GSMRo

Alege Inteligent

Asus Eee Slate – Mini-review


Ei bine era timpul sa mai revin si eu cu un articol, nu de alta dar a trecut ceva timp de cand nu am mai scris si simteam ca ar fi timpul. Am fost ocupat zilele astea cu forumul GSMRO, de care cu siguranta ati auzit si voi intr-un post anterior. Daca tot e un fel de revenire macar sa fie una in forta ca sa zic asa, dupa cum ii spuneam lui Gabriel Ursan seara trecuta, am fost sa ma joc un pic cu ceea mai puternica tableta disponibila pe piata si anume Asus Eee Slate.

Sa numai lungim vorba si sa trecem la ce ne intereseaza de fapt, aceasta tableta cu caracteristicii mai bune decat un laptop.

Design Asus Eee Slate

Design Asus Eee Slate

La capitolul design , Asus, a crescut proportiile cand vine vorba de marimea display-ului standard al tabletelor, noul Slate vine cu un display de 12.1 inch, deja depasim majoritatea netbook-urilor de pe piata, si cu o rezolutie foarte buna de 1280×800 pixeli. Tableta are toate porturile disponibile si pe orice desktop. Dispunem in partea stanga de port HDMI, port audio-video jack 3.5 mm, 2 porturi USB 2.0 si un slot SD, pentru card de memorie. In partea de jos Asus a integrat destul de frumos un stylus care interactioneaza foarte foarte bine cu tableta. Mai trebuie sa mentionez ca tableta are 16.9 mm grosime si cantareste destul de mult 1.16 Kg. Mai dispune si de o camera de 2 MP in fata.
Am vorbit putin de design, de display sa trecem mai departe pe partea de hardware unde avem o surpriza mult mai mare. Tableta vine cu un procesor Intel dual-core i5 si 4 GB de memorie RAM DDR3, iar la capitolul memorie avem 64 de GB disponibili format SSD insa daca nu ne ajung putem face upgrade cu ajutorul unui card SD. Un impediment pentru aceasta tableta il reprezina faptul ca dispune doar de 3 ore de functionare, insa la asemenea specificatii cred si eu.

Asus Eee Slate

Asus Eee Slate

La nivel de software, banuiesc ca nu se asteapta nimeni la un Andorid, avem de lucrat cu Windows 7, care se comporta la fel ca pe orice desktop sau laptop. Asus Slate nu este nici pe departe cea mai silentioasa tableta, din contra este chiar destul de zgomotoasa, insa asta se datoreaza in mare parte procesorului si celor 4 coolere ale tabletei. Reprezentantul magazinului unde am testat aceasta tableta mi-a spus ca este vazuta de toata lumea ca o tableta bussines si una foarte apreciata. ” Aceasta tableta este pentru clasa bussines, datorita dotarilor in primul rand, insa asa ne-a fost prezentata si de catre producator. Oricum in 2 zile am vandut 12 bucati si suntem destul de multumiti ” Cam aceasta a fost declaratia sa.

Lucruri importante care ar mai trebui spuse despre aceasta tableta, are cel mai lin zoom pe care l-am vazut la o tableta, ecranul sau nu retine amprente ( cel putin nu vizibil ), vine la pachet si cu o tastatura bluetooth, iar eu am testat-o si cu un mouse USB si pot spune ca lucreaza excelent touch cu mouse si tastatura.

Acest nou model de Asus este un laptop sau cum l-au caracterizat ei, un PC Modern in toata regula, are tot ce ai nevoie si nu este lucru pe care nu il poate face, fata de un PC obisnuit. Pretul? Ei bine este destul de scumpa 1399 de euro ( acolo unde am testat eu ), insa eu as prefera-o in locul unui laptop fara dar si poate.

Ce parere aveti despre acest „pc modern” ?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

10 comments on “Asus Eee Slate – Mini-review

  1. dinalex
    20/12/2011

    Unde este ca sa-l incerc si eu?

    • Gabriel Goga
      20/12/2011

      Media Markt Huelva Spania. In Romania nu stiu unde ai putea sa incerci aceasta tableta.

  2. Gabriel Goga
    09/12/2011

    Este performanta in comparatie cu celelalte de pe piata. Si este suficient de bun sa il compari cu un netbook.

  3. MadMike
    09/12/2011

    Arata bine insa nu trebuie sa fim visatori. Eu inteleg ca are memorii DDR3, are SSD, ba chiar are un procesor i5, insa performantele chiar nu se pot compara cu un netbook/laptop sau desktop chiar.
    In primul rand performantele si racirea. Intr-o pastila ce 1cm patrat, crezi ca poti obtine performante ca intr-una de 3 cm patrati? Fictiv vorbind. Sau, o memorie DDR3 ce functioneaza la 400mhz, crezi ca se poate compara cu una ce ruleaza la 1600Mhz? Nu, nici vorba.

    Eu am ajuns la concluzia ca atunci cand vorbesti de portabilitate, nu au cum sa aduci in discutie performanta. Pur si simplu. Eu sunt dispus sa testez acel procesorul i5 pe care il are, contra unui Sempron V5 de laptop, si atentie, e sempron single core, si iti garantez ca sempronul va fi cu mult peste acel i5.

    Nu neg. E un portabil excelent in cazul in care ai nevoie de browsing sau utilizarea a ceva aplicatii de birou simple, insa nu putem aduce in discutie cuvantul performanta.

    Cat despre pret, sa fim seriosi, la 1000 si ceva de euro, poti cumpara un Asus Transformer care este un portabil excelent, si iti mai raman bani si de un laptop „decent” cu care sa-ti faci treaba acasa. Parerea mea.

  4. Gabriel Goga
    09/12/2011

    Care galaxy ? De spui ca nu a aparut. E totusi tableta nu media player si game center..

  5. laurentiu
    09/12/2011

    Doar 64 de GB??? Eu un hard de 1TB l-am umplut intr-o luna, daca jocurile mele au vreo 15-20 de GB fiecare, plus filmele Full HD, si trebuie stiu ca nu am mai tras de mult pe DVD. Si 4 colere, nu prea imi palce, si greutatea? Prea mare! Laptopul meu are 1,5 KG si mi se pare prea greu si incomod cand stau in pat, si poate primesc de ziua mea un Samsung Galaxy Tab 10,1 sau 8,9 (am vazut-o intr-un magazin si inca nu a aparut, si te rog mult sa scri un articol despre ea ca nu prea am gasit pe net). Si ai facut o prezentare buna! Daca faceai Video era super tare.

  6. FaraVirusi
    09/12/2011

    Mama, la 1400 euro imi i-au laptop de ultima generatie cu procesor intel core i7 si zsd de 64 gb😀

  7. Gabriel Goga
    09/12/2011

    Mersi. E un fel de preview ca sa zic asa , nu e un review cu absolut tot, vruiam sa fac video dar nu mi s-a permis.

  8. Eraxus
    09/12/2011

    II mai performanta ca PC-ul meu🙂, acum ma uit oleaca pe Youtube sa aflu si mai multe despre ea:P
    Apropo bun review.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 09/12/2011 by in IT&C, Review and tagged , , , , , , .
