GSMRo

Alege Inteligent

Stiati de iShield, nu?


Sunt convins ca multi oameni au auzit de iShield.ro daca si-au pus macar odata problema protectiei telefonului. Tot la fel de multi oameni au cumparat folii de protectie de acolo. Cei care citesc destul de des blogul GSMRo.ro, nu au cum sa nu stie ca de curand sunt posesorul unui iPhone 4s, iar urmatorul pas este protectia acestuia. Voi alege aceasta folie de protectie de la iShield.ro.

Pentru a motiva alegerea mea, am sa va ofer un text de prezentarea a companiei pe care va invit sa-l citit in cele ce urmeaza. Cu siguranta la finalul articolului unii dintre voi se vor gandi serios ca e momentul sa aleaga o solutie sanatoasa de protectie pentru telefon.

De peste trei ani de zile, iShield.ro este magazinul virtual consacrat in alegerea unei protectii cu grad militar pentru device-uri.
Despre foliile iShield vorbeste chiar nevoia de protectie si siguranta a gadgeturilor noastre. Care e urmatorul pas pe care-l realizam dupa achizitionarea unui nou device ? Il protejam ! Incercam sa-l tinem cat mai curat, cat mai ferit de accidente si cat mai prezentabil. Ei bine, cum indeplinesti toate aceste trei criterii fara sa fii nevoit sa recurgi la mai multe dispozitive de protectie ? Raspunsul este simplu: foliile de protectie. Dar nu orice folii iti vor putea proteja telefonul in intregime de zgarieturi, nu toate foliile vor fi la fel de transparente si nu toate iti vor oferi garantia pe viata !

iShield.ro este importator si distribuitor exclusiv in Romania pentru foliile de protectie cu grad militar (Alien Surface, invisibleSHIELD si Clear Armor), oferind protectie completa pentru cea mai variata gama de device-uri: telefoane mobile, iPod-uri, laptop-uri, camere digitale, ceasuri, tablete grafice, etc. La ora actuala folia Alien Surface este cea mai cautata datorita componentei speciale Alien Surface, care   va acoperi chiar si zgarieturile existente pe intreaga suprafata a gadgetului tau. Ai citit bine, folia acopera zgarieturile existente pe gadget si nu numai atat, dar imbunatateste aderenta si ofera o stabilitate deosebita atunci cand este amplasat intr-un mediu umed si alunecos.

 

Un mare plus al acestor folii de protectie este datorat de spatiul de acoperire full-body, astfel incat nicio portiune a gadgetului tau sa nu ramana neprotejata. Taieturile sunt facute la milimetru pe baza de laser in laboratoare special dezvoltate, astfel incat butoanele si caile de acces sa ramana perfect functionale, avantaj enorm pe care-l detine o astfel de folie de protectie in comparatie cu o husa sau o carcasa. 

Foliile iShield nu modifica aspectul gadgetului, sunt aproape invizibile avand un grad ridicat de transparenta. Acesta ar reprezenta un mare plus pe care il detine Alien Surface fata de Zagg sau Case Mate: transparenta si rezistenta. Cu peste 15 % mai rezistente si cu peste 20 % mai transparente, foliile de la Alien Surface au la ora actuala cele mai performante caracteristici tehnice.

Daca te ingrijorezi ca vei oferi o suma consistenta de bani pentru o simpla folie, care ti se va putea defecta dupa un anumit timp, afla ca toti acesti trei producatori din Statele Unite ofera garantie pe viata la aceste folii. Avantaj care nu va putea fi niciodata prezent in cazul unei huse sau al unei carcase. Poate cea mai majora diferenta si cel mai important beneficiu pentru impatimitii romani de gadgeturi este ca singura companie americana care ofera garantia in Romania este Alien Surface. Spre deosebire de Zagg sau Case Mate, acestia au realizat un sistem de garantie mult mai eficient, oferind stocul de garantie fiecarui reprezentant oficial al fiecarei tari in care se distribuie foliile Alien Surface.

Va prezentam mai jos cateva din particularitatile tehnice ale tehnologiei de protectie iShield Alien Surface:

  • Grosimea de doar 0.2 mm nu modifica in vreun fel forma dispozitivului, de aceea Alien Surface este cea mai subtire husa din lume pentru mii de aparate electronice. 
  • Daca se doreste indepartarea foliei de pe aparat, aceasta se poate face in conditii normale fara nicio dificultate si fara resturi lipicioase.  
  • Acopera zgarieturile existente pe gadget. 
  • Imbunatateste aderenta. 
  • Reduce aparitia amprentelor. 
  • Grad militar. 
  • Garantie pe viata in Romania prin intermediul iShield.ro 
  • Taieturi de inalta precizie pe baza de laser pentru o acoperire completa. 
  • Instalare mai accesibila datorita formulei AlienSpray™.

Ce parere aveti?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Stiati de iShield, nu?

  1. cristi
    02/03/2012

    sper sa mi-o schimbe ca nu se observa nici o schimbare fata de aseara…stiti cumva daca cei de la centrele de reparatii telefoane pot sa imi puna folia?

  2. cristi
    01/03/2012

    Salut! si eu am tot un 4s si ama plicat folia…doar ca am facut o prostie,n mi-am dat seama ca partea de spate este legata cu cea laterala…si le-am montat separat,pe fiecare parte.si pe ecran nu imi place cum s-a asezat…crezi ca mi-ar putea schimba folia daca nu dispar imperfectiunile?am repectat toate instructiunile….

    • Gabriel Ursan
      01/03/2012

      Da, daca le trimiti tot pachetul primit la garantie am inteles ca o schimba.

  3. Marius
    15/12/2011

    Cautand o oferta de husa/folie pt tel meu – care este si cam ciudatel el din cauya designului :))) Xperia Arc – am vazut si eu prezentarea acestei folii si pare super ok. Pacat ca eu fiind intr-o zona in care se agata harta in cui nu am gasit pe nimeni pe aici care sa poata fi in stare sa monteze folia si cum sunt atehnic nu m-am bagat eu la treaba asta.
    Motiv pentru care mi-am facut asigurare la telefon. Asa, poate sa se prapadeasca in orice moment, fara sa ma doara capul.

  4. Mihai
    15/12/2011

    Cel mai mult e „zgarietura-proof” o am pe Galaxy S2 si am purtat in buzunar o gramada de obiecte ascutite cu telefonul si acesta nu are nici cel mai mic semn.Excelenta,o recomand!

  5. UrbanRazor
    14/12/2011

    Dar e bullet-proof?????:))Zice „Grad militar. ” deci practic e rezistent la orice impuscatura xD

  6. Silviu
    14/12/2011

    Da, cea mai buna alegere. O am pe iPhone4 folia Alien Surface de 8 luni de zile dupa ce am incercat si alte folii dar asa protectie completa si asa rezistenta n-a avut niciuna. E un pic cam scumpa pentru bugetul romanilor insa isi merita banii… mai ales ca daca ai probleme cu ea ti-o inlocuiesc fara nicio problema ca are garantie pe viata. Sa o folosesti sanatos😉

Scrie un comentariu!

