GSMRo

Alege Inteligent

Accesorii iPhone 4 si iPhone 4S


Indiferent de telefon, accesoriile pentru acesta merita alese cu atentie. In acest articol am sa ve prezint ce imi voi lua eu pentru iPhone 4S. Vom vorbi deocamdata despre un suport auto si niste carcase de iPhone.

Probabil multi cauta sa-si cumpere tot ce e mai bun si „mai recomandat” de producator in materie de accesorii pentru telefoanele mobile la care tin atat de mult. Eu unul asa sunt. In cele din urma, am discutat cu cei de la MobileDirect.ro si m-au ajutat sa gasesc niste solutii bune avand in vedere ca atat Google cat si comparatoarele de preturi si produse din onlineul romanesc m-au directionat tot la ei. Hai sa vedem.

Suport auto pentru iPhone 4 si iPhone 4S

Multi din cei care au folosit pana acum un suport auto pentru telefon nu se mai grabesc sa-si cumpere unul daca au avut in trecut experiente nefericite cu alte suporturi auto. Eu, spre exemplu, mi-am cumparat mai demult un suport auto compatibil cu HTC Desire (telefon pe care il aveam la vremea aceea) pe care nu am dat foarte multi bani. Nu mai tin minte, cred ca m-a costat vreo 30 de lei, maximum. In 4 – 5 luni de folosire intensa plasticul de la rotita care imi permitea sa rotesc telefonul in pozitie landscape a cedat si de atunci nu mi-am mai cumparat nici un alt suport auto.

Revenind la suportul auto pentru iPhone 4S, pot spune ca am cautat de data asta variante direct pe siteul oficial Apple. Am zis ca indiferent cat o costa, macar bun sa fie. Din pacate nimic nu m-a multumit pentru ca multe dintre ele veneau si cu diverse accesorii sau facilitati care pur si simplu nu ma interesau. Nu am nevoie nici de modulator FM si nici de incarcator auto. Vroiam doar un suport auto bun, iar cele de la Navigon pe langa faptul ca nu prea se mai afla pe stocurile retailerilor roamani, nici nu m-au atras in mod deosebit, mai ales ca bratul de prindere mi se parea foarte scurt. As aprecia foarte mult un suport auto cu mufa incorporata de incarcare a telefonului, dar momentan nu am gasit asa ceva.

Nu are rost sa va mai plictisesc cu detalii suplimentare asa ca am sa va spun ce am ales. Iata-l!

*nu va chinuiti sa dati click pe poze pentru a le vedea mai mari pentru ca sunt deja inserate la dimensiunea maxima

Suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Sistem de prindere suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Sistem de prindere suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Mecanism functionare suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Mecanism functionare suport auto iPhone 4 si iPhone 4S

Un suport auto de calitate care nu costa nici 2 lei si care imi inspira incredere. Este conceput special pentru iPhone 4 sau iPhone 4S, iar asta e un lucru pe care mi-l doream avand in vedere ca suporturi auto universale exista pe piata cu duiumul. Permite reglare pe 3 directii, iar in cazul in care sunteti amatori de filmari pe care sa le publicati pe TraficTube.ro :) puteti face acest lucru fara probleme, mai ales ca acest suport auto permite iPhone-ului vostru sa filmeze in timp ce acesta se afla pozitionat in el. Treaba asta mi se pare foarte interesanta. Acest suport auto pe care v-il recomand, si care mie o sa-mi soseasca maine sau poimaine de la MobileDirect.ro, valoreaza 74 de lei si poate fi cumparat de aici sau comandat telefonic la 0752 22 52 11.

Carcase pentru iPhone 4 si iPhone 4S

Chiar daca folosesc deja o folie profesionala de protectie pentru telefonul meu, sunt de parere ca si o carcasa merita aleasa ca un supliment de siguranta. Da stiu, multi sunt total impotriva carcaselor pentru ca ori fac telefonul sa arate mai mare decat este, ori strica designul original al telefonului, ori produc disconfort in buzunar, iar lista poate continua. Pe partea cealalta exista si beneficii pentru ca o carcasa sau o husa buna pentru telefon poate preveni zgarieturile, stricaciunile care pot fi produse de socuri mecanice mici si depunerea directa de praf sau impuritati pe zone sensibile ale telefonului cum ar fi difuzorul sau microfonul.

