si un articol despre Android Market, ca azi dimineata erau oferte la niste aplicatii si costau vreo 0,10 dolari (33 de bani) ca au facut 10 bilioane de downloadari, si sa afle si lumea de aici.

    • Gabriel Ursan
      08/12/2011

      Stiu Laurenti, sarbatoresc cei de la Google🙂. Am fost destul de full, dar am sa incerc. Multumesc mult!

  5. Eraxus
    08/12/2011

    Ma bag si eu:D

  6. AnCuTzA
    07/12/2011

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Scrie un comentariu!

