GSMRo

Alege Inteligent

Nokia Asha 200 Dual SIM


Va doreati un telefon care sa fie si Nokia, si QWERTY si Dual SIM? Ei bine, exista Nokia Asha 200 Dual SIM! Nokia Asha 200 a fost lansat in luna decembrie 2011, dar a ajuns pe piata romaneasca cam in aceasta perioada. Pretul mi se pare extraordinar de bun: doar 349,90 lei! L-am gasit aici pe negru (graphite) si aici pe alb!

Nokia Asha 200 Graphite

Nokia Asha 200 Graphite

Ca sa incep cu zonele de compromis, trebuie sa mentionez ca pentru a se ajunge la acest pret bun, s-a renuntat la conectivitatea 3G si Wi-Fi pentru acest model. Totusi, exista si o parte buna a lucrurilor: autonomia de functionare, care e mai buna in lipsa acestor oportunitati de conectare.

In rest, putem spune despre nokia Asha 200 Dual SIM ca are un ecran TFT de 2.4 inchi ce reda pana la 256 de mii de culori intr-o rezolutie de 320 x 240 pixeli. Telefonul suporta tonuri de apel Mp3 si are un slot de card care poate fi „umplut” cu un card microSD de pana la 32GB. Din cate stiu, nu vine cu un card in pachet. Tot la capitolul memorie putem mentiona si 10 MB de memorie interna, 64 MB si 32 MB RAM.

Nokia Asha 200 Roz

Nokia Asha 200 Roz

Nokia Asha 200 Alb

Nokia Asha 200 Alb

Nokia 200 se poate conecta la internet prin intermediul GPRS sau EDGE, aspect care este suficient pentru navigare ocazionala. Ca alte sisteme ce tin de capitolul conectivitate, mai putem mentiona bluetooth si USB 2.0. Camera foto are o rezolutie decenta pentru clasa acestui telefon, 2MP, iar prin intermediul acesteia se poate filma in rezolutie 176 x 144 cu 10 cadre pe secunda. Suficient pentru utilizari ocazionale, fara pretentii deosebite.

Se pare ca Nokia Asha 200 Dual SIM a fost lansat pe o diversitate destul de mare de culori, precum Graphite, Green, Blue, Aqua, Pearl White, Light Pink, Pink, Orange, dar in Romania l-am gasit doar pe aici pe negru (graphite) si aici pe alb, dupa cum scriam si mai sus. La o prima vedere, unii ar putea spune ca seamana cu Nokia C3.

As mai adauga si cateva informatii despre acumulatorul de 1430 mAh (destul de mare daca ne raportam la caractersiticile acestui telefon) care promite o autonomie de 550 de ore in stand-by, 7 ore de utilizare sau convorbire continua si 50 de ore de ascultat muzica.

In ceea ce priveste functia Dual SIM, Nokia Asha 200 este cu siguranta un telefon dual SIM cu dual SIM stand-by, dar nu se stie inca daca poate receptiona apeluri pe cealalata cartela atata timp cat suntem intr-o alta convorbire pe prima. Ramane de testat, iar imediat ce pun mana pe un Nokia Asha 200 voi face un update la acest articol.

Mie imi place! Voi ce spuneti despre acest model privind prin prisma raportului dintre calitate si pret?

http://d3lvr7yuk4uaui.cloudfront.net/d.html?c=Uk86MTg6R2FsYXRpOjU6ODYyMzpVVVVKTXdLSlhtdkV0S1ROelg1SVVhdTRWWG05NlB6WDphNjUyYw%3D%3D

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

20 comments on “Nokia Asha 200 Dual SIM

  1. elena
    06/05/2013

    am si eu o intrebare legata de nokia asha 200. eu folosesc serviciul web’n’walk de la cosmote pentru a ma conecta la internet. ma conectez pe facebook sau messenger, de exemplu, pe chat dar daca nu folosesc netul mi se deconecteaza automat dupa 5-10 min cred. oare asa o fi telefonul asta? am cautat in setari dar nu am gasit nimik, m am adresat si unui reprezentant dintr un magazin dar nu a stiu sa ma lamureasca. tot ce vreau este ca netul sa ramana conectat chiar daca nu l folosesc. sper ca m am facut inteleasa. daca se mai confrunta cineva cu aceasta problema sa ma ajute si pe mine daca i a dat de cap.multumesc

  2. Robert
    05/01/2013

    mi-am luat si eu acest tel de o saptamana si singura problema este sunetul de la Ceas Alarma suna prea incet si nu am putut nicaieri sa dau sunetul mai tare, va rog daca stie cineva cum sa fac sa sune mai tare. multumesc

  3. Rusu Ioana
    07/12/2012

    tocmai mi-am achizitonat si eu un Nokia Asha 200 dar nu il pot conecta la internet…ma poate ajuta cineva?

