GSMRo

Alege Inteligent

Concediu de munca


In perioada aceasta ma bazez pe echipa GSMRo.ro sa-mi tina locul cu articole si comentarii. La mine este o perioada mai aglomerata pe plan personal. Este decembrie, luna vanzarilor, iar jobul meu full time ma va solicita de mult. In fiecare zi voi fi plecat in deplasari, iar timpul pentru GSMRo.ro va fi destul de redus. „Colac peste pupaza„, Irina nu se simte tocmai bine cu sarcina (nu e grav, stati linistiti, dar necesita internare) si este internata in spital, iar putinul timp liber pe care il am va dati seama ca il petrec cu ea.

Imi cer scuze anticipat fata de toti utilizatorii care asteptau raspunsuri prompte la anumite intrebari adresate uneori direct mie, dar sunt convins ca veti intelege situatia. GSMRo.ro merge mai departe cu ajutorul echipei formate atat din editori cat si din vizitatori si comentatori fideli care intotdeauna au adus un plus de valoare acestui blog.

Dragi citititori, va invit sa preluati GSMRo.ro comentand la fiecare articol unde un vizitator are nevoie de ajutor. Ne auzim in prima si a doua zi de Craciun cand sunt liber ;)!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

7 comments on “Concediu de munca

  1. Gabriel Goga
    23/12/2011

    Am sa ma interesez si eu despre aceasta problema si despre cat de bun este acest telefon. Revin cu un mesaj.

  2. Roxana
    22/12/2011

    buna seara, citesc de ceva timp pe site`ul vostru si am gasit raspunsuri la muulte “probleme” pe care le aveam in leg telefoanele pe care urma sa le achizitionez… azi insa am dat de o problema pe care nimeni nu m`a putut ajuta, insa sper ca poate aveti un raspuns sau ma puteti indruma.. as vrea sa cumpar un HTC THUNDERBOLD dar am inteles ca in Romanica nu se pot decoda aceste telefoane..etc.. stiti cumva daca se poate si unde? si daca e un telefon bun dupa parerea voastra si in ultimul rand.. multumesc ;))

  3. Soacra
    20/12/2011

    Familia si munca trebuie sa fi pe primul loc. Iti tinem pumnii si pe noi tot pe aici prin zona ne gasesti.

  4. Army
    19/12/2011

    Sanatate Irinei!

  5. ioana
    19/12/2011

    sanatate sotiei si cocutei!

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 18/12/2011 by in Stiri and tagged , , , .
