GSMRo

Alege Inteligent

Invitatii Zonga


Am si trei invitatii pe Zonga, dar hai sa vedem mai intai care-i treaba cu Zonga! Mentionez ca Zonga se afla momentan in stadiul Private Beta si nu exista acces decat pe baza de invitatie.

Zonga.ro

Zonga.ro

Ce este Zonga?

Zonga este un proiect Trilulilu, deci clar va iesi bine in final. Parerea mea🙂. Zonga isi propune sa iti ofere orice muzica „la greu” indiferent unde te-ai afla si indiferent pe ce computer iti vei folosi contul. Avand in vedere ca in acest moment Zonga este intr-un stadiu de dezvoltare accelerata, muzica se aduna continuu in baza de date, iar statisticile pot fi vazute aici.

Deja s-a scris destul de mult despre Zonga in online-ul romanesc asa ca nu voi repeta informatiile standard. Informatiile complete le puteti citi aici. Va voi spune doar impresiile mele.

Despre Zonga

Am testat Zonga si pe computer si pe telefon. Ideea mi se pare foarte buna, desi pretul pentru planul Premium mi se pare cam mare pentru cineva care nu asculta muzica foarte des. Cei care nu pot trai fara muzica merita sa ofere 4.99 euro pe luna, dar restul … nu prea. Nu ma intelegeti gresit, Zonga ofera si un plan gratuit in care nu ai parte de ore nelimitate de muzica, dar este un plan suficient pentru cei care asculta muzica mai rar (nu incontinuu :)).

Aplicatia pentru mobil am testat-o pe un iPhone 4S, dar am avut parte de o problema destul de uratica. Daca dadeam play la o melodie si apoi o lasam sa cante in background, cand incepeam sa navighez prin aplicatie, nu dura nici 5 secunde si aplicatia se inchidea brusc. Probabil dezvoltatorii cunosc deja problema si o vor remedia pana la lansarea oficiala care va avea loc prin aprilie 2012 din cate stiu.

Un alt aspect pe care il pot mentiona este usurinta cu care poti folosi Zonga. Nu e deloc bataie de cap sa cauti si sa asculti muzica preferata sau sa iti creezi playlist-uri. Singura problema e ca nu am gasit suficienta muzica pe care ma asteptam sa o gasesc. Majoritatea artistilor romani si straini au deja albumele pe Zonga, dar este loc de mai mult.

Concluzii Zonga

O idee buna si aplicabila. Nu e o idee revolutionara, dar se preteaza si in Romania. Important e sa aiba parte de promovare solida, iar momentan observ ca are. Pe de alta parte, Zonga trebuie sa se gandeasca la toate tipurile de utilizatori si sa ofere muzica pe toate gusturile daca isi propun ca in cativa ani unii sa renunte la playlist-urile lor de pe computer. Pana la momentul lansarii Zonga ma astept sa se produca imbunatatiri majore. Unele dintre ele au fost deja scrise pe pagina de feedback.

Invitatii Zonga

Dupa cum spuneam, nu am decat 3 invitatii Zonga pe care le voi oferi prin tragere la sorti Duminica pe 12 februarie, zi in care aniversam si GSMRo.ro. Voi folosi random.org pentru tragerea la sorti. Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest articol de pe GSMRo.ro in care sa va exprimati dorinta fata de o astfel de invitatie. Nu uitati sa folositi o adresa de mail valida pentru ca invitatiile se trimit pe mail.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

39 comments on “Invitatii Zonga

  1. Stefan
    02/09/2012

    Salut, mai aveti careva invitatii Zonga?

  2. Stefan
    02/07/2012

    Eu nu tin neaparat sa primesc invitatia , sunt doar curios !

  3. Vandalism
    16/04/2012

    Hristos a inviat !

    – Mai ai o invitatie pe zonga pentru un music addict ?

  4. Emil
    13/02/2012

    Mai ofer si eu doua invitatii pentru Zonga la mine pe blog.