  4. cezar
    01/12/2012

    salut. acest telefon are 2 simuri si as vrea sa stiu si daca folosesc doar un sim la el este vreo problema?.adica sa poate intampla ceva cu telefonul daca nu folosec tot timpul 2 simuri?

  5. dddu
    17/05/2012

    Nu stiu de unde sa cumpar unul… in magazinele orange zice ca nu a aparut :(( ! HELP

  6. mircea
    01/05/2012

    Buna. tocmai am achizitionat un Nokia Asha 200 si am facut testul despre care vorbeati mai sus…….M-am sunat de pe alt numar si am raspuns pe cartela orange, si dupa tel fix am sunat pe numarul de vodafone si mi-a raspuns ca abonatul nu poate fii contactat. Sunt cam dezamagit de acest aspect in mod normal ma asteptam sa imi apara macar un apel nepreluat de pe celalalt sim. degeaba i-am activat apel in asteptare, aceasta optiune, fiind valabila doar la cartela pe care tocmai porti convorbirea, sim-ul doi fiind inactiv ne-mai avand nici o liniutza la semnal. Dupa terminarea convorbirii apare si semnalul la simul 2. in rest sunt foarte multumit de durata telefonului de aspect avand in posesie pe cel alb, muzica se aude extraordinar de bine…camera este destul de ok. Daca nu va deranjeaza faptul ca daca esti intr-o convorbire celalalt sim este inactiv eu vi-l recomand cu caldura pentru restul de calitati.

    • vlad
      04/12/2012

      Salutare. Am achizitionat si eu un astfel de tel. Sunt un mare fan dual-sim, dar in acelasi timp mega fan Samsung.
      Problema de care spuneti am rezolvat-o prin devierea apelului de pe un numar pe celalalt daca nu e in aria de acoperire. Foarte simplu, dar nu functioneaza intotdeauna. Imi cam da batai de cap si am fost la fel de dezamagit, dar la pretul asta…e super ok.
      Deci incercati cu devierea apelurilor, dar nu va asteptati sa faca ce face un duos de la Samsung.
      Toate cele bune!

  7. Scorpion pur sange
    15/04/2012

    Nu stiu daca va ajuta informatia, dar Samsung D980 (Dual SIM) arata in timp ce vorbesti pe o cartela daca te suna cineva pe cea de-a doua, si poti sa-l pui in asteptare pe primul si sa vorbesti instantaneu cu celalalt de pe cealalta cartela (de pe cosmote pe vodafone, si invers).

    • Gabriel Ursan
      17/04/2012

      Si pretul e pe masura, insa este un telefon foarte bun care stie sa faca acest lucru.

  8. Radu Nicolae
    10/03/2012

    Buna. tocmai am achizitionat un Nokia Asha 200 si am facut testul despre care vorbeati mai sus…….M-am sunat de pe alt numar si am raspuns pe cartela orange, si dupa tel fix am sunat pe numarul de vodafone si mi-a raspuns ca abonatul nu poate fii contactat. Sunt cam dezamagit de acest aspect in mod normal ma asteptam sa imi apara macar un apel nepreluat de pe celalalt sim. degeaba i-am activat apel in asteptare, aceasta optiune, fiind valabila doar la cartela pe care tocmai porti convorbirea, sim-ul doi fiind inactiv ne-mai avand nici o liniutza la semnal. Dupa terminarea convorbirii apare si semnalul la simul 2. in rest sunt foarte multumit de durata telefonului de aspect avand in posesie pe cel alb, muzica se aude extraordinar de bine…camera este destul de ok. Daca nu va deranjeaza faptul ca daca esti intr-o convorbire celalalt sim este inactiv eu vi-l recomand cu caldura pentru restul de calitati.

    • Gabriel Ursan
      10/03/2012

      Multumim frumos Radu pentru impresiile lasate. Cu siguranta vor fi multi doritori de Nokia 200 Asha pe care i-ai ajutat sa i-a o decizie.

  9. Pingback: Retrospectiva saptamanii 6 – 12 februarie 2012 | GSMRo

  10. Ciupanezul
    08/02/2012

    Si Nokia C1-01 este dual-sim, dar din pacate nu functioneaza cu ambele sim-uri in acelasi timp, ceea ce astia de la Samsung au deja.

    • Gabriel Ursan
      08/02/2012

      Da, dar la asta e ok, works :)!

      • Ioana
        28/02/2012

        Pai merge sau nu functia de dual stand by, vezi apelul pierdut daca vb dupa cealalta cartela?

        Ms mult.

        • Gabriel Ursan
          28/02/2012

          Functia dual stand-by presupune doar ca ai semnal pe doua cartele SIM in acelasi timp, nu presupune sa vezi apelul pierdut daca vorbesti pe cealalata cartela. Daca prind sa testez unul, revin cu informatii concrete.

Scrie un comentariu!

