GSMRo

Alege Inteligent

Testati aplicatia GSMRo pentru Android si Windows Phone


Am lansat aplicatia GSMRo pentru Android si Windows Phone. Pentru ca inca nu este o versiune finala, va invitam sa o testati si sa ne sprijiniti in acest sens. Nu este vorba de aplicatia de care povesteam aici pentru ca dezvoltatorii mi-au spus ca realizarea acesteia poate costa destul de mult, iar pana atunci v-am scris despre Trapster.

Aplicatia GSMRo are versiuni „ready” pentru Android, iOS si Windows Phone, dar in acest articol va pot pune la dispozitie inspre testare doar versiunile pentru Android si Windows Phone. Momentan nu am inregistrat aplicatia in App Store, in Android Market sau in Windows Marketplace pentru ca aceste inregistrari implica niste investii din partea mea pe care nu ma voi stradui sa le fac decat daca imi veti confirma voi ca merita. Crearea unui cont pentru a inregistra o aplicatie in App Store costa 99 de dolari, in Android Market 25 de dolari, iar in Microsoft Marketplace inca nu stiu.

Testati aplicatia GSMRo pentru Android si Windows Phone

Testati aplicatia GSMRo pentru Android si Windows Phone

Aplicatia GSMRo pentru Android poate fi descarcata si instalata cu un click aici. Va recomand sa accesati acest link direct de pe un telefon cu sistem de operare Android pentru o instalare mai facila. In plus, trebuie ca in setarile telefonului vostru cu Android sa aveti bifata optiunea care va ofera posibilitatea sa instalati aplicatii din afara Android Market (Meniu > Setari > Aplicatii > Surse necunoscute bifat (Unknown sources bifat). Pentru instalarea pe un telefon ce ruleaza Windows Phone, trebuie sa descarcati si sa dezarhivati pe telefon fisierul de aici. Recunosc ca nu am avut ocazia sa instalez o aplicatie care nu este inregistrata pe Microsoft Marketplace pe un Windows Phone, dar sunt foarte curios sa aud daca s-a reusit instalarea cu succes.

Pentru iconita aplicatiei GSMRo, splash screen si header, trebuie sa-i multumim din nou lui SpEEdy Roby de la DesignSphere.info care s-a dovedit un prieten de nadejde al blogului GSMRo.ro si la care va recomand sa apelati cu incredere daca aveti nevoie de sprijinul unui designer.

Haideti sa va prezint aplicatia GSMRo inainte de toate.

Mi-am propus sa fie o aplicatie simpla care sa tina utilizatorul la curent cu articolele scrise pe GSMRo. Din fereastra fiecarui articol „alimentat” din feed-ul GSMRo, se poate da like acestuia (e vorba de un like pe care il vad doar utilizatorii aplicatiei, nu e vorba despre un like pe Facebook), se poate da share la continut prin intermediul unui SMS sau a unui Email si se poate comenta prin modulul Socialize (nu trebuie creat cont, iar comentariile la articol vor putea fi vazute doar de ceilalti utilizatori ai aplicatiei). Din pacate, in cadrul unui articol nu se pot vizualiza si fotografiile aferente acestuia (cel putin pe Samsung Galaxy Mini, unde am testat eu), dar astept si alte impresii de-ale voastre in urma testelor. La urma urmei, pentru un articol complet, cu tot cu poze si videoclipuri se poate accesa direct blogul GSMRo.ro prin intermediul browser-ului de internet de pe telefonul mobil. Ideea e ca prin intermediul aplicatiei, utilizatorii sa vada noile articole, pe scurt, iar daca ii intereseaza ceva anume si vor sa citeasca mai mult, sa intre pe GSMRo.ro si sa faca acest lucru.

In plus, mai exista un tab in care se pot vedea toate interactiunile noastre pe contul de Twitter astfel incat daca dam Tweet la ceva sa puteti vedea acest lucru in timp real. Sunt multe siteuri pe care le citim si mai distribuim pe Twitter lucruri interesante😉. De asemeni, mai exista si un tab prin care puteti sa trimiteti mesaje catre GSMRo.ro. E vorba de mesaje scurte la care nu va putem raspunde, dar le putem citi fara probleme. La acestea se poate atasa si o fotografie. Daca doriti un raspuns la mesaje, va rugam sa lasati si o adresa de Email in continutul mesajului.

Aplicatia este doar intr-o versiune de test. Exista posibilitatea sa apara erori sau disfunctionalitati pe care va rog sa ni le semnalati prin comentarii la acest articol. Va multumim anticipat pentru sprijin si implicare.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

7 comments on “Testati aplicatia GSMRo pentru Android si Windows Phone

  1. Pingback: Interfata mobila GSMRo.ro | GSMRo

  2. Pato Basil
    30/01/2012

    din pacate nu pot sa testez aplicatia…in niciun fel, fiindca inca n-am smartphone dar cine stie ce rezerva viitorul.

  3. Flo
    29/01/2012

    Functioneaza perfect pe Smart Tab7,landscape si marire text lipsesc!

  4. ioan
    29/01/2012

    Pentru Windows Marketplace contul de dezvoltator costa 100 de dolari pe an din cate stiu eu..

  5. MadMike
    29/01/2012

    Imi place aplicatia, functioneaza excelent si imi place si slide-ul cu (Articole/Twitter/etc), cat si butoanele de share. Ce pot zice, nu i-am gasit niciun defept pe tableta mea.

    O singura obiectie: Imi apare nu stiu ce reclama/popup in partea de jos.

    • Gabriel Ursan
      29/01/2012

      Ma bucur sa aud ca functioneaza perfect pe Asus Transformer. Cat despre reclame, am creat cu un tool gratis. Cred ca e de la ei.

Scrie un comentariu!