  5. bindor1
    12/02/2012

    Inca din frageda copilarie am simtit ca destinul meu va sa fie acela de a obtine o invitatie pe Zonga.ro! Asa ca am lucrat, am cautat pe Google si am participat la concursuri. Acum, dupa secole de cautare, te rog, ofera-mi aceasta sansa de a-mi implini destinul. Nu-mi distruge visul! Nu sfasia copilul din mine! Ajuta-ma sa imi ating telul! Sunt batran acum si daca nu obtin o invitatie nu a sa raman cu sufletul impacat. Constiinta ma va pedepsi pentru tot restul vietii de apoi. Si pe tine la fel😀

  6. Pingback: Castigatori invitatii Zonga | GSMRo

  7. niculae dumitru miki
    11/02/2012

    As dori si eu o invitatie la zonga.multumesc

  8. George
    11/02/2012

    Urechii mele ii place zonga😀
    Deci as dorii si eu o invitatie🙂

  9. Catalin
    11/02/2012

    Vreau si eu o invitatie zonga plsssss

  10. cosmin
    11/02/2012

    dap, chiar imi doresc si eu o invitatie. mi se pare fai ca cineva s-a gandit la asta si in Romania.

  11. liviu
    10/02/2012

    doresc imens si eu o invitatie

  12. RagaV
    09/02/2012

    As dori si eu o invitatie deoarece chiar ma intereseaza proiectul.

  13. RagaV
    09/02/2012

    As dori si eu o invitatie deoarece chiar sunt interesat de acest proiect.

  14. SpEEdyRoBy
    09/02/2012

    Nu ar fi rau daca as castiga o invitatie.

  15. victor
    08/02/2012

    M-am inscris in concurs!

  16. Gurau Ion
    08/02/2012

    SCUZE.NU AM URMARIT VIDEO.SCZ.DACA ESTE ASA E OK.

  17. ylyutza
    08/02/2012

    Acesta va fi viitorul ! Oamenii nu isi vor mai pune muzica in telefon,PC,tableta etc ci vor intra direct pe un astfel de site si vor asculta muzica. In viitor cand o sa vedeti ca asta se va intampla o sa va aduceti aminte de mine ce am zis…
    Deci,as dori si eu sa particip la concurs.

  18. vlad
    08/02/2012

    m-as baga si eu…

  19. cainerau
    08/02/2012

    vrea invitatie

  20. claudiu
    08/02/2012

    particip si eu la concurs

  21. Cosmin
    08/02/2012

    Zonga e ceva grozav.
    Asadar m-as simti grozav daca as face si eu parte din comunitatea Zonga.

  22. Vlad
    08/02/2012

    Da, merita incercat, mai ales pentru calitatea sunetului.
    Multumim pentru oportunitate.
    Vlad.

  23. lvlyoda
    08/02/2012

    Vreau si eu in Zonga :)))). Banuiesc ca daca va fi cu plata vor plati drepturile de autor cantaretilor si nu vor avea probleme cu ACTA.

  24. Cristi
    08/02/2012

    Doresc si eu o invitatie pe Zonga .

  25. marianion
    08/02/2012

    Nici EU…”nu doresc invitatie ZONGA”

    Cu stima si consideratiune,

    MI

  26. Gurau Ion
    08/02/2012

    ZONGA nu va avea probleme cu ACTA?
    Multumesc.

  27. Sebi
    08/02/2012

    As dori si eu o invitatie daca se poate..ms..succes tuturor

  28. Valentin
    08/02/2012

    „Candidez” si eu ptr o invitatie:)
    Spor tuturor.

  29. adifig
    08/02/2012

    Si eu..

  30. Omeo Hutanu
    08/02/2012

    Pot doar cita dintr-un episod Mo si Foca : „Aaa meu,a meu ,a meu ,a meu! ”🙂
    mult succes tuturor.

  31. Ariana
    08/02/2012

    As dori si eu sa castig o invitatie !

  32. Adrian
    08/02/2012

    M-as bucura sa ma aflu si eu printre cei trei castigatori ai unei invitaii Zonga.
    Mult succes tuturor.

  33. MadMike
    07/02/2012

    Am testat si eu Zonga cateva ore. Ce-i drept, promite, calitatea sunetului este cu mult superioara YouTube-ului, insa eu totusi am oarecare temeri. Romanul este invatat oricum sa i se dea totul pe gratis. Nu stiu cat si cum va functiona.

  34. Emil
    07/02/2012

    M-ar interesa si pe mine o invitate la Zonga. Multumesc!

  35. d-petre
    07/02/2012

    Nu prea am incredere in Zonga dar curiozitatea tot m-ar impinge sa testez aplicatia.

    http://www.d-petre.ro/bombaneala/un-mare-pas-inainte-sau-un-alt-mare-si-rasunator-fasss/

  36. Cristi
    07/02/2012

    Vreau si eu o invitatie!:D

  37. Mihalcea Valentin
    07/02/2012

    Eu primul, in mailu’ din comentariu te rog.

Scrie un comentariu!