Sunt inca nehotarat, dar voi alege dintre aceste doua carcase „profi`„. Ambele au un orificiu largit pentru camera astfel incat fotografiile realizate cu iPhone 4S sa isi pastreze calitatea. O husa sau o carcasa pentru telefon cu un orificiu aparent potrivit, dar prea mic, poate crea efectul de „vignetting„. Chiar daca acest orificiu largit special pentru iPhone 4S nu este necesar si in cazul unui iPhone 4, acest aspect nu deranjeaza deloc pe cei care vor sa achizitioneze aceste carcase pentru un iPhone 4 si nu pentru un iPhone 4S. Ambele huse contin in pachet o folie de protectie pentru ecran si se potrivesc perfect cu butoanele sau orificiile telefonului.

Hai sa le vedem!

Case Mate Brushed Aluminium

Case Mate Brushed Aluminium

Case Mate Brushed Aluminium

Husa Barely There produsa de Case Mate

Husa Barely There produsa de Case Mate

Este o husa Barely There produsa de Case Mate si contine insertii din aluminiu satinat negru. Asta ar fi carcasa pe care inclin sa o iau pentru ca arata bine si din fotografii nu pare sa mareasca prea mult telefonul. Pe margini are un plastic moale si lucios, iar spatele din aluminu satinat impiedica „urmele de degete„. Se clipseaza pe telefon si acopera inclusiv marginile frontale ale iPhone-ului astfel incat display-ul sa nu se zgarie atunci gand asezam cu mai putina grija telefonul cu fata in jos pe o masa. Carcasa valoreaza 119 lei si poate fi comandata de aici sau direct la acelasi numar de telefon, 0752 22 52 11.

Case Mate Tough

Case Mate Tough spate

Case Mate Tough spate

Case Mate Tough lateral spate

Case Mate Tough lateral spate

Case Mate Tough lateral fata

Case Mate Tough lateral fata

Case Mate Tough fata

Case Mate Tough fata

Este o husa Tough hibrida produsa tot de Case Mate care se orienteaza pe un plus de siguranta a telefonului. Nu pot sa zic ca arata rau, dar e o alta senzatie cand privesti ceva cu insertii de aluminu. Totusi, atunci cand ai un telefon la care tii destul de mult sau pe care ai cheltuit ceva bani, merita sa te gandesti si la un plus de protectie. Aceasta carcasa hibrida este realizata de o zona interioara din silicon si o zona exterioara dintr-un plastic mai dur (ABS). Siliconul este proiectat sa absoarba din socurile mici, iar plasticul mai dur sa fereasca telefonul de zgarieturi. Nu va ganditi acum ca este garantata la nu stiu ce impact, dar cu siguranta ofera un plus de siguranta atunci cand scapam telefonul pe masa sau cand il atingem de o suprafata mai dura. Carcasa valoreaza 119 lei si poate fi comandata de aici sau de la numarul de telefon pe care l-am tot scris in acest articol, 0752 22 52 11.

Am vorbit deja la MobileDirect.ro si se pare ca toate aceste trei produse se afla pe stoc. Daca ma hotarasc si la carcasa, as putea lansa comanda, iar produsele mi-ar sosi intr-o zi lucratoare. Oricum, voi reveni cu pareri sau poate chiar videoclipuri in care sa va prezint produsele dupa ce le primesc.

Pana atunci, va astept cu pareri.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Accesorii iPhone 4 si iPhone 4S

  1. Daniela
    12/01/2012

    Foarte utila carcasa de cauciuc, adica cea de protectie ! Am observat la multi prieteni aceasta si chiar sunt foarte multumiti de ea.

  2. laurentiu
    10/01/2012

    Eu as zice sa iei carcasa cu aluminiu, arata muuult mai bine (adica si ce-a lalta arata bine, dar parca ingreuneaza telefonul). Suportul auto arata bine si pare a fi sigur.

Scrie un comentariu!

